www.kedvezmenyesbiztositas.hu

olajprobléma

Ennek a témakörnek tartalma 9 hozzászólás, 1 résztvevő. Utolsó frissítés:  admin 9 éve, 7 hónapja telt el.

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #23224

    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Már irtam ide olyan problémával h a Golf IV esm(1.4benzin)tél folyamán másodszro fagyott el a kartelgáz elvezetõ,és lökte ki az olajat a nivópálcánál.
    Az olajat leengedték és a rendszert átmosták,a kartel rendszerbõl kijött 1 csomó szutyok+az olaj szine olyan karamell szinü lett,mi a fenétõl lehet ez,mivel a hütövizem nem fogy,viszont az olajbeöntö sapkán ha leveszem ilyen fehér szutyok van továbbra is,teljesen tanácstalan vagyok,sok vizpára keletkezik vagy mi lehet a probléma?És mi erre az orvosság?

    #23227

    admin
    Adminisztrátor

    Ennyit eszik az autod?

    #23231

    admin
    Adminisztrátor

    Hát a fogyasztás eddig rendben volt de most a probléma elõtt lehet kicsit felszökött bár én ezt a hidegnek tudtam be

    #23233

    admin
    Adminisztrátor

    Hi Elenor!

    Azért kérdeztem mert egy borát (SR) csináltam és annál meg az volt hogy a olajsapkát mikor lecsavartam akkor fehér trutymó volt körberakodva.

    Kicseréltem a lamdaszondát meg az olajat és azóta jó. ja meg a hengerfej csavaron is egy kicsit ráhúztam (nagyon kicsit fújta a vizet) Azóta jó.

    #23234

    admin
    Adminisztrátor

    Értem,de szerintem itt a fõ probléma a vizesedés lehet ez lehet hengerfej probléma?A lamdaszonda ezt hogy befolyásolhatja?Engem inkább a leeresztett olaj karamellás szine zavar,abba honnan juthat enyi viz ha nem a hütõfolyadékból?

    #23235

    admin
    Adminisztrátor

    Egy benzinesnél nem igazén szokott hengerfejes lenni. Én a helyedben a nyomaték kulccsal nyúznék a hengerfej csavarjain. (de csak ésszel)

    A lambdaszonda: figyeli a kipufogó gáz értékét és ha szar akkor folyamatosan rááll a szívatóra a gép.
    Tehát többlet üzemanyag kerül a hengerbe ami a gyürük mentén lefolyik és belekerül a olajba.

    Azért kérdeztem a lambdaszondát.

    Lehet hogy a tömítésnél enged át víz megy az olajba.

    #23581

    admin
    Adminisztrátor

    Helló Eleanor!
    Hosszantartó hideg idõben, fõleg ha sok kilométer van a kocsidban és csak rövid utakat autózol – kicsapódik a kartergázból egy csomó víz. Ha nem mész vele egyfolytában legalább 50 km-t mondjuk 100-as tempóban ez képes akár karamellásra színezni az olajtöltetet. Ha a kiegyenlítõ tartályból nem fogy a víz akkor nem hengerfejes a motor, de legalább is a víz biztosan nem onnan kerül az olajba.

    #23583

    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm a választ,hát most mióta lecseréltük az olajat elvileg jo bár nem sok kilométert tettem bele,az olaj igy se tökéletes de gondoloma motorba maradhatott szutyok a ami kissé még mindig szinezi de ez már közelse olyan vészes mint volt

    #23585

    admin
    Adminisztrátor

    Autózz egyhuzamban 50-60 km-t 100 km/h körüli sebességgel és valószínû csökkenni fog a karamella szín, elpárolog az olajból a víz. Ha vége a -10 fokoknak meg teljesen tiszta lesz az olajad. Azért persze nem árt ha figyeled a kiegyenlítõ tartályt.

    #23615

    admin
    Adminisztrátor

    köszi:)

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close