Kezdőlap › Fórumok › Elektronikai tippek, trükkök › Passat B32 1.9-es 5hengeres heng.injektoros
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-01-13-01:38 #5314
Lajos
AdminisztrátorCsa mindenki!van egy passatom 81-es szegény, de nagyon jó!!!!! a moci kimúlt már régen! szerelö-heng.fejtöm.csere-a heng fej csavaroknál takaritás nélkül belehúzta!!!!!! végeredmény 7csavarnál blokkrepedés!!!!!ez karbis volt!most szereztem egy injektorost azt épitem át!!!a köv a kérdés mire figyeljek?? HP motorkod.a gyújtokábel melyik jobb a réz vagy a szilikonos ehhez?????meg a köv a jelenség hidegen nem akar indulni csak húzásra!!de akkor fél méter és go!ez miért van?????
2008-01-13-17:35 #5317Lajos
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
A gyújtókábelbõl a VW-khez csak a réz jó! De lehetõleg gyárit szerezz, akár bontóból is, mert azokon a pipát és a csatlakozót is lehet cserélni! Csatlakozó ellenállása 1 kiloohm, a pipáé 5 kiloohm. Elektronikus gyújtás, elõgyújtás 6fok, 95-ös benzin használatakor 0 fok, vákuumcsõ lehúzva, levakolva méréskor.
Gyújtógyertya: Bosch W7 DTC, W78
NGK BP6 ET , vagy ezeknek megfelelõk.
Szelephézag melegen : ’86 elõtti modelek: Szívószelep :0,20-0,30 mm
Kipufogó szelep:0,40-0,50mm.
’86 utáni modellek hidraulikus szelephézag kiegyenlítéssel (nem állítható).
Kompresszió (meleg motoron):10-13 bar
Motorolaj:’85-ig 15W-40, ’85-tõl 10W-40.
Pontos köbcenti: 1984 cm3
A gyenge indulás miatt nézd át az akksi kábeleit, az indítómotort és kábeleit!Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.13 14:39
2008-01-26-02:17 #5438Lajos
AdminisztrátorCsa doki.az a hely,hogy nem nehezen tekeri hanem forog a moci rendesen csak hidegen nem indul!!ha elindult megállitom azonnal utána pöccre indul!!!ha meleg akkor fél fordulatra!! már épitem a sajátomba meg talán egy honap és összeál a gép.remélem jo is lesz.
2008-02-02-21:34 #5510Lajos
AdminisztrátorÜdVW Miklós!
Nem mûködik a hidegindító szelep. Ez lehet szelephiba, hõ-idõkapcsoló hiba,vagy az indító jelet nem kapja meg az önindítóról.Ha sok állás után befújsz hidegindítót, vagy féktisztítót és pöccre inadul akkor ez a gáz…
2008-02-10-02:26 #5570Lajos
AdminisztrátorCsa Doki.az lenne akérdésem hogy már ott tartok hogy a moci be van kötve a helyére,már cak a hátrafele menõ villamosság van meg a tankcsere,és az üzemanyag csõ!viszont a két vascsõ elég szar állapotban van!ha kicserélem drótszövetes csõre,kb 8-asra és a hidraulikás cégnél végzõdéseket csináltatnák rá, a kasztniban a küszöb mellet elvezetem, ugy is jo lenne??? vagy muszály hogy vascsõ legyen????????? csao
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.02.09 23:32
Attachments:2008-02-10-15:27 #5573Lajos
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
Nem kötelezõ ,hogy acélcsöveket használj! Lehet akár mûnyag csövekbõl is legyártani (a mai teherautók levegõrendszere is ilyen csövekkel mûködik, akár 10bar nyomáson). Ha a jövõben szeretnéd a magyar bioszeméttel(etanolos benzin) tartósan használni, akkor inkább a réz csöveket ajánlom…
Elvezetés szempntjából jobb, ha a gyárival megegyezõ helyen halad a csõ. A gyáriak anno sokat kísérleteztek ezekkel a dolgokkal, mire sorozatgyártásra került, remélem Neked is (no meg vizsgán is) megfelel majd…2008-02-17-01:02 #5618Lajos
AdminisztrátorCsa mindenki.valaki segitsen mert megakadtam!!!villamos kapcsolasi rajz kellene nekem!!mert a ferdehatu kábelköteget füztem be és azon nincs hátso ablaktörlö!!és ablakmoso!! meg egy két dolog nem mükszik!! honnan tudok letölteni ilyet?????köszi hali…
2008-02-17-13:06 #5623Lajos
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
Lehet, hogy a volkswagen.msk.ru-n találsz… Orosz nyelvtudás szükséges!
2008-02-17-21:31 #5627Lajos
AdminisztrátorSzasz Misi!
Ha a mailod még a régi akkor küldök rajzot hétfõn.
Lökhárító??
Csá2008-02-26-14:49 #5759Lajos
AdminisztrátorSzeva Laci megkaptam a rajzokat de nekem ez KINAI!! az a hely hogy megvan a hátso ab.törlo es a moso szálja {potoltam}de mnem tudom hogy csináljam!! mert a kapcsolonal nem tudom összehozni hogy töröljön és mosson!! vagy keressek egy takaritónöt??????de azert köszi,elindult az 5hengeres nagyon király a hangja!! 60-as csö egy hátsó dobbal!!tekintélyt parancsoloan szép hangja van!!!mar összekészitettem a cumot! a kipuff.csonk+3karbi egy tuti a többi alkatrésznek valo!nekem már nem lesz rá szükségem,hétvégen hivlak mert kb addigra érek haza,és megbeszéljük a továbiakat.irj hogy mi kell meg,és én is összeszedem hogy nekem mi kellene. mar szervezem a fuvart!de ha valaki még olvassa akkor kellene nekem egy belsö féltengelycsuklo a gl5-höz nagyobb átmérü mint a 4hengeresé! Csao
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.02.26 11:50
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.02.26 21:34
2008-07-08-02:34 #7712Lajos
AdminisztrátorCsao mindenki…ha valaki tud segitsen.összeállt a gl5!!kedvezményes bizti,mszv,zödi,csak az aggaszt hogy a tankban levö szivattyú elég hangosan dolgozik miért??a végét járja???:( meg a másik pedig hogy a bölcsö felfogo szilenteket ha kicserélném és vasbol esztergált pogácsára mennyit rontana a rugózáson???amúgy nagyon zsir a verda!180-at suhantam már vele.mintha egy nagy csonakba utaznál,nem olyan pattogos mint a g1:silly:
2008-07-08-22:41 #7735Lajos
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
Nem érdemes kicserélned a bölcsõszilenteket és fõleg nem merev acéltüskékre! Attól az idõponttól minden motorrezdülést a fenekeden fogsz érezni, de még az is elképzelhetõ, hogy kitörik a felfogatási pont a nagy rezgéstõl! :unsure:
2008-07-09-01:35 #7743Lajos
Adminisztrátorhali.a motortartobakok nem a bölcsön vannak hanem a kasztnin.ez 5hengeres.B)
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.07.08 23:36
2008-07-09-17:06 #7750Lajos
AdminisztrátorÜdVW!
Bocsi, igazad van!:blush: Akkor viszont a haladási zaj fog kellemetlenül felerõsödni! Próbálj keményebb szilenteket szerezni(tuning)! Az a megoldás lehet számodra a középút!
2008-08-10-23:59 #8119Lajos
AdminisztrátorHaliho mindenkinek. következö a problemám a GL5-el járatom a vasam már kezd visszajönni bele az erö de az a bosszanto hogy nem szeret lassan menni!! pedig a városban muszáj lenne.de kis fordulaton kapkod.fogyasztás királyság 6l 120ig 7l 160ig 10l 200nál..idáig de most behalt a szivattyúm 2000után lehörög a verkli.lehet ezért volt a kapkodás???a kevés benzinnyomás miatt???vagy a gyújti? mit segitene egy vákumos elögyujtiszabályzó a gyorsulásán?mert ezen nem van.sima elektromos eloszto van az öthengeresemen:( és igy egy kicsit dieselesen gyorsult 2000ig,de utána 1G.{jó lenne}:silly: ui:képet nem tudok ide tenni de miért??hogy raktok ekkora képeket a forumba??üdVW nektek,jo munkát és kitartást mindenhez;)
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.