Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › Passat gyujtasmodul
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-12-07-16:41 #4852
Lajos
AdminisztrátorHello kedves Doki!
Remelem tudsz nekem segiteni,az a problemam,hogy az 1981es evjaratu 1.6os benzines passatomban(wv motorkod)nem talalom hogy hol van a gyujtasmodul,ami a fordulatszammero bekotesehez kellene.A gyujtaskondi megvan,az akksi mellett egy kerek henger.Remelem tudsz segiteni.
Udvw:Csaba.
2007-12-07-20:59 #4853Lajos
AdminisztrátorÜdVW Csaba!
Elõször is pontosítsunk: az a kerek valami az akksi mellett az a gyújtótrafó! Annak kell az 1-es vagy negatív(-) sarkához csatlakoztatni a fordulatszámmérõ megfelelõ vezetékét!
A ’81-es évjáratú Passatban tudomásom szerint még hagyományos megszakítós gyújtás van!
:sick:2007-12-08-13:29 #4857Lajos
AdminisztrátorHello!
Igen,megszakitos a gyujtasom.Viszont megey kerdes:kb 3400as fordulat kornyeken elkezd valami rezonalni.a hangot szinuszgorben tudnam leirni,erosodik es gyengul ritmikusan.Valahol a valto kornyekerol lehet a hang,kb ugy tudom behatarolni,terheles alatt,meg uresben is csinalja,de csak alig hallhato,az utasterbe ugy jon be a hang,mintha a muszefal mogott ciceregne valami.Van esetleg valami otlet?.koszi:Csaba.
2007-12-08-22:24 #4859Lajos
AdminisztrátorÜdVW Csaba!
Nem lehet az, hogy a km spirál ér hozzá valamihez és behozza a zajt a mûszeregység mögé?
2007-12-09-13:35 #4869Lajos
AdminisztrátorKedves Doki!
Sajnos nem,mert kinyitott gephaztetonel allva,mikor feljebbhuzom a gazkart,akkor annal az ominozus fordulatnal elkezd szolni ugyanugy kint is a motorterben,nagyjabol a gyujtaseloszto tajekarol jon a hang,vagy a valto kornyekerol,es fogalmam sincs hogy mihez nyuljak hogy elmuljon ez a cicerges.Az auto nem lett gyengebb,mindene rendben van,fordulaton is,szoval nem hinnem hogy "szervi" eredetu lenne a problema.
Koszi a valszt!
Csaba.
2007-12-11-13:47 #4887Lajos
AdminisztrátorÜdVW Csaba!
Nem képzelhetõ el,hogy a kipufogó felfüggesztõ lemeze (ami a váltóhoz rogzíti emlékeim szerint) el van pattanva és az rezonál? Meg kellene hallgatni alulról is ráró motorral…Még a féltengely felett levõ(nem mindegyik modellnél) hõvédõ lemez is adhat ilyen hangot…
Nehéz játék ez …:laugh:Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.12.11 10:47
2007-12-16-16:25 #4929Lajos
AdminisztrátorHello Doki!
Megoldodott a cicerges,a generator volt,viszont egy ujabb kerdes.Milyen gyertyat ajanlasz ehhez a motorhoz?1.6os benzin-gazos,wv a motorkod.koszi.Csaba
2007-12-16-19:46 #4931Lajos
AdminisztrátorÜdVW Csaba!
Ehhez a motorhoz, fõleg gázos üzemben használod, célszerû lenne átalakítani a teljes gyújtást elektronikusra. Cserébe stabilabb motorjárást és rövidebb szivatózási idõt kapsz némi fogyaszáscsökkenéssel…
Az ajánlott gyertyatípusok: -Bosch W7 DC, vagy DP,
-NGK BP 6 ES,
-Marelli CW 7 LP,
-vagy ezeknek megfelelõ hõértékû más típusok…
Remélem, motorolajból is a gázos üzemre adalékolt (LPG) fajtát használod!:)2007-12-20-20:57 #4976Lajos
AdminisztrátorHello Doki’
Ujabb segitsegre lenne syuksegem,ha lehet holnapreggelre kene,mert most darabokban all ay auto,syoval hogz b2es passatban a lengokarsyilentek behelzeyesere valami kiralz kis fortelzt nem tudsy_mert hat elegge syivas …
Elore is koszi.Udvw:csaba
2007-12-20-22:14 #4983Lajos
AdminisztrátorÜdVW Csaba!
Úgy emléxem,hogy ehhez a melóhoz gyártattam egy tölcsérszerû célszerszámot aminek szûkebb átmérõje a lengõkar furatával azonos, valamint a szilentet szilikonzsírral bekenve sajtoltam be…;)
Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.12.20 19:15
2008-01-14-00:41 #5325Lajos
AdminisztrátorHello Doki!
Ujabb kerdes,az en motoromhoz,1.6os benzines,wv a motorkod,karburatoros,milyen gyertyakat ajanlanal?
koszi szepen elore is.Udvw:csaba.
2008-01-14-22:22 #5340Lajos
AdminisztrátorÜdVW Csaba!
Kicsit olvass vissza ebben a témában!:laugh:
De azért leírom újra: Bosch W7DC, vagy DP, NGK BP6 ES, Marelli CW7 LP, Brisk L15Y.
2008-02-19-04:55 #5663Lajos
AdminisztrátorHEllo Doki!
Ismetelten kerdes.Vezermuszijat akarok csereleni(81es,1.6benzines a szeker)Kerdeznem,hogy a fotengelyen levo ekszijtarcsa leszedesehez melyik csavarokat kell kivennem(mert le kell szedni,mashogy nem jon le a burkolat)van rajta 4 imbusz,meg egy nagy kozepen,ami a fotengelyre fogja fel a szijtarcsa mogotti kicsi fogaskereket(gondolom)Ha van valami otleted,vagy trukkod a tarsolyodban,azt is szivesen varom:)))Uvw:Csaba
2008-02-19-13:07 #5669Lajos
AdminisztrátorÜdVW Csaba!
Ha csak az ékszíjtárcsát szeretnéd leszerelni, akkor csak a 4 db 6-os imbuszfejû M8-as csavarokat kell kicsavarni. A fõtengelyszimering cseréhez viszont a központi csavart is ki kell venni, mert akkor ‘jön le’ a vezérmû kerék. Ha vezérmûszíjat még nem cseréltél egyedül, akkor ezt bízd szakemberekre, mert mármilyen baki esetén megsérülhet a motorod…:(
2008-02-21-23:34 #5708Lajos
AdminisztrátorKOszi Doki!Mar csereltem,csak az 1.6os td voilt,ami eggyel bonyolultabb,adagolo vegett,szoval ha leszedem a 4 imbuszt,akkor hozzaferek a burkolathoz,marmint az is le tud jonni?:)csak az a baj,hogy iszonyatosan meg van huzva az a 4 csavar:Dha van trukkod,szeretettel varom:)koszi,Csaba
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.