Passat gyujtasmodul

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! Passat gyujtasmodul

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 17
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4852
    Lajos
    Adminisztrátor

    Hello kedves Doki!

    Remelem tudsz nekem segiteni,az a problemam,hogy az 1981es evjaratu 1.6os benzines passatomban(wv motorkod)nem talalom hogy hol van a gyujtasmodul,ami a fordulatszammero bekotesehez kellene.A gyujtaskondi megvan,az akksi mellett egy kerek henger.Remelem tudsz segiteni.

    Udvw:Csaba.

    #4853
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Csaba!

    Elõször is pontosítsunk: az a kerek valami az akksi mellett az a gyújtótrafó! Annak kell az 1-es vagy negatív(-) sarkához csatlakoztatni a fordulatszámmérõ megfelelõ vezetékét!
    A ’81-es évjáratú Passatban tudomásom szerint még hagyományos megszakítós gyújtás van!
    :sick:

    #4857
    Lajos
    Adminisztrátor

    Hello!

    Igen,megszakitos a gyujtasom.Viszont megey kerdes:kb 3400as fordulat kornyeken elkezd valami rezonalni.a hangot szinuszgorben tudnam leirni,erosodik es gyengul ritmikusan.Valahol a valto kornyekerol lehet a hang,kb ugy tudom behatarolni,terheles alatt,meg uresben is csinalja,de csak alig hallhato,az utasterbe ugy jon be a hang,mintha a muszefal mogott ciceregne valami.Van esetleg valami otlet?.koszi:Csaba.

    #4859
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Csaba!

    Nem lehet az, hogy a km spirál ér hozzá valamihez és behozza a zajt a mûszeregység mögé?

    #4869
    Lajos
    Adminisztrátor

    Kedves Doki!

    Sajnos nem,mert kinyitott gephaztetonel allva,mikor feljebbhuzom a gazkart,akkor annal az ominozus fordulatnal elkezd szolni ugyanugy kint is a motorterben,nagyjabol a gyujtaseloszto tajekarol jon a hang,vagy a valto kornyekerol,es fogalmam sincs hogy mihez nyuljak hogy elmuljon ez a cicerges.Az auto nem lett gyengebb,mindene rendben van,fordulaton is,szoval nem hinnem hogy "szervi" eredetu lenne a problema.

    Koszi a valszt!

    Csaba.

    #4887
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Csaba!

    Nem képzelhetõ el,hogy a kipufogó felfüggesztõ lemeze (ami a váltóhoz rogzíti emlékeim szerint) el van pattanva és az rezonál? Meg kellene hallgatni alulról is ráró motorral…Még a féltengely felett levõ(nem mindegyik modellnél) hõvédõ lemez is adhat ilyen hangot…
    Nehéz játék ez …:laugh:

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.12.11 10:47

    #4929
    Lajos
    Adminisztrátor

    Hello Doki!

    Megoldodott a cicerges,a generator volt,viszont egy ujabb kerdes.Milyen gyertyat ajanlasz ehhez a motorhoz?1.6os benzin-gazos,wv a motorkod.koszi.Csaba

    #4931
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Csaba!

    Ehhez a motorhoz, fõleg gázos üzemben használod, célszerû lenne átalakítani a teljes gyújtást elektronikusra. Cserébe stabilabb motorjárást és rövidebb szivatózási idõt kapsz némi fogyaszáscsökkenéssel…
    Az ajánlott gyertyatípusok: -Bosch W7 DC, vagy DP,
    -NGK BP 6 ES,
    -Marelli CW 7 LP,
    -vagy ezeknek megfelelõ hõértékû más típusok…
    Remélem, motorolajból is a gázos üzemre adalékolt (LPG) fajtát használod!:)

    #4976
    Lajos
    Adminisztrátor

    Hello Doki’

    Ujabb segitsegre lenne syuksegem,ha lehet holnapreggelre kene,mert most darabokban all ay auto,syoval hogz b2es passatban a lengokarsyilentek behelzeyesere valami kiralz kis fortelzt nem tudsy_mert hat elegge syivas …

    Elore is koszi.Udvw:csaba

    #4983
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Csaba!

    Úgy emléxem,hogy ehhez a melóhoz gyártattam egy tölcsérszerû célszerszámot aminek szûkebb átmérõje a lengõkar furatával azonos, valamint a szilentet szilikonzsírral bekenve sajtoltam be…;)

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.12.20 19:15

    #5325
    Lajos
    Adminisztrátor

    Hello Doki!

    Ujabb kerdes,az en motoromhoz,1.6os benzines,wv a motorkod,karburatoros,milyen gyertyakat ajanlanal?
    koszi szepen elore is.

    Udvw:csaba.

    #5340
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Csaba!

    Kicsit olvass vissza ebben a témában!:laugh:

    De azért leírom újra: Bosch W7DC, vagy DP, NGK BP6 ES, Marelli CW7 LP, Brisk L15Y.

    #5663
    Lajos
    Adminisztrátor

    HEllo Doki!

    Ismetelten kerdes.Vezermuszijat akarok csereleni(81es,1.6benzines a szeker)Kerdeznem,hogy a fotengelyen levo ekszijtarcsa leszedesehez melyik csavarokat kell kivennem(mert le kell szedni,mashogy nem jon le a burkolat)van rajta 4 imbusz,meg egy nagy kozepen,ami a fotengelyre fogja fel a szijtarcsa mogotti kicsi fogaskereket(gondolom)Ha van valami otleted,vagy trukkod a tarsolyodban,azt is szivesen varom:)))Uvw:Csaba

    #5669
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Csaba!

    Ha csak az ékszíjtárcsát szeretnéd leszerelni, akkor csak a 4 db 6-os imbuszfejû M8-as csavarokat kell kicsavarni. A fõtengelyszimering cseréhez viszont a központi csavart is ki kell venni, mert akkor ‘jön le’ a vezérmû kerék. Ha vezérmûszíjat még nem cseréltél egyedül, akkor ezt bízd szakemberekre, mert mármilyen baki esetén megsérülhet a motorod…:(

    #5708
    Lajos
    Adminisztrátor

    KOszi Doki!Mar csereltem,csak az 1.6os td voilt,ami eggyel bonyolultabb,adagolo vegett,szoval ha leszedem a 4 imbuszt,akkor hozzaferek a burkolathoz,marmint az is le tud jonni?:)csak az a baj,hogy iszonyatosan meg van huzva az a 4 csavar:Dha van trukkod,szeretettel varom:)koszi,Csaba

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 17
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.