Kezdőlap › Fórumok › Technikai segítség › Motor › PDTDI AWX Megfejthetetlen hiba! Segítség!
Címkézve: PDTDI AWX
- This topic has 12 hozzászólás, 9 résztvevő, and was last updated 2 years, 10 months telt el by
Robi.
-
SzerzőBejegyzés
-
2015-10-01-20:51 #47445
DiToU GTTDi
FelhasználóÜdVW!
van már egy ideje visszatérő problémám. Voltam már vele szerelőnél, nem talált hibát.
Szóval 1.9 PDTDI AWX motor. Néha gondol egyet és nehezebben indul. Nem pöfög meg semmi ilyen, csak teker-teker-teker indul. Nincs összefüggésben a hideg-meleg motorral, viszont volt, hogy 3 hónapig egyszer sem csinálta, ekkor száraz hideg idő volt. Van hogy 2 hetente egyszer csinálja, van hogy egész nap, egész héten csinálja. Nincs hibakód. PD elemek elellenőrizve, tökéletes értékeken dolgoznak. Önindító felújítva. PD elem kábelköteg cserélve, O gyűrűk cserélve. Gázolajszűrő cserélve. Főtengely holtpontjeladó, tandempumpa, hőfokjeladó cserélve(minden új). A hiba megmaradt. Holtpont jeladó csere után(eddig 2x csinálta) indítózás közben kileng a fordulatszámmérő, ha kileng, akkor be sem indul. További ötletek esetleg? Esetleg valakinek hasonló jelenség, ötlete?
Köszi2016-07-15-16:56 #52875Berényi László
FelhasználóÜdv!
Hasonló jelenséggel szenvedek most én is, csak egy AJM kódos pdtdi.
Nem tudom mennyire aktuális még ez?!
Én ha ráadom a gyújtást és az izzítás lámpa ki sem gyullad, akkor tudom,hogy nem is indul.
Viszont a fogyasztásmérőm az számol felfele irreálisan, úgy, hogy a motor nem is jár csak a gyújtás van ráadva. Majd gondol egyet gyújtás ráad megint, izzítás világít és pöccre indul. eleinte csak 1-2 alkalommal csinálta, de most már elég sűrűn. Jutottál te valamivel előrébb?
Üdv.: Lacos2016-08-14-16:05 #52947Bence Szalai
FelhasználóÜdv, Lacos a te problémádat a 109-es relé okozza. Nekem is ilyen problémám volt, hogy néha nem gyulladt ki az izzítás szimbóluma és akkor nem is indult be az autó, de a relé csere után megoldódott!
/AJM ’99/2016-09-06-14:07 #52984Mogyoró Csaba
FelhasználóDiToU GTTDi, sikerült valamire jutni a dologgal kapcsolatban?
2017-01-07-12:14 #53340MALICIA66
FelhasználóSziasztok!
2.0 PDTDI Seat toledo.
Ha nem világít az izzítás visszajelző, nem indul. Ilyenkor nem kap áramot a mororvezérlő. Voltam szerelőnél aki mondta hog relét kell cserélni. De mivel az enyémben nem ez a 109-es relé van, így kicserélt két relét is, de a hiba ugyanúgy fennáll most is. Rohadt bosszantó, mert egyre gyakrabban és nagyobb százalékban fordul elő.
Tud valaki egy igazán jó szakembert aki tudna segíteni?2017-01-09-12:18 #53344Berényi László
FelhasználóSoha nem indul, vagy csak nèha? Pedig szinte biztos, hogy a relè okozza. Villamosságisnak tudnia kellene, hogy melyik a motorvezèrlő relèje. Èrdemes mèg a kábeleket megnèzni, vagy a gyújtáskapcsoló betètjèt esetleg.
2017-01-16-17:03 #53354MALICIA66
FelhasználóKénytelen voltam elvinni egy komoly diagnosztikára, mert rohadtul idegesített hogy mindenki csak vakargatja a fejét. Nos, ez a diagnosztika hatszoros ára a hétköznapinak és megállapították hogy 100%-ra az ECU a hibás. Most ki kell szereltetnem és el vinnem megjavíttatnom, bár két külföldi céget ajánlott ahol diagnosztizálták a hibát. Egy német és egy angol cég. De találtam egy Budapestit is. Napokon belül kiderül hogy segít e az ECU javítás.
2017-05-26-18:15 #53750Varga Zoltán
FelhasználóSzia! Esetleg lett előre lépés a dologban?
Problémám: 2005 seat toledo 2.0 pdtdi 140LE motorkod:BKD automata
ha felmelegszik az idő a kocsi nem indul,
gyujtást ráteszem, nem izzít és a sebességi fokozatok( P R N D S) pirosan vilognak, a kocsi indítozik de nem indul egyáltalán! nem 109es relé van benne2017-07-03-15:11 #53855Balluci
FelhasználóSzia DiToU GTTDi
Nem kotyog a vákuum szivattyú csonkod ?
2017-11-22-17:25 #54376Csabadi
FelhasználóSzia,új tag vagyok és a lerirtak alapján ugyan ilyen tünetei vannak a kocsimnak.Lett megoldás?Hol csinálták?köszi
2017-11-24-08:10 #54384MALICIA66
FelhasználóMotorvezérlő csere. Nem érdemes javíttatni, mert főlösleges pénzkidobás…legalábbis nekem az volt. Az Ebay-en, Angliából sikerült szerezni egy ugyanolyan számút szállítással együtt 30ezerért kb. Itthon át kellett tölteni a régiről rá a szoftvert hogy minden ok legyen. Magam raktam be, és az indítás után minden infot becsekkolt és működik. De egy komoly diagnosztika kellett a hiba pontos megállapításához egy komoly diagnosztikai műhelyben, ahol nem csak hogy gépre rakták, hanem kiszerelték az ECU-t és azt tették számítógépre, így kizárták hogy más okozhatja a részlegesen fennálló hibát.
Ennyi a sztori.2017-11-24-13:10 #54385Csabadi
FelhasználóKöszönöm
2018-04-25-17:50 #121787Robi
FelhasználóHelló! Malicia66! Hol találtál ilyen profi műhelyet vagy szakit aki az ECU-t Ujra konfigurálta? Engem is érdekelne. Valószínű nekem is ez lesz a megoldás.
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.