www.boxergarazs.hu

PDTDI AWX Megfejthetetlen hiba! Segítség!

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor PDTDI AWX Megfejthetetlen hiba! Segítség!

Címkézve: 

13 bejegyzés megtekintése - 1-13 / 13
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #47445
    DiToU GTTDi
    Felhasználó

    ÜdVW!

    van már egy ideje visszatérő problémám. Voltam már vele szerelőnél, nem talált hibát.
    Szóval 1.9 PDTDI AWX motor. Néha gondol egyet és nehezebben indul. Nem pöfög meg semmi ilyen, csak teker-teker-teker indul. Nincs összefüggésben a hideg-meleg motorral, viszont volt, hogy 3 hónapig egyszer sem csinálta, ekkor száraz hideg idő volt. Van hogy 2 hetente egyszer csinálja, van hogy egész nap, egész héten csinálja. Nincs hibakód. PD elemek elellenőrizve, tökéletes értékeken dolgoznak. Önindító felújítva. PD elem kábelköteg cserélve, O gyűrűk cserélve. Gázolajszűrő cserélve. Főtengely holtpontjeladó, tandempumpa, hőfokjeladó cserélve(minden új). A hiba megmaradt. Holtpont jeladó csere után(eddig 2x csinálta) indítózás közben kileng a fordulatszámmérő, ha kileng, akkor be sem indul. További ötletek esetleg? Esetleg valakinek hasonló jelenség, ötlete?
    Köszi

    #52875
    Berényi László
    Felhasználó

    Üdv!
    Hasonló jelenséggel szenvedek most én is, csak egy AJM kódos pdtdi.
    Nem tudom mennyire aktuális még ez?!
    Én ha ráadom a gyújtást és az izzítás lámpa ki sem gyullad, akkor tudom,hogy nem is indul.
    Viszont a fogyasztásmérőm az számol felfele irreálisan, úgy, hogy a motor nem is jár csak a gyújtás van ráadva. Majd gondol egyet gyújtás ráad megint, izzítás világít és pöccre indul. eleinte csak 1-2 alkalommal csinálta, de most már elég sűrűn. Jutottál te valamivel előrébb?
    Üdv.: Lacos

    #52947
    Bence Szalai
    Felhasználó

    Üdv, Lacos a te problémádat a 109-es relé okozza. Nekem is ilyen problémám volt, hogy néha nem gyulladt ki az izzítás szimbóluma és akkor nem is indult be az autó, de a relé csere után megoldódott!
    /AJM ’99/

    #52984
    Mogyoró Csaba
    Felhasználó

    DiToU GTTDi, sikerült valamire jutni a dologgal kapcsolatban?

    #53340
    MALICIA66
    Felhasználó

    Sziasztok!
    2.0 PDTDI Seat toledo.
    Ha nem világít az izzítás visszajelző, nem indul. Ilyenkor nem kap áramot a mororvezérlő. Voltam szerelőnél aki mondta hog relét kell cserélni. De mivel az enyémben nem ez a 109-es relé van, így kicserélt két relét is, de a hiba ugyanúgy fennáll most is. Rohadt bosszantó, mert egyre gyakrabban és nagyobb százalékban fordul elő.
    Tud valaki egy igazán jó szakembert aki tudna segíteni?

    #53344
    Berényi László
    Felhasználó

    Soha nem indul, vagy csak nèha? Pedig szinte biztos, hogy a relè okozza. Villamosságisnak tudnia kellene, hogy melyik a motorvezèrlő relèje. Èrdemes mèg a kábeleket megnèzni, vagy a gyújtáskapcsoló betètjèt esetleg.

    #53354
    MALICIA66
    Felhasználó

    Kénytelen voltam elvinni egy komoly diagnosztikára, mert rohadtul idegesített hogy mindenki csak vakargatja a fejét. Nos, ez a diagnosztika hatszoros ára a hétköznapinak és megállapították hogy 100%-ra az ECU a hibás. Most ki kell szereltetnem és el vinnem megjavíttatnom, bár két külföldi céget ajánlott ahol diagnosztizálták a hibát. Egy német és egy angol cég. De találtam egy Budapestit is. Napokon belül kiderül hogy segít e az ECU javítás.

    #53750
    Varga Zoltán
    Felhasználó

    Szia! Esetleg lett előre lépés a dologban?
    Problémám: 2005 seat toledo 2.0 pdtdi 140LE motorkod:BKD automata
    ha felmelegszik az idő a kocsi nem indul,
    gyujtást ráteszem, nem izzít és a sebességi fokozatok( P R N D S) pirosan vilognak, a kocsi indítozik de nem indul egyáltalán! nem 109es relé van benne

    #53855
    Balluci
    Felhasználó

    Szia DiToU GTTDi

    Nem kotyog a vákuum szivattyú csonkod ?

    #54376
    Csabadi
    Felhasználó

    Szia,új tag vagyok és a lerirtak alapján ugyan ilyen tünetei vannak a kocsimnak.Lett megoldás?Hol csinálták?köszi

    #54384
    MALICIA66
    Felhasználó

    Motorvezérlő csere. Nem érdemes javíttatni, mert főlösleges pénzkidobás…legalábbis nekem az volt. Az Ebay-en, Angliából sikerült szerezni egy ugyanolyan számút szállítással együtt 30ezerért kb. Itthon át kellett tölteni a régiről rá a szoftvert hogy minden ok legyen. Magam raktam be, és az indítás után minden infot becsekkolt és működik. De egy komoly diagnosztika kellett a hiba pontos megállapításához egy komoly diagnosztikai műhelyben, ahol nem csak hogy gépre rakták, hanem kiszerelték az ECU-t és azt tették számítógépre, így kizárták hogy más okozhatja a részlegesen fennálló hibát.
    Ennyi a sztori.

    #54385
    Csabadi
    Felhasználó

    Köszönöm

    #121787
    Robi
    Felhasználó

    Helló! Malicia66! Hol találtál ilyen profi műhelyet vagy szakit aki az ECU-t Ujra konfigurálta? Engem is érdekelne. Valószínű nekem is ez lesz a megoldás.

13 bejegyzés megtekintése - 1-13 / 13
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
www.kedvezmenyesbiztositas.hu

TLX_125x125_web

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close