RV motor

  • This topic is empty.
3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5375
    admin
    Adminisztrátor

    Lenne egy kérdésem: van egy Jetta 2-esem. Amerikai kivitel 1,8 8V RV-s motor, automata, mechanikus klíma. Motor beállításhoz valamilyen leírást keresek. Jelenleg a fûtésszabályzó nem klímás állásaiban hullámzik az alapjáratom. Mi lehet a probléma, honnan induljunk? Köszönöm a segítséget! KSB)

    #5379
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Sándor!

    Ezek a motorok lambdaszondás KE-Jetronic befecskendezõvel szerelt motorok. Nézd meg,hogyaz alapjárati kapcsoló dolgozik-e(motor áll, kábel leköt,multiméterrrel ellenállásmérés, alaphelyzetben zárlatot mérsz, kis elmozdulás után szakadást,ha jó),valamint bekapcsolt gyújtásnál az alapjárati stabilizálószelep "remeg-e"(tápfeszültség ellenõrzés multiméterrel, valamint a szelep ellenállását megmérni). Utána az alapjárati csavart becsavarni, hogy a fordulat700 1/min legyen, ekkor meg kell az alapjáratnak magától emelkednie.Ekkor a levegõcsatorna mellett lévõ csövet el kell szorítani egy fogóval.ekkor a fodulatnak újra csökkennie kell,ha a szelep mûködik.
    Légkondis motoroknál van még egy szelep a levegõcsatona mellett. ezt bekapcsolt légkondival lehet ellenõrizni.
    Légkondi kikapcs, motor jár tömlõ elszorír,alapjárat nem változik,majd léglondi bekapcs és a fordulatnak csökkennie kell…

    #5390
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm, megpróbáljuk! KS:)

3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close