Kezdőlap › Fórumok › Golfosok törzsasztala › segítség kérés karburátor 1.1!!!
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-04-14-15:39 #6340
Lajos
AdminisztrátorSziasztok !
Segítségetek szeretném kérni,hátha valaki tudja megoldást.Van egy 1979 VW Golf 1,1 autóm amit nagyon szeretek.
Keresnék hozzá karburátort 1979 golf 1,1 elõmelegítõs automata szivatós.Egy torkú és két csõrû visszafolyós ami nekem kellene
nagyon.Nem tudnátok írni, hol találnék ilyet.Vagy ha valakinek lenne elfekvõbe elfogadható árért.Köszönöm szépen elõre is.
Gabi
2008-04-14-22:02 #6347Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gabi!
A VW Golf I-esek 1,1 -es motorjai csak egytorkú karburátorokkal voltak szerelve. Többet tudnék segíteni,ha a karburátorról valami gyártót és típust (pl: SOLEX 34 PICT-5, vagy Pierburg 1B ) tudnál leolvas(tat)ni….
Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.04.14 20:02
2008-04-15-08:21 #6350Lajos
AdminisztrátorSzia!
Köszi a válaszodat utána nézek és jelentkezem.
Üdv: Gabi
2008-04-15-17:04 #6352Lajos
AdminisztrátorÜdv Doki 69!
Utána nézettem pontosan milyen a karburátor.
SOLEX 34 PICT-5
AC pumpáról két benzincsõ megy a karburátorra.1 bemenõ, és egy visszafolyós elõmelegítõs.Remélem jól írtam le,elõre is köszönöm a segítséget.
Szia, Gabi
2008-04-15-21:34 #6355Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gabriella!
Utána nézek, de azt hiszem, hogy van ilyen karbim…Meg egy komplett motor is hozzá, 106 ezer kilométert futott…
2008-04-16-08:12 #6364Lajos
AdminisztrátorKöszönöm elõre is.
Gabi
2008-04-16-18:16 #6370Lajos
AdminisztrátorKedves Doki !
Reggeli üzentemet egy kicsit bõvíteném. Sajnos a munkám miatt holnaptól pár napig nem leszek internet közelbe.Viszont az alkatrészre nagy szükségem lenne.Megszeretném kérni,ha valóban találna olyan típusút ami nekem kellene megtenné, hogy telefonálna a páromnak.Megadnám a számát, persze ha nem okoz problémát.tel: 0620 436-0092.
Sajnos én csak legközelebb 24-én leszek számítógép közelébe.
Vagy ma este 19:00 írna azt is megköszönném.Üdv: Gabi
2008-04-16-20:50 #6376Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gabriella!
Sajna még nem volt idõm megkeresni, de remélem, hogy holnap megtalálom és értesítem a párját!
2008-04-24-08:29 #6489Lajos
AdminisztrátorKedves Doki !
Újból jelentkeznék, amint párom jelezte nem telefonált.Ebbõl azt gondolom nem talált semmit.Amit nagyon sajnálok , köszönöm az eddigi segítséget is.Ha mégis lenne kérem jelezze.
Üdv: Gabi.
2008-04-24-11:55 #6492Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gabriella!
Sajna nagytakarítás van a mûhelyben, de még nem jutottam arra a ‘területre’, ahol a motorok vannak! Egy kis türelmet kérnék!:blush:
2008-04-24-14:19 #6495Lajos
AdminisztrátorÜdVW Doki!
Köszönöm szépen elõre is.Persze türelemmel leszek.
Gabi
2008-04-25-14:29 #6510Lajos
AdminisztrátorPierburg 1b Solex karbi 055129025s cimkével (talán 34 PICT-5?) egy öreg Golf 1,6 motoron. elõször csak melegen állt meg, lehülve elindult, most már egyszerûen fel sem pörög padlógázon is csak 2000-2500 között ingadozik, a torok tetejére vezet egy réz csövecske, abból nem jön semmi. Létezik még ehhez alkatrész? esetleg le lehet cserélni valami egyszerûbb, elterjedtebb típusra?
Köszi.2008-04-26-12:49 #6520Lajos
AdminisztrátorÜdVW Tibor!
Ez egy kicsit kusza dolog,mert két karbi típust említettél! A Solex 34 PICT-5-ös karbi oldalán megtalálod ezt a feliratot, viszont a Zenith-Pierburg 1B(3) karbi TETEJÉN van a típus felírva!
Mindkettõhöz nehéz a pótalkatrész beszerzése, ha egyáltalán létezik…2008-04-26-18:50 #6524Lajos
Adminisztrátorennek a tetején van a pierburg 1b solex felirat, a többit netes keresgéléssel próbáltam kitalálni a karbi cimkéje alapján (055129025S) Ilyet nem találtam, de az utolsó kettes helyett 1 szerepel (055129015S) a 34 PICT-5 típusnál. Leszereltem, szétszedtem, kifújkáltam, elmostam, etána elõször semmi változás, majd pár tíz másodperc elteltével beindult a gép rendesen, kipörgött, stb. Egészen addig, míg be nem melegedett, ekkor leállt, pár perc elteltével indult újból. Mikor ismét leállt, többé már nem indult el, sok perc elteltével sem, ekkor ránéztem, van-e szikra, nos az nem volt, viszont a trafó tûzforró, érinthetetlen meleg.
Sajnos egy dolgoot eltekergettem, a gázbowdenes oldal alsó részén van egy kb 7 mm átmérõjû, egyenes hornyú réz csavar, melyen gumi tömítés is van a menetes résznél, illetve a vége belül félgömb alakú, ezt kivettem tisztításhoz, de nem jegyeztem meg, meddig volt behajtva, elbénáztam….
Ja, és köszi a tanácsokat…2008-04-26-20:47 #6527Lajos
AdminisztrátorÜdVW Tibor!
Legelõször a trafót cseréld ki, de nézd át a többi dolgot(megszakító,kondi,vezetékek), megszakítóhézag a csúcson 0,4 mm.
A karbi bal oldalán lévõ nagyobb csavarral az alapjárati mennyiséget (fordulat), míg a másik oldalon lévõ kis csavarral a keverék minõségét (CO) tudod beállítani. Csavard be mindkettõt teljesen és tekerd ki õket 2,5-3 fordulattal. Ekkor, lehet hogy ‘ordítani’ fog a motor(ha a gyújtás jó), a nagy csavarral becsavarva beállítod a kívánt alapjáratot, mayd a kis keverékcsavart addig tekerd befelé, amíg az alapjárat kissé ‘kapkodós’ nem lesz… -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.