segítség kérés karburátor 1.1!!!

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala segítség kérés karburátor 1.1!!!

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 22
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #6340
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok !

    Segítségetek szeretném kérni,hátha valaki tudja megoldást.Van egy 1979 VW Golf 1,1 autóm amit nagyon szeretek.
    Keresnék hozzá karburátort 1979 golf 1,1 elõmelegítõs automata szivatós.Egy torkú és két csõrû visszafolyós ami nekem kellene
    nagyon.Nem tudnátok írni, hol találnék ilyet.Vagy ha valakinek lenne elfekvõbe elfogadható árért.

    Köszönöm szépen elõre is.

    Gabi

    #6347
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabi!

    A VW Golf I-esek 1,1 -es motorjai csak egytorkú karburátorokkal voltak szerelve. Többet tudnék segíteni,ha a karburátorról valami gyártót és típust (pl: SOLEX 34 PICT-5, vagy Pierburg 1B ) tudnál leolvas(tat)ni….

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.04.14 20:02

    #6350
    admin
    Adminisztrátor

    Szia!

    Köszi a válaszodat utána nézek és jelentkezem.

    Üdv: Gabi

    #6352
    admin
    Adminisztrátor

    Üdv Doki 69!

    Utána nézettem pontosan milyen a karburátor.
    SOLEX 34 PICT-5
    AC pumpáról két benzincsõ megy a karburátorra.1 bemenõ, és egy visszafolyós elõmelegítõs.

    Remélem jól írtam le,elõre is köszönöm a segítséget.

    Szia, Gabi

    #6355
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriella!

    Utána nézek, de azt hiszem, hogy van ilyen karbim…Meg egy komplett motor is hozzá, 106 ezer kilométert futott…

    #6364
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm elõre is.

    Gabi

    #6370
    admin
    Adminisztrátor

    Kedves Doki !

    Reggeli üzentemet egy kicsit bõvíteném. Sajnos a munkám miatt holnaptól pár napig nem leszek internet közelbe.Viszont az alkatrészre nagy szükségem lenne.Megszeretném kérni,ha valóban találna olyan típusút ami nekem kellene megtenné, hogy telefonálna a páromnak.Megadnám a számát, persze ha nem okoz problémát.tel: 0620 436-0092.
    Sajnos én csak legközelebb 24-én leszek számítógép közelébe.
    Vagy ma este 19:00 írna azt is megköszönném.

    Üdv: Gabi

    #6376
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriella!

    Sajna még nem volt idõm megkeresni, de remélem, hogy holnap megtalálom és értesítem a párját!

    #6489
    admin
    Adminisztrátor

    Kedves Doki !

    Újból jelentkeznék, amint párom jelezte nem telefonált.Ebbõl azt gondolom nem talált semmit.Amit nagyon sajnálok , köszönöm az eddigi segítséget is.Ha mégis lenne kérem jelezze.

    Üdv: Gabi.

    #6492
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriella!

    Sajna nagytakarítás van a mûhelyben, de még nem jutottam arra a ‘területre’, ahol a motorok vannak! Egy kis türelmet kérnék!:blush:

    #6495
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Doki!

    Köszönöm szépen elõre is.Persze türelemmel leszek.

    Gabi

    #6510
    admin
    Adminisztrátor

    Pierburg 1b Solex karbi 055129025s cimkével (talán 34 PICT-5?) egy öreg Golf 1,6 motoron. elõször csak melegen állt meg, lehülve elindult, most már egyszerûen fel sem pörög padlógázon is csak 2000-2500 között ingadozik, a torok tetejére vezet egy réz csövecske, abból nem jön semmi. Létezik még ehhez alkatrész? esetleg le lehet cserélni valami egyszerûbb, elterjedtebb típusra?
    Köszi.

    #6520
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tibor!

    Ez egy kicsit kusza dolog,mert két karbi típust említettél! A Solex 34 PICT-5-ös karbi oldalán megtalálod ezt a feliratot, viszont a Zenith-Pierburg 1B(3) karbi TETEJÉN van a típus felírva!
    Mindkettõhöz nehéz a pótalkatrész beszerzése, ha egyáltalán létezik…

    #6524
    admin
    Adminisztrátor

    ennek a tetején van a pierburg 1b solex felirat, a többit netes keresgéléssel próbáltam kitalálni a karbi cimkéje alapján (055129025S) Ilyet nem találtam, de az utolsó kettes helyett 1 szerepel (055129015S) a 34 PICT-5 típusnál. Leszereltem, szétszedtem, kifújkáltam, elmostam, etána elõször semmi változás, majd pár tíz másodperc elteltével beindult a gép rendesen, kipörgött, stb. Egészen addig, míg be nem melegedett, ekkor leállt, pár perc elteltével indult újból. Mikor ismét leállt, többé már nem indult el, sok perc elteltével sem, ekkor ránéztem, van-e szikra, nos az nem volt, viszont a trafó tûzforró, érinthetetlen meleg.
    Sajnos egy dolgoot eltekergettem, a gázbowdenes oldal alsó részén van egy kb 7 mm átmérõjû, egyenes hornyú réz csavar, melyen gumi tömítés is van a menetes résznél, illetve a vége belül félgömb alakú, ezt kivettem tisztításhoz, de nem jegyeztem meg, meddig volt behajtva, elbénáztam….
    Ja, és köszi a tanácsokat…

    #6527
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tibor!

    Legelõször a trafót cseréld ki, de nézd át a többi dolgot(megszakító,kondi,vezetékek), megszakítóhézag a csúcson 0,4 mm.
    A karbi bal oldalán lévõ nagyobb csavarral az alapjárati mennyiséget (fordulat), míg a másik oldalon lévõ kis csavarral a keverék minõségét (CO) tudod beállítani. Csavard be mindkettõt teljesen és tekerd ki õket 2,5-3 fordulattal. Ekkor, lehet hogy ‘ordítani’ fog a motor(ha a gyújtás jó), a nagy csavarral becsavarva beállítod a kívánt alapjáratot, mayd a kis keverékcsavart addig tekerd befelé, amíg az alapjárat kissé ‘kapkodós’ nem lesz…

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 22
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close