www.boxergarazs.hu

Segitség!!tdi alapjárat probléma!!??

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! Segitség!!tdi alapjárat probléma!!??

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #14632
    admin
    Adminisztrátor

    Hello Doki!

    Segítséget szeretnék kérni számomra nagy probléma miatt!?
    Akkor bele is vágok!
    Autó adatok:Seat ibiza 1.9 Tdi ALH motorkód 90 le.
    Az autó kapott 4 db 502 porlasztócsúcsot amitõl egész jók lettek a menetteljesítmények de szerintem nagyon füstöl, de igazából nem ezzel van problémám hanem az alapjárattal beáll kb olyan 800 f/perc környékére de nincs szép egyenletes járása hanem dadog ,rángató hasonló ahhoz mintha 3 henger menne.Azóta még annyi változást vettem észre hogy a víz hõmérséklete ingadozik 80 és 90 C fok között amit a gyári csúcsokkal nem tapasztaltam ott 90 C fokon állt mindig!
    A dadogás szinte minden helyzetben megvan amikor a gázt visszaengedem.
    Egr szelep ,légrendszer ,szivócsövek mind ki vannak takarítva az egr kiiktattam hátha….. de az sem hozott javulást!
    Kérlek ha van bármi ötleted akkor segíts!!
    Köszi!!!
    Ha esetleg bárki tud valami okosat akkor megköszönném a segítségeteket!!!!!!
    További szép napot:Laczkó Szilárd.

    #14634
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Szilárd!

    Az adagoló nem lett módosítva az 502-es csúcsokhoz?
    Mert így nem sok értelme van az 502-eseknek!
    Csak a fogyasztás fog megemelkedni jelentõsen! Érdemes lenne visszacserélni a csúcsokat az eredetikre,vagy a 110 lovaséra, ha mindenáron tuningolni akarsz…
    Legelõször azért a motorirányítást ki kellene olvasni! A hibatárolót és a mért adatokat is megnézni!
    Az alapjárati rángatás lehet a HDK vezérlõ hibája miatt. Ezt javítani nem tudják, csak cserélni..Illetve engem megkeresel…

    #14639
    admin
    Adminisztrátor

    Elõször is köszi a gyors választ!

    Nem az adagoló nem lett a porlasztóhoz állítva.

    Nem feltétlenül tuningolni akarom csak gondoltam így kicsit javul a menetteljesítmény.
    Egyébként mi lenne a helyes berakási módja…. az adagolót mechanikusan kell hozzáállítani (cserélni kell valamilyen egységet….?)vagy elég egy motoroptimalizálás?
    Téged hol tudlak megtalálni vagy hogy tudom veled felvenni a kapcsolatot?
    Köszi:Szilárd

    #14648
    admin
    Adminisztrátor

    üdVW Szilárd!

    Az adagolóban a nagyobb teljesítményhez mindenképpen cserélni kell az adagolóelemet. Teljesítmény igény függvénye,hogy mekkorára. A túlzottan nagy növekedés a porlasztócsúcs tújeladójában fog hibát okozni(na beprogramozottól való jeletõs eltérés miatt)…
    Adj egy e-mailcímet és arra írok a többirõl.

    #14658
    admin
    Adminisztrátor

    Hello Doki!

    laczkoszilard@citromail.hu ezen a cimen tudunk értekezni!
    És köszönöm az eddigi segítséget!!!!!
    Egy további szép napot!!!Szia!
    Szilárd

    #155839
    Christopher Kovács
    Felhasználó

    Szia nekem ojan problèmam van hogy 1.9 pdtdi 131 le akora nyomatèk van benne hogy kinyom ja a turbo csövet hogy ez mitöl lehet ha valaki talàlkozot màr ijen nel akor vàrom a vàlaszokar elöre is köszönöm.

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
www.kedvezmenyesbiztositas.hu

TLX_125x125_web

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close