ÜdVW Csaby!
Kicsit harcolni kell vele! Ugyanis meg kell nézned ,hogy a biztosítéktábla relésorában a 12-es reléhelyen (alsó sor jobb széle) milyen relé van betéve. Ha szürke színû és csak négy lábacskája van, akkor az csak ki- és bekapcsol.Ha 143-as a száma és fekete(és sok lába van),akkor azt kiveszed és egy Golf I-II-es dízelét teszed a helyére.
A vezérlõegység fennt van a biztosíték tábla tetején , és 106,vagy 120-as szám van rajta. akkor ezt kiveszed és kihajtod az 50-es és a W jelû lábakat, hogy azok semmiképpen ne érinkezzenek a foglalattal.
Ez a vezérlés a környezetvédelem áldozata, mivel a motor beindítása után még 2-7 percig(!) izzít. Mivel jelentõs az áramfelvétel, igénybe veszi a generátort és a villlamos rendszert is, de az izzító gyertyákat pedig tönkre teszi, bármilyen márkát is teszel bele.
Ezért kell kiiktatni… Egy dízel Felicia majdnem 1 literrel ‘evett’ kevesebbet a fenti kiiktatás után…