Kezdőlap › Fórumok › Technikai segítség › Karosszéria › TDI Kipufogó vég
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-09-05-23:11 #8464
admin
AdminisztrátorSziasztok…
Azt akarok kérdezni,hogy hogyan lehet csinálni, vagy honnan lehetne beszerezni szép krómozott TDI dupla véget kb 55 mm-es csövekkel(kb 60 fokos dõlésszöggel).Mert sehol nem találtam ilyen cuccot. GOLF II 1.6 TD(I)-re kellene…
köszi….
2008-09-06-20:59 #8471admin
AdminisztrátorÜdVW Isti!
Gyárilag nem 55mm-res a TDI kipufogódob két végcsöve….
Megveszel egy szál 55-ös csövet és lehajlíttatod…Vagy esetleg az Audi 80 TDI csõvégét krómoztatod le és felcsíped a dobodra…2008-09-06-22:26 #8474admin
AdminisztrátorSzia Isti!
Hogy áll már a géped? Meg lett már minden cucc?
-Az a kipuf. vég nehéz eset. Én vagy túrnék v.hol,pl. bontó (ha van), vagy tényleg maradna a csõdarab vásárlása,de olyan kis darabok miatt venni 1 métert…2008-09-06-22:45 #8476admin
AdminisztrátorKöszi a választ…
Doki
Rendben a csõ lehajlítás csak hol?És nem jó a sima csõ,mert vastag a felvastagsága…Audi 80 vég milyen pontosan??
Hogy a gép hogy áll?!:( A cooler benn van faxa lett minden,köszi még 1x.Minden cucc megvan,ki van lakatolva.De a fényezés nagyon lassan megy, kb 2 hónapja a fényzõnél parkol a gép.Mert a fényezõ szerzõdésben van egy autókereskedéssel,és ha visznek neki autót akkor azt kell neki csinálni.
De elvileg a jövõ héten meglesz a fényezés is.A szín is megvan Audi A6-A8 gyögyház metal fekete lesz.
2008-09-06-23:28 #8478admin
AdminisztrátorAhol hajtanak kipuffot,ott van elvileg csõ is,amit tud alakítani és nem törik meg. Legalábbis itt nálunk. A méret az már más kérdés.
2008-09-07-10:47 #8485admin
AdminisztrátorÜdVW Isti!
Az Audiknál 55-ös csövön lép be a gáz, majd kétfelé válik és ugyanúgy lefelé néz a csõ vége, mint a többi TDI-nél . De ezt kb. 20-25centi hosszban oldották meg.
De ha kell, van egy Golf III TDI hátsó kéményem, hibátlan, 1 évet futott…Azt polírozhatod és csilli-villi…2008-09-07-20:52 #8498admin
AdminisztrátorÜDWV…Doki
Hogy gondoltad rátenni a Golf 3 TDI dobot az enyémre,vagy csak a kipufogó véget?Gondolom más a Golf 2 és Golf 3 kipugogó rendszere nem?Esetleg képet tudnál róla küldeni…
2008-09-09-11:57 #8519admin
AdminisztrátorÜdVW Isti!
Ha nagyon ragaszkodsz a TDI véghez, azért gondoltam így! De ne várd,hogy szétvágom a dobot egy fotó miatt!
A TD Golf II-eseknek igen nagy fojtású a hátsó dobja. Eltéved benne a gáz,mire kitalál!:) A TDI abszorpciós elven mûködik(középen perforált csõ végig) de egy furcsa kanyarral-kisebb a csõ átmérõje,mint a belépõ átmérõ!
Viszont a gáztér oldala is ki van vezetve…Valaha a Golf II GTI-n jelent meg ez a rendszerû dob. Nekem volt egy ilyen(sõt meg is van),de levettem,mert irtó nehéz volt.
Ha azt akarod,hogy tényleg ne fojtsa a gáz útját(gyorsabban reagál a turbó),akkor egy 110-es hengeres dobot raksz a vasra, 55-ös csõátmérõjû perforált csõvel,a gázteret pedig üveg,vagy kõgyapottal tömöd ki…
Csak egy ötlet volt.:) Ha kell a TDI dob akkor írj!2008-09-09-21:31 #8523admin
AdminisztrátorHy Doki…
Lehet hülyeségeket kérdezek….
Nem gondoltam a szétvágásra,úgy gondoltam,hogy kívülrõl fotózod le, hogy milyen állapotban van….
És felmegy a dob egyben átalakítás nélkül,(felfogatás csõ vastagság ugyan az)???És a motornak nem árt ez a dob (TDI)???Nem lesz nagy a turbó nyomás?
TDIl a dobbal gyorsabban felpörög a turbó igaz??De a nyomás gondolom nem fog felszökni!!!Nem lesz nagyobb hangja???
És mi lenne az ára?
Módosította: Isti20, Idõpont: 2008.09.09 19:35
2008-09-10-00:17 #8525admin
AdminisztrátorNos,abszolút nem akarok beleszólni,a Te döntésed. Az enyémen egy "mezei" Opel henger dob van hátsó zárónak,amin csak szinte átsuhan a "köd". Fojtani se fojtja és ennek a végén még egy vaskos perforált csöves vég van. Picit morgósabb a hangja,ennyi (de így is akartam).
A lll-as Golf dob felfogatásai biztosra veszem,hogy nem egyeznek a tieddel.
Viszont ha bármi ilyesmi gondod van,tudok egy nagyon jó kasznist. 🙂2008-09-10-17:43 #8529admin
AdminisztrátorHy
Hát nemtom,nem vagyok abba biztos hogy nem passzol a TDI dob,rengeteg cucc megegyezik a két típus közt.De doki biztos tudja majd a választ.Köszi a kasznist ,de van pár haverom akik kasznisok….
2008-09-11-11:26 #8537admin
AdminisztrátorÜdVW Isti!
A két dob ház mérete nagyjából megegyezik,de a fefogatási pontok másfélék! A G III-nál 10-es köracél rudacskák vannak a dobházra hegesztve, míg a G II-esnél lemezfülek. A másik gond még az, hogy a III-as Golfnál egyenesen távozik a dobból a gáz,míg a II-esnél 30-40 fokot még "kanyarodik’. Lehet,hogy a hátfal alsó peremét is módosítani kellene hozzá.
A dob 1 évet futott, Leitstritz márkájú, hibátlan. Adj egy mailcímet,ahová dobhatok fotót, mert ide nem fér fel…2008-09-11-21:03 #8547admin
AdminisztrátorÜDVW Doki….
A mail cimem: istadler@freemail.hu
Vannak kasznis haverok át tudnák heggeszteni a felfogatásokat remélem…
A dupla végek dõlését is be lehetne állítani sztem…És jobban is fog menni a gép ezzel a dobbal?Nem lesz másabb hangja?Nem árt a mocinak?Nem lesz nagy a turbó nyomás?
2008-09-11-21:46 #8549admin
AdminisztrátorÜdVW Isti!
Kisebb a TDI dob fojtása ,mint a gyári 1,6 TD dobé.Lehet,hogy megemelkedik a turbónyomás, de a túlnyomás szelep azért van a rendszerben,hogy dolgozzon… Hangja egyáltalán nem lesz mert a kipufogási zajok nagy részét ‘megfogja’ a turbó…
2008-09-11-21:50 #8551admin
AdminisztrátorKöszi…Tehát jobban fog reagálni a kocsi vmivel.Mert hamarab bepörög a turbó..Várom a képeket…
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.