Kezdőlap › Fórumok › Golfosok törzsasztala › TDI probléma
- This topic has 18 hozzászólás, 2 résztvevő, and was last updated 12 months telt el by
speakerlaca.
-
SzerzőBejegyzés
-
2009-12-12-01:46 #20852
admin
AdminisztrátorÜDVW.
olyan gondom van ,eltünt az erö az autobol,jelenség:
néha inditáskor felpörög 2000-ig, és alapjáratra vissza (nem mindig)
kiolvastuk a kocsit élö adatok rendben ,de elvette az anyagot,turbonyomást.
hibaüzenet:üzemanyag elzáro szelep hiba.
kitöröröljök fasza minden addig amig ujra nem inditom,vissza irja a hibát.
amit tettem eddig:kicseréltem a szelepet,ua kivettem a belsejét,ua
kiszereltem a koplett kábelköteget a vezérlésig, szétbontottam kicsörgettem müszerrel,minden rendben
(orákig szorakoztam vele)cseréltem höjeladot(gyári)kértem kölcsön légtömegméröt 1 üzemelö autobol,hiba
továbra is megmaradt szétszedtem a vezérlöt amit olyannak láttam átforasztottam(müszerész vagyok)de a
hiba megmaradt.
nem tudom van e összefüggés de kb 1000km-rel ezelött levakoltam az EGR csövet,
eddig csak golyo volt nyomva a vákumcsöbe
modositások az auton.chip,502csucsok,11-es elem,gt17(1.3bar) régota vannak.
azt mondják lehet hibás a vezérlö egységem,
már 1 hete ilyen, napközben jelentkezett a hiba miután megáltam és ujrainditottam.
G4 98″ ALH2009-12-12-21:51 #20871admin
AdminisztrátorÜdVW Htibi!
Az nem lehetséges, hogy a chip rosszul van megírva? Próbáld már ki az eredeti epromtartalommal is a vasat!
A mágnesszelep hiba miatt nem fog vészprogramon mûködni a motorirányítás…Más gondnak is kellene lenni(kilyukadt turbócsõ, ragadó geometria,stb).2009-12-12-23:14 #20880admin
AdminisztrátorÜdVW Htibi!
Egyszer én is jártam így! A hibát töröltem, újraindítás után ismét jelentkezett!
Néha nehezen indult, idõnként erõtlen volt. Késöbb kiderült,h a bordáskerék kolbászolt el a helyérõl!
Biztos, ami biztos, nézd meg a fõtengely végén,hátha fellazult!2009-12-12-23:56 #20883admin
AdminisztrátorÜDVW.
a geometria könnyen jár leakasztottam a labdát ugy ellenöriztem,lebontottam a csörendszert nem találtam rajt repedést,sérülést.
bordáskereket nem néztem ,de megnézem
de viszont ha ugy indul el ,hogy felpörög akkor hibát ir.
csak meleg motornál van a felpörgés ,és beirja a hibát,rácsatlakoztam a kocsira járo motornál nem engedi
kitörölni a hibát ,leállitom gyujtás ugy igen ,inditok ha nem pörög föl akkor fasza.2009-12-15-00:39 #20943admin
AdminisztrátorÜDVW.
megnéztük a bordáskereket nincs fellazulva
a napokban megyek vezérlö cserére, leirom majd bevált-e.2009-12-22-23:28 #21224admin
AdminisztrátorÜDVW.
ma megvolt a szoftverfrissités(eredeti is) hiba továbbra is megmaradt
cseréltünk adagolofedelet is hiba ugyszintén meg vanegészpontosan ez:
1 Fault Found:
17945 – Fuel Shutoff Solenoid (N109):Malfunction
P1537 – 35-00 —valakinek ötlete?
megköszönném.2009-12-23-00:10 #21228admin
AdminisztrátorÜdVW Htibi!
Levegõt valahol nem szív a rendszer? Üzemanyagszûrõ mikor volt cserélve?
Az üzemanyagcsõben látsz légbuborékot?
Szerintem valami levegõsödés lehet a dologban. Én megpróbálnám egy próba erejéig az ejtõtartályos megoldást!
( motortérnél egy mûanyag kanna,onnan szívja az anyagot)2009-12-23-10:37 #21236admin
AdminisztrátorSzia htibi
Az üzemanyagot elzáró elektromágnes hibás müködése.
Ezt írja ki a számítógép neked angolul.2009-12-23-12:28 #21244admin
AdminisztrátorNézd meg nincs e olaj a coolerben!
Ha onnan felkapja az olajat akkor felpörög a moci és hibát ír.
Szereltem már olyan peugeot hdi ami nem bírta és szét is pörgött egy pillanat alatt, annyi olaj gyûlt benne össze egy szép nyári napon.2009-12-28-19:30 #21441admin
AdminisztrátorÜdv
Remélem sikerült orvosolni a hibát,ha mégsem akkor cseréld ki az adagoló mágnesszelepét.
2010-02-27-23:27 #24458admin
AdminisztrátorÜdv!
Az enyémnek is ugyanezek a tünetei.(Passat 1,9 TDI AFN-es)
01237 – Fuel Shut-Off Valve (N109)
04-10 – Mechanical Malfunction – IntermittentAzzal a különbséggel hogy az enyémen nincs semmi tuningolás.
Az EGR szelep nekem is le van vakolva.
Vettem bele egy vízhõfok gombát, feleslegesen.
Holnap szétszedem a turbót mert nekem meg van szorulva a geometria is.
Meg kiszedem a leállító (N109) szelepet is.2010-03-01-00:42 #24498admin
Adminisztrátorvalahol mintha azt olvastam volna, hogy ki kell cserélni a lezárót, egy 1,6 oséra.
vagy azt lehet 1,9 td-nél írták?
most nem emlékszem.
hülyeséget írok?2010-03-01-23:18 #24531admin
AdminisztrátorÜdVW!
Pedig itt a hibakód a leállító mágnesszelep mechanikai hibájára utal…Érdemes lenne tényleg egy másikkal kipróbálni…
2010-03-01-23:45 #24536admin
AdminisztrátorÜdvw.
én már tulvagyok a szelepcserén is, valami villamos problémára gyanakszom, csak még nem tudom hol.
2010-03-06-01:29 #24715admin
Adminisztrátor -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.