TDI probléma

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala TDI probléma

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 19
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #20852
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW.

    olyan gondom van ,eltünt az erö az autobol,jelenség:
    néha inditáskor felpörög 2000-ig, és alapjáratra vissza (nem mindig)
    kiolvastuk a kocsit élö adatok rendben ,de elvette az anyagot,turbonyomást.
    hibaüzenet:üzemanyag elzáro szelep hiba.
    kitöröröljök fasza minden addig amig ujra nem inditom,vissza irja a hibát.
    amit tettem eddig:kicseréltem a szelepet,ua kivettem a belsejét,ua
    kiszereltem a koplett kábelköteget a vezérlésig, szétbontottam kicsörgettem müszerrel,minden rendben
    (orákig szorakoztam vele)cseréltem höjeladot(gyári)kértem kölcsön légtömegméröt 1 üzemelö autobol,hiba
    továbra is megmaradt szétszedtem a vezérlöt amit olyannak láttam átforasztottam(müszerész vagyok)de a
    hiba megmaradt.
    nem tudom van e összefüggés de kb 1000km-rel ezelött levakoltam az EGR csövet,
    eddig csak golyo volt nyomva a vákumcsöbe
    modositások az auton.chip,502csucsok,11-es elem,gt17(1.3bar) régota vannak.
    azt mondják lehet hibás a vezérlö egységem,
    már 1 hete ilyen, napközben jelentkezett a hiba miután megáltam és ujrainditottam.
    G4 98″ ALH

    #20871
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Htibi!

    Az nem lehetséges, hogy a chip rosszul van megírva? Próbáld már ki az eredeti epromtartalommal is a vasat!
    A mágnesszelep hiba miatt nem fog vészprogramon mûködni a motorirányítás…Más gondnak is kellene lenni(kilyukadt turbócsõ, ragadó geometria,stb).

    #20880
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Htibi!

    Egyszer én is jártam így! A hibát töröltem, újraindítás után ismét jelentkezett!
    Néha nehezen indult, idõnként erõtlen volt. Késöbb kiderült,h a bordáskerék kolbászolt el a helyérõl!
    Biztos, ami biztos, nézd meg a fõtengely végén,hátha fellazult!

    #20883
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW.

    a geometria könnyen jár leakasztottam a labdát ugy ellenöriztem,lebontottam a csörendszert nem találtam rajt repedést,sérülést.

    bordáskereket nem néztem ,de megnézem
    de viszont ha ugy indul el ,hogy felpörög akkor hibát ir.
    csak meleg motornál van a felpörgés ,és beirja a hibát,rácsatlakoztam a kocsira járo motornál nem engedi
    kitörölni a hibát ,leállitom gyujtás ugy igen ,inditok ha nem pörög föl akkor fasza.

    #20943
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW.

    megnéztük a bordáskereket nincs fellazulva
    a napokban megyek vezérlö cserére, leirom majd bevált-e.

    #21224
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW.

    ma megvolt a szoftverfrissités(eredeti is) hiba továbbra is megmaradt
    cseréltünk adagolofedelet is hiba ugyszintén meg van

    egészpontosan ez:

    1 Fault Found:
    17945 – Fuel Shutoff Solenoid (N109):Malfunction
    P1537 – 35-00 —

    valakinek ötlete?
    megköszönném.

    #21228
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Htibi!

    Levegõt valahol nem szív a rendszer? Üzemanyagszûrõ mikor volt cserélve?
    Az üzemanyagcsõben látsz légbuborékot?
    Szerintem valami levegõsödés lehet a dologban. Én megpróbálnám egy próba erejéig az ejtõtartályos megoldást!
    ( motortérnél egy mûanyag kanna,onnan szívja az anyagot)

    #21236
    admin
    Adminisztrátor

    Szia htibi

    Az üzemanyagot elzáró elektromágnes hibás müködése.
    Ezt írja ki a számítógép neked angolul.

    #21244
    admin
    Adminisztrátor

    Nézd meg nincs e olaj a coolerben!
    Ha onnan felkapja az olajat akkor felpörög a moci és hibát ír.
    Szereltem már olyan peugeot hdi ami nem bírta és szét is pörgött egy pillanat alatt, annyi olaj gyûlt benne össze egy szép nyári napon.

    #21441
    admin
    Adminisztrátor

    Üdv

    Remélem sikerült orvosolni a hibát,ha mégsem akkor cseréld ki az adagoló mágnesszelepét.

    #24458
    admin
    Adminisztrátor

    Üdv!

    Az enyémnek is ugyanezek a tünetei.(Passat 1,9 TDI AFN-es)

    01237 – Fuel Shut-Off Valve (N109)
    04-10 – Mechanical Malfunction – Intermittent

    Azzal a különbséggel hogy az enyémen nincs semmi tuningolás.
    Az EGR szelep nekem is le van vakolva.
    Vettem bele egy vízhõfok gombát, feleslegesen.
    Holnap szétszedem a turbót mert nekem meg van szorulva a geometria is.
    Meg kiszedem a leállító (N109) szelepet is.

    #24498
    admin
    Adminisztrátor

    valahol mintha azt olvastam volna, hogy ki kell cserélni a lezárót, egy 1,6 oséra.
    vagy azt lehet 1,9 td-nél írták?
    most nem emlékszem.
    hülyeséget írok?

    #24531
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Pedig itt a hibakód a leállító mágnesszelep mechanikai hibájára utal…Érdemes lenne tényleg egy másikkal kipróbálni…

    #24536
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw.

    én már tulvagyok a szelepcserén is, valami villamos problémára gyanakszom, csak még nem tudom hol.

    #24715
    admin
    Adminisztrátor
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 19
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
TLX_125x125_web
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close