Kezdőlap › Fórumok › Technikai segítség › Egyéb › Tdi tuning, mi kell még? :-)
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2009-01-09-22:00 #11250
Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gábor !
Ott a pont!;)
2009-01-09-22:55 #11261Lajos
AdminisztrátorGratulálok Gábor! Ámen! 🙂
2009-01-10-10:10 #11291Lajos
AdminisztrátorNevetséges.
2009-01-10-13:25 #11295Lajos
AdminisztrátorKész!
Feladom!
Gyõztél Feri!Mivel továbbra sem érted meg hogy mi a mondanivalóm, ezért teljesen felesleges folytatnunk ezt a beszélgetést.
Az elõzõ hozzászólásod a moderátoros dologtól megint csak egy hatalmas nagy oltás, semmi több.Pár dolog amit nagyon félre olvastál:
"nem szemetelsz más ember írásából"
"szemét" írás és hozzá szólás
mert te DOKI69 eszme cserét fojtattál
meg akartad védeni a benzines autók világát
hogy ha"LELKESEN írok szemetet "Na ezeket a dolkgokat egy az egyben félre olvastad/félre értelmezted.
"Én úgy gondolom,hogy a amerikai vr6 youtubés írásommal annyit akartam segíteni, hogy a videók 80%-ka amerikai,15%japán,maradék % az pedig eu.-i vagy magyar videók…és ha az illetõ látja a videók nagy része amerikai akkor gondolom Európához sok köze nincs…és gondolom a fiatal ember többit már sejti…"
Ezt azért te sem gondolod komolyan? Nem detektívek járnak ide! Kicsit egyszerûbben írd le máskor ha lehet, hogy mindenki könnyedén megértse.Szerintem (magán vélemény és nem a moderátoré)!
Belátom hogy én voltam az a hatalmas nagy barom hogy egyáltalán leálltam vitázni veled. Most már tudom hogy egyszerûen csak el kellett volna fogadnom hogy nem vagyunk egyformák.
Innentõl kezdve azt irsz amit csak akarsz, oda ahova csak akarod. A számomra kevésbé tartalmas írásaidat pedig majd átugrom.
Én részemrõl befejeztem.
PEACE!;)
[img size=333]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/peace_3.jpg[/img]Módosította: VWfan, Idõpont: 2009.01.10 10:28
Attachments:2009-01-11-00:00 #11309Lajos
AdminisztrátorÜdvw GÁbor!
Jajj de jó , hogy abba hagyjuk MIND KETTEN "LELKESEN",legalább tovább tudom írni a "szemetet" segítõ szándékkal,remélem egyszer sikerül dûlõre jutnunk!!
Az autódat megkerestem itt a regiszterbe ha tied az a "benzin" 1.8 kék és 3 ajtós azt szépen rendbe raktad gratulálok hozzá,DE HA NEM A TIED AZ TÉNYLEG SZÉP… !!(még nekem is tetszik!!…felni a legjobb!…))!
Üdv.GÁBOR2009-01-23-01:02 #11761Lajos
Adminisztrátorsziasztok. kérdésem lenne.1.9tdi (1z) edc adagoló helyett tisztán mechanikus adagolóval hogy szuperálna( olyan belsö paraméterekkel mint az EDC)?
2009-01-23-12:25 #11765Lajos
AdminisztrátorÜdVW Attila!
Ha az eredeti EDC adagoló elemét (10-es) és hullámtárcsáját használod fel mechanikusan, talán 60 lovas lesz a TDI motorod! Én ugyanígy jártam! Az EDC adagolók nagy teljesítménye a gyors reagálásban van, az semmilyen röpsúly nem tudja kiváltani!
2009-01-24-02:04 #11781Lajos
AdminisztrátorHallottam pár felhúzott Tdi-röl ,azokban mindben mechanikus adagoló van (bowdenes ahogy ök mondták). Azok miben különböznek pl. egy Td adagolótól? Nagyobb elem és hullámos tárcsa?
2009-01-24-22:18 #11798Lajos
AdminisztrátorÜdVW Attila!
Elméletileg igen,de rengeteg szabályozási jellemzõt teljesen más értékre állítanak! Ezek TOP SECRET mûhelytitkok, amirõl a guruk(Krézi, Zelei, Tóth&Pataki, a teljesség igénye nélkül) nem nagyon fognak árukodni…
2009-01-24-23:26 #11803Lajos
AdminisztrátorSzia Attila!
Ha ilyenbe akarsz vágni akkor legyen jó sok pénzed.Ezekrõl a dolgokról hallotam pár érdekes dolgot,de mindenki a zsebébe nyúlt!!!!!!!!!!!!!!!2009-01-25-22:26 #11821Lajos
AdminisztrátorKöszi. Akkor marad az EDC. Viszont akkor várom az ötleteket mivel lehetne egy picivel többet kihozni az 1z(90le) motorból. Úgy hogy a motorblokkon belül maradjon miden a régiben.nem akarok hajtokart,dugót cserélni.
Elég egy chip,vagy nagyobb porlasztócsúcs+chip. A 110 lovas Tdi porlasztócsúcsai jók bele?
Elöre is köszi az ötleteket. Üdv2009-01-26-21:33 #11858Lajos
AdminisztrátorüdVW Attila!
A 110 pacis mocikon(AFN) 440-es csúcsok vannak!
2009-02-12-00:55 #12553Lajos
AdminisztrátorSzia! Tegyél bele 110 lovas 520 as vagy a 140 lovas 5 hengeres 502 es csúcsokat + CHIP + kicsit nagyobb turbó VNt15 – Gt17.
2009-02-12-00:58 #12555Lajos
Adminisztrátor[b]Kiss Attila írta::[/b]
[quote]Hallottam pár felhúzott Tdi-röl ,azokban mindben mechanikus adagoló van (bowdenes ahogy ök mondták). Azok miben különböznek pl. egy Td adagolótól? Nagyobb elem és hullámos tárcsa?[/quote]Nem nagy dolog , enyémet építem 1 éve de mindíg valami kicsi lesz benne elõbb utóbbb:-)
Adagolót csináltatni kell , kizárólag a Krézit tudom ajánlani. Õ tudja mit csinál.2009-03-22-17:15 #13849Lajos
AdminisztrátorSziasztok!
érdekelne a véleményetek. Nemrég óta tulaja vagyok egy vento tdi-nek, 1z motorkóddal. Szépe muzsikál a kicsike, de gondoltam már rá hogy megcsippeltetem, kb 115le-ig, tehát egy sima utcai csippel, fizikai módosítás nélkül. Kérdésem az lenne hogy egy ilyen beavatkozás után mennyit csökkenhet az élettartam, mire számítsak ami szét mehet vagy mennyi km fölött nem kéne ilyennel foglalkozni stb?
amúgy nem vagyok hajtós típus de néha kicsit jól jönne a lóerõ többlet meg a fogyasztás csökkenés(azonos körülmények mellett) sem lenne hátrányos, csak sokáig akarom használni, nem akarom kicsinálni a motort.üdv
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.