www.boxergarazs.hu

tdi,sdi-re

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor tdi,sdi-re

14 bejegyzés megtekintése - 1-14 / 14
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #52799
    Gál Zoltán
    Felhasználó

    Hali.
    Szeretnék kérni tanácsot tőletek,hogy g3 1.9tdi 90lovas ahu motorkód vezérműtengely csere sdi-re jelent valami érezhető teljesítmény változást?Esetleg csúcsok cseréje? ha igen milyen sdi tengelyt,csúcsot tegyek bele? Komolyabban nem akarok hozzá nyúlni.

    #52812
    tomy33tdi
    Felhasználó

    Szia, milyen adagolód van? Hdk 162? Am egy szoftverfrissítés, 110 lóra kb. , annyit tud így alap dolgokkal, de utána nézek neked ha érdekel,

    #52843
    Gál Zoltán
    Felhasználó

    Nem tudom milyen van rajta elektromos bosch.igen érdekelne,hogy érdemes ezt a két dolgot megcsinálni,vagy sem.

    #52845
    tomy33tdi
    Felhasználó

    Szia. Az Sdi vez.tengelyt azért szokták beépíteni, mert a szívó diesel (SDI) -nél a turbo hiányában a Vezérmü tengely légcseréje más… hamarabb nyit a szívó szelep.. hogy a megfelelő levegőbeáramlással elég Oxigén legyen az égéshez… ezért előnyös a TDI helyett… mert a turbo a hamarabb nyitó szívó szelep miatt TÖBB levegőt tud nyomni a motorba! Ezért érdemes cserélni!.. viszont NAGYON FONTOS AZ ÖSSZEHANGOLÁSA A TURBOVAL, ÉS A SZELEPEKKEL!
    De ha ez megav, akkot kb 20 lóerő a pludsz….!

    #52846
    Gál Zoltán
    Felhasználó

    Oké.ezt értem csak a szelepeken nem lehet állítani hiszen hidrotőkések.a turbót pedig kell állítani? Mi a helyzet a csúcsokkal?csináltam már egy Pár golfot,csak még soha nem tunningoltam egyetsem.
    Ja és Köszönöm,hogy segítesz.

    • A hozzászólás módosításra került: 4 years, 8 months telt el-Gál Zoltán.
    • A hozzászólás módosításra került: 4 years, 8 months telt el-Gál Zoltán.
    #52849
    tomy33tdi
    Felhasználó

    Szia,ez egyértelmü, hogy segítek 🙂
    Az SDI tengely csapágyméreteit érdemes megnézni.. a hidrotőkéket szépen lassan satuban össze kell nyomni. Itt más dolgod nincs.. a turbonyomás állitás az attól függ, hogy milyen adagoló lessz rajta… ha hdk-s, akkor egy jo chippet kell irni rá, ami vezérli a turbo-t is.. ha mechanikus adagolo lessz, akkor turbonyomás szabályozást mechanikus úton kell beállítani, a csúcsok.. 502 es bőven elég bele.. mondjuk ezis fantázia függő 🙂

    #52850
    Gál Zoltán
    Felhasználó

    Én megmondom őszintén,hogy nemakarok chiptuningot csak bele a tengelyt és a csúcsokat és ennyi.vagy így semmit nem érek vele?ja adagoló maradna az eredeti.

    #52852
    tomy33tdi
    Felhasználó

    Érezhetően jobb lessz igy is, az SDI tengely miatt, mert több levegőt tud a turbo a hengerekbe juttatni
    Hdk-s az adagolód?

    #52854
    Gál Zoltán
    Felhasználó

    Honnan tudom,hogy hdk-s?

    #52860
    tomy33tdi
    Felhasználó

    Elektronikus.. nincs gázbowden, és adagolófej oldalán egy fekete müanyag kocka van,

    #52861
    tomy33tdi
    Felhasználó

    Ha van privi elérgetőséged, face.. akkor ott hamarabb elérsz…..
    Bocsi a kesői válaszért….

    #52863
    Gál Zoltán
    Felhasználó

    Elektromos adagoló,nincsen Facebookom.ez Mit befolyásol?

    #52864
    Gál Zoltán
    Felhasználó

    Milyen típusú 502 csúcsot tegyek bele?

    #52897
    tomy33tdi
    Felhasználó

    Szia , most íny nem tudok tipust mondani, de rákeresel neten egyből kidobja, ugytudom hogy az Audi 2.5 V6 tdi-ben is ilyenek vannak.

14 bejegyzés megtekintése - 1-14 / 14
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
www.kedvezmenyesbiztositas.hu

TLX_125x125_web

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close