Kezdőlap › Fórumok › Golfosok törzsasztala › tecnikai segitcséget kérek
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-09-10-21:26 #4485
Lajos
AdminisztrátorSziasztok Nekem egy Golf3 97 év járatu van.Benzines. sima 8 szelep ugymond amaikari kivitelû szivosror fedél.Leirom hogy nézki ( elõröl j megy hétra át a szelep fedél fõlött és W jel van rajta.Ilyen a mosci a gépbe.Amire nem tudom a vállaszt hogy miért csinálja hogy hidegen mindig rángat kicsit és betorpan ami vizhõfokba olyan 70 fok ig csinálja majd utána semmi.benya szürõ cserélve , gyertya cserélve. gyujtás jó ,levegõ tömegmérõ jó. a kompjuter hibát nem jegyez be.Mi lehet a baja? Választ elõre köszi.sziasztok
2007-09-10-21:28 #4486Lajos
Adminisztrátorja és még valami a gép 1. 6 os sima 8 szelepes.(TREND)
2007-09-11-10:03 #4487Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Közelebb járnánk a megoldáshoz ha a pontos köbcentivel, és motorkóddal szolgálsz!
Több dologgal lehet gáz szerintem:
-annak ellenére, hogy motorirányítás hibát nem jelez (szerintem nem is tud,mert nincs Check lámpa a Golf III-as benzinesekben) a hõmérsékleti jeladóval lehet gond,élõ adatot kell olvasni és utána a hibatárolót…
-ha nem izzószálas a légtömegmérõ, akkor lehet ,hogy hiányzik a meleg levegõcsõ a kipufogó önvény és a levegõszûrõház közül,vagy az átkapcsoló szelep nem mûködik.
Többet,csak a pontos motorkód tudtában!2007-09-11-19:40 #4489Lajos
AdminisztrátorGolf év járat 97 év Mot kod AFT és injektoros a gép. A hûfok jeladot is kicseréltem már.
2007-09-12-20:13 #4490Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Ha a hõfokjeladót kicserélted, ugyanolyan színû,vagy cikkszámú cuccot tettél bele? Mert abból több motortípushoz való van. Pofára mindegyik ugyanolyan, de a cikkszám, és a szín mögött van a varázslat. A ’97-es évjárat pedig kétféle hõgombával jött ki: a szögletessel, és az egyik lap helyén domborúval! A kettõ ugyan befér egymás helyére, de más a csatlakozójuk is , valamint a színûk sem elhanyagolandó…
2007-09-16-19:44 #4509Lajos
AdminisztrátorA hõgomba ugyanolyan lett beletéve mert vittem a mintát a boltba és ugyan olyat adtak és mint szinre és cikszámra meg egyazett. Lenne még egy kérdés igaz nem zörög meg nem hangos és a zöldkártya jó mindig de a katalizátor nem okozhatya a rángatást? Kiszoktam tisztitani minden olja csere kor a szivosornál a pillangó szelep möbött a koszt a kormot ne hogy az legyen a baja. És akkor kicsit mindig jobb.Szoktam még az üzemanyag ba rakni idönként inyektor tisztitó adalékot.Már egyszer kicseréltem az üzi pumpám a tankben mert már annyira hangosan bugott hogy nem tudtam elviselni meg a nem ment olyan jol és rángatott olyan 120 nál. Most már megy a gép 180 is.:)
2007-09-16-20:35 #4510Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Diagnosztikai méréskor (VAG 1552) csak a hibatárolót kérdezték le vagy néztek járó motornál élõ adatot is?
A katalizátortól nem szokott rángatni a gép,csak ellustul,ha nagy a fojtása,vagy csörögni kezd,ha összetört…Az a furcsa,hogy mindig a bemelegedési állapotban rángat,ahol dúsabb a keverék…Amikor már szegényít, akkor meg jó…Kíváncsi lennék a lambda értékekre is…
Kezdenek elfogyni az ötleteim…Talán még a 4 gyertyakábelt kellene kimérni… 7,5 kiloohm felett hajintós…2007-09-16-22:03 #4511Lajos
AdminisztrátorAkkor kimérem majd és a lamda értéket is meg mondom.Mértök a gépet járó motornál is és hideg motornál is nem be inditott állapotban. utána nézek majd a kért értékeknek.Elöre is köszi a segicséget.
2007-09-17-20:23 #4513Lajos
AdminisztrátorA lényeg.: A lambda értéknek elméletileg 0,8-1,03 érték között kell megállnia. Lefelé mehet, de gyorsan kell változnia…
2007-09-20-16:27 #4527Lajos
AdminisztrátorSzia .Na eljutottam oda hogy ki olvasam a komjutert a gépen. Akkor mondom. Minden Élö adatnál volt. hibát nem talált bejegyezve. És Utána se irt ki hibát amikor vizsgáltam. szoval hideg mocinál a lamda értékem 1. 55 Volt. 2500 fordulaton pedig 0.57 és csöken. Kicsit késöbb viz hüfok 55 fok . akkor 1 Volt fordulat 2500 . Majd 70 C fokos viz alapjáraton 0.41 és 1 Volt között ingázott .Ez is élõ adat volt. Hibát nem jegyzet be. És nem volt. Akkor még mit nézek meg ?:)
2007-09-20-20:19 #4528Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
A lambda érték soha nem lehet 1,55Volt. 1,03 fölé nem mehet.Az a szonda hajintós lesz…
A hõmérõnél azt kell figyelni, hogy a mûszerfalon a hõmérõ és a géppel mért érték között 10Celsius fok eltérés nem lehet.
A továbbiakról csak úgy lehet bármit is mondani,ha látom az autót…Lehet hogy van valami ,ami a elkerüli a figyelmed, én viszont észre veszem…2007-09-22-14:21 #4529Lajos
AdminisztrátorSzia .Na eljutottam oda hogy ki olvasam a komjutert a gépen. Akkor mondom. Minden Élö adatnál volt. hibát nem talált bejegyezve. És Utána se irt ki hibát amikor vizsgáltam. szoval hideg mocinál a lamda értékem 1. 55 Volt. 2500 fordulaton pedig 0.57 és csöken. Kicsit késöbb viz hüfok 55 fok . akkor 1 Volt fordulat 2500 . Majd 70 C fokos viz alapjáraton 0.41 és 1 Volt között ingázott .Ez is élõ adat volt. Hibát nem jegyzet be. És nem volt. Akkor még mit nézek meg ?:)
2007-09-23-11:45 #4534Lajos
AdminisztrátorÚjra beírtad a régi hozzászólát,vlaszoltam már rá keresd lejjebb!
2007-09-23-16:30 #4537Lajos
AdminisztrátorÉrtem. Köszi a segicséged.Te hova valosi vagy?Én Budapest mellet lakom 25 km re Üllön. Még egy kérdés. Egy pár hétel ezelöt kaptam töletek egy emailt hogy fogok kapni valami oklevelet a Salgotarjáni parti szépség veresenyen hogy részt vetem.És 2 lettem a Golf 3 kategoriában . Kérdés csak az mikor külitek az oklevelet és milyen formábam? Posta? Vagy email ként amit kitudok nyomtatni?válaszod elöre is köszi
2007-09-24-19:42 #4546Lajos
AdminisztrátorKöszönöm szépen a VW depo szerekesztöségének és aki a Szépség verseny zsüriében részt vett hogy elküldtétek az oklevelet.nagyon jól eset hogy meg kaptam és hogy elküldtétek.Köszi mindenkinek.
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.