tecnikai segitcséget kérek

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala tecnikai segitcséget kérek

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 16
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4485
    Lajos
    Adminisztrátor

    Sziasztok Nekem egy Golf3 97 év járatu van.Benzines. sima 8 szelep ugymond amaikari kivitelû szivosror fedél.Leirom hogy nézki ( elõröl j megy hétra át a szelep fedél fõlött és W jel van rajta.Ilyen a mosci a gépbe.Amire nem tudom a vállaszt hogy miért csinálja hogy hidegen mindig rángat kicsit és betorpan ami vizhõfokba olyan 70 fok ig csinálja majd utána semmi.benya szürõ cserélve , gyertya cserélve. gyujtás jó ,levegõ tömegmérõ jó. a kompjuter hibát nem jegyez be.Mi lehet a baja? Választ elõre köszi.sziasztok

    #4486
    Lajos
    Adminisztrátor

    ja és még valami a gép 1. 6 os sima 8 szelepes.(TREND)

    #4487
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Közelebb járnánk a megoldáshoz ha a pontos köbcentivel, és motorkóddal szolgálsz!
    Több dologgal lehet gáz szerintem:
    -annak ellenére, hogy motorirányítás hibát nem jelez (szerintem nem is tud,mert nincs Check lámpa a Golf III-as benzinesekben) a hõmérsékleti jeladóval lehet gond,élõ adatot kell olvasni és utána a hibatárolót…
    -ha nem izzószálas a légtömegmérõ, akkor lehet ,hogy hiányzik a meleg levegõcsõ a kipufogó önvény és a levegõszûrõház közül,vagy az átkapcsoló szelep nem mûködik.
    Többet,csak a pontos motorkód tudtában!

    #4489
    Lajos
    Adminisztrátor

    Golf év járat 97 év Mot kod AFT és injektoros a gép. A hûfok jeladot is kicseréltem már.

    #4490
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Ha a hõfokjeladót kicserélted, ugyanolyan színû,vagy cikkszámú cuccot tettél bele? Mert abból több motortípushoz való van. Pofára mindegyik ugyanolyan, de a cikkszám, és a szín mögött van a varázslat. A ’97-es évjárat pedig kétféle hõgombával jött ki: a szögletessel, és az egyik lap helyén domborúval! A kettõ ugyan befér egymás helyére, de más a csatlakozójuk is , valamint a színûk sem elhanyagolandó…

    #4509
    Lajos
    Adminisztrátor

    A hõgomba ugyanolyan lett beletéve mert vittem a mintát a boltba és ugyan olyat adtak és mint szinre és cikszámra meg egyazett. Lenne még egy kérdés igaz nem zörög meg nem hangos és a zöldkártya jó mindig de a katalizátor nem okozhatya a rángatást? Kiszoktam tisztitani minden olja csere kor a szivosornál a pillangó szelep möbött a koszt a kormot ne hogy az legyen a baja. És akkor kicsit mindig jobb.Szoktam még az üzemanyag ba rakni idönként inyektor tisztitó adalékot.Már egyszer kicseréltem az üzi pumpám a tankben mert már annyira hangosan bugott hogy nem tudtam elviselni meg a nem ment olyan jol és rángatott olyan 120 nál. Most már megy a gép 180 is.:)

    #4510
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Diagnosztikai méréskor (VAG 1552) csak a hibatárolót kérdezték le vagy néztek járó motornál élõ adatot is?
    A katalizátortól nem szokott rángatni a gép,csak ellustul,ha nagy a fojtása,vagy csörögni kezd,ha összetört…Az a furcsa,hogy mindig a bemelegedési állapotban rángat,ahol dúsabb a keverék…Amikor már szegényít, akkor meg jó…Kíváncsi lennék a lambda értékekre is…
    Kezdenek elfogyni az ötleteim…Talán még a 4 gyertyakábelt kellene kimérni… 7,5 kiloohm felett hajintós…

    #4511
    Lajos
    Adminisztrátor

    Akkor kimérem majd és a lamda értéket is meg mondom.Mértök a gépet járó motornál is és hideg motornál is nem be inditott állapotban. utána nézek majd a kért értékeknek.Elöre is köszi a segicséget.

    #4513
    Lajos
    Adminisztrátor

    A lényeg.: A lambda értéknek elméletileg 0,8-1,03 érték között kell megállnia. Lefelé mehet, de gyorsan kell változnia…

    #4527
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia .Na eljutottam oda hogy ki olvasam a komjutert a gépen. Akkor mondom. Minden Élö adatnál volt. hibát nem talált bejegyezve. És Utána se irt ki hibát amikor vizsgáltam. szoval hideg mocinál a lamda értékem 1. 55 Volt. 2500 fordulaton pedig 0.57 és csöken. Kicsit késöbb viz hüfok 55 fok . akkor 1 Volt fordulat 2500 . Majd 70 C fokos viz alapjáraton 0.41 és 1 Volt között ingázott .Ez is élõ adat volt. Hibát nem jegyzet be. És nem volt. Akkor még mit nézek meg ?:)

    #4528
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    A lambda érték soha nem lehet 1,55Volt. 1,03 fölé nem mehet.Az a szonda hajintós lesz…
    A hõmérõnél azt kell figyelni, hogy a mûszerfalon a hõmérõ és a géppel mért érték között 10Celsius fok eltérés nem lehet.
    A továbbiakról csak úgy lehet bármit is mondani,ha látom az autót…Lehet hogy van valami ,ami a elkerüli a figyelmed, én viszont észre veszem…

    #4529
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia .Na eljutottam oda hogy ki olvasam a komjutert a gépen. Akkor mondom. Minden Élö adatnál volt. hibát nem talált bejegyezve. És Utána se irt ki hibát amikor vizsgáltam. szoval hideg mocinál a lamda értékem 1. 55 Volt. 2500 fordulaton pedig 0.57 és csöken. Kicsit késöbb viz hüfok 55 fok . akkor 1 Volt fordulat 2500 . Majd 70 C fokos viz alapjáraton 0.41 és 1 Volt között ingázott .Ez is élõ adat volt. Hibát nem jegyzet be. És nem volt. Akkor még mit nézek meg ?:)

    #4534
    Lajos
    Adminisztrátor

    Újra beírtad a régi hozzászólát,vlaszoltam már rá keresd lejjebb!

    #4537
    Lajos
    Adminisztrátor

    Értem. Köszi a segicséged.Te hova valosi vagy?Én Budapest mellet lakom 25 km re Üllön. Még egy kérdés. Egy pár hétel ezelöt kaptam töletek egy emailt hogy fogok kapni valami oklevelet a Salgotarjáni parti szépség veresenyen hogy részt vetem.És 2 lettem a Golf 3 kategoriában . Kérdés csak az mikor külitek az oklevelet és milyen formábam? Posta? Vagy email ként amit kitudok nyomtatni?válaszod elöre is köszi

    #4546
    Lajos
    Adminisztrátor

    Köszönöm szépen a VW depo szerekesztöségének és aki a Szépség verseny zsüriében részt vett hogy elküldtétek az oklevelet.nagyon jól eset hogy meg kaptam és hogy elküldtétek.Köszi mindenkinek.

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 16
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.