töltés.

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 15
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5057
    admin
    Adminisztrátor

    sziasztok. töltés problémával fordulok hozzátok segitségül. van egy 2-es jettám diesel és az a gond hogy alapjáraton halványan pislákol a töltés lámpa a müszerfalon, és ahogy nyomom neki egyre erösebben pislákol. megnéztem a fesz szabályzot még jok a bronz kefék. és töltés is van. szerintetek mi lehet a gond?? köszi

    #5059
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Attila!

    Ha legközelebb kibontod a feszültségszabályozót, nézd már meg a forgórész csúszógyûrûjét is. Lehet,hogy annyira el van kopva,hogy ‘folytonossági hiánya’ van. Ilyenkor nem folytamatos a gerjesztés ezért villog a töltésjelzõ a fodrulat függvényében. Sokáig nem ajánlott így használni, mert ‘kiütheti’ a feszültséglengés a szabályzót és a diódasort is!

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.12.26 13:53

    #5071
    admin
    Adminisztrátor

    hello doki. köszi ezt megnézem. és ha valoban le van töredezve akkor feltétlen új generátorra van szükségem? meg még azt vettem észre, hogy normális állapotban inditás elõtt gyujtáskor villogni szokott a töltés és az olaj nyomás lámpa.na most a töltésé nem villog. ez is erre a hibára vezethetö vissza?

    #5072
    admin
    Adminisztrátor

    hello doki. köszi ezt megnézem. és ha valoban le van töredezve akkor feltétlen új generátorra van szükségem? meg még azt vettem észre, hogy normális állapotban inditás elõtt gyujtáskor villogni szokott a töltés és az olaj nyomás lámpa.na most a töltésé nem villog. ez is erre a hibára vezethetö vissza?

    #5092
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Attila!

    A gyújtás bekapcsolásakor csak az olaj és a hûtõvíz LED-jének szabad villogni, a töltésnek nem, mert azon keresztül is gerjeszti elõ a generátort… Ha nem világít egyáltalán, akkor nem érintkezik a kefe,vagy kábelszakadás van…Ilyenkor csak kb 3000-res forulaton indul meg a töltés.

    #5096
    admin
    Adminisztrátor

    hali. gyujtáskor pedig szokott villogni a töltés is, legalábbis nálam. inditásnál meg világitani szokott folyamatosan amig egy kis gázt nem adok, akkor elalszik. na de a lényeg. levettem a generátort és ahova becsatlakozik a feszszabályzo ott valoban hiányos az a réz lamellás vmi. most akkor uj generátorra van szükség?

    #5107
    admin
    Adminisztrátor

    hali. kicseréltem a fesz szabályzot,hátha. és az történt hogy a töltés lámpa nem világitott….. már kezdtem örülni amikor, kb percenként fel-fel villant hol eggyet hol kettöt. rámértem multiméterrel az akksira de nincs töltés.:( most töltöm az akkut mert nagyon megsinylette.

    #5108
    admin
    Adminisztrátor

    hali. kicseréltem a fesz szabályzot,hátha. és az történt hogy a töltés lámpa nem világitott….. már kezdtem örülni amikor, kb percenként fel-fel villant hol eggyet hol kettöt. rámértem multiméterrel az akksira de nincs töltés.:( most töltöm az akkut mert nagyon megsinylette.

    #5122
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Attila!

    Igazából nincs új generátorra szükség, de a forgórész csúszógyûrûjét cserélni kell! Ezt inkább bízd szakemberre!
    Ha esetleg van a ‘kincseid’ között másik, akkor cseréld ki!

    #5127
    admin
    Adminisztrátor

    hello. kicseréltettem a két csuszogyürüt, és még most sincs töltés!! 2 kábel jön a generátorrol, egy vastag ami az öninditora csatlakozik, és egy vékony ami megy be a müszerfalba. a vastag kábelnél nincs szakadás azt meg tudtam nézni. a vékonyat nem találtam meg, viszont már nem világit a visszajelzö egyáltalán a müszerfalon. hol kéne keresni a hibát? a generátorrnál még mindig, vagy már a vezeték lehet hibás?

    #5128
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Attila!

    Az indítómotor környékén van egy világos kék(esetleg piros csíkkal) színû vékony vezeték(gyárilag). Elméletileg ez van a feszültség szabályozóra kötve. Ha ezt letesteled, akkor a töltésjelzõ lámpának (vagy LED-nek, évjárat függõ) világítani és nem villognia kell. Ha villog akkor a LED-et is cserélned kell, nem villogósra…Ha nem világít akkor tovább kell keresned a hibát (kábelköteg, biztosíték tábla,mûszerfal…).

    #5176
    admin
    Adminisztrátor

    hali Doki. odáig fajult a dolog hogy csak kellett másik generátort vennem. kiderült hogy az állorész diodasora is elromlott legalábbis a szaki szerint. azt tanácsolta jobban járok ha veszek bontott jo állapotut mintha felujitaná a régit. na most vettem is másikat de a régi 65A-es volt a mostani meg csak 55A-es. azt mondták nem baj ha kisebb nem lessz semmi gond ez miatt. de most azt vettem észre ha jár a motor alapjáraton halványan pislákol a visszajelzö, de amint valamilyen fogyasztot bekapcsolok akkor minden rendben és kialszik. szerinted most mi lehet megint a baj? a szaki szerint ne törödjek vele.

    #5189
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Attila!

    Igaza van a szakinak! Mivel nincs jelentõs villamos terhelés, annyira leállhat a gerjesztés, hogy feszültségkülönbség van a hálózati feszültség és a gerjesztés között…Ekkor halványan pislákolhat a LED. Ha bármit bekapcsolsz, ‘leterheled’ a generátort és dolgozni kezd, elalszik a diódácska…Annyit azért jelent, hogy jó állapotban van az akksid és a villamos rendszered…;)

    #5198
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw! Jéééé,nekem is pislákol a kettesdizelen,a töltésjelzõ,és nekem is csak addig mig rá nem kapcsolom a világitást… akkor ez normális?:ohmy:

    #5214
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW János!

    Természetesen, ahogy az elõbb írtam! Mivel a LED dióda nyitófeszültsége kb. 2,2 volt, így azt hamarabb veszed észre, mint a kicsinyke lámpácska felizzását…

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 15
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close