turbó?

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 17
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #8419
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    1,3-as golf kettesbe lehet feltöltõt beszerelni, vagy nem érdemes? Ha igen, akkor honnan a legegyszerûbb beszerezni? Plussz majd cserélni kellene a lengéscsillapítókat, így már nem gyárit vennék, hanem FK Automotive lengéscsillapítót, elõl 6 hátul 4cm mínusz. Ha ez megvan,15 vagy 16"-os felnit szeretnék majd alá, 6-7 col szélességû de nem tudom, hogy átalakítás nélkül melyik férne be.

    Módosította: vkrissz, Idõpont: 2008.09.02 21:24

    #8421
    admin
    Adminisztrátor

    Hali!
    Szerintem nem igazän lehet,de ha sikerülne is megoldanod nem ajänlott!
    A feltöltö mär alapjäraton is dolgozik mig a turbo csak bizonyos fordulaton,de minda kettö nagy igenybevetelnek tenne ki a motort(nyomäs,hömerseklet…stb) es hamar leterdelne a motorod!(Szerintem)
    Amugy G40 polo,G60 golf-corrado ezekben van feltöltö,eleg ritka es dräga ha talälsz jot!
    A kolegämnak egy G40-e van,megy mint a mergezett eger az biztos!
    Csao!

    #8427
    admin
    Adminisztrátor

    Cha!

    Szerintem, ha azért szeretnél turbót, hogy teljesítményt növelj, inkább a motorcserén gondolkozz. Olcsóbb, megbízhatóbb, egyszerûbb… Ha azért hogy sziszegjen, akkor is ajánlott a motorcsere, mivel egy nagyobb ccm jobban elbírja a nagyobb terhelést, de így is rengeteg dolgot kell cserélni a motroban, mert nem erre van méretezve. ha nem zavar a korom, akkor vehetsz akár TDI- t sok jó dolgot hallottam róluk, sokáig lehet húzni õket lóerõben, nagyobb porlasztócsúcsokkal, turbónyomás növeléssel, adagoló cserével… ha zavar a korom, akkor úgy tudom az 1.8as as bora turbós motorját be lehet tenni a motorháztetõ alá. És még így is olcsóbban jösz ki mintha az 1.3at turbósítanád. meg persze minden másban…

    #8428
    admin
    Adminisztrátor

    Ja igen, és az alufelni.info -n megnézheted, hogy melyik felni megy fel az autódra.

    #8429
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW Krisztián!

    Ha ragaszkodsz az eredeti ötlethez és köbcentihez , akkor a Polo G40-es mociját keresd, váltóval kábelkötegével, mindenével!
    A többi dolgot az elõttem hozzászólók már leírták. Annyit hozzátennék még, hogy az 1,3-as mocihoz 14 collosnál nagyobb kereket ne nagyon válassz, mert jelentõsen meg fog emelkedni a fogyasztásod…

    #8448
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm mindenkinek a tanácsokat. Ha motorcsere mellett döntök kérném a véleményeteket az 1,6 gtd-rõl. Meg a váltón, elektronikán kívül még mit kell cserélni az autóban? Milyen engedélyek, papírok kellenek hozzá? Ha pl. veszek egyet kompletten külföldrõl, kell még külön engedély a motorcseréhez?

    #8449
    admin
    Adminisztrátor

    Rengeteg papír, rengeteg utána mászkálás, rengeteg pénz… A papírok árából veszel még egy vesét, és akkor vagy 3 -al több sört megihatsz mint mások… Nekem ez a véleményem 😉
    Az 1.6gtd azért jó mert olcsók hozzá az alkatrészek, ha bármi történne, viszont az 1.9 -bõl többet ki lehet hozni, vagy ugyanannyit biztonságosabban, tartósabban. Amúgy én hallottam egy 1.6os 160Le- s II -estrõl itthon. De lehet ez csak olyan városi legenda. :side:

    #8451
    admin
    Adminisztrátor

    hali. én azért még javasolnám a fékek cseréjét is,- legalább a hajtott kerekeken- nagyobbra! nagyobb teljesítmény,nagyobb sebesség… az 1.3 as golf gyári fékek nem a legerõsebbek közé tartoznak, legalább cserélj egy 256-os belsõ hûttésüre, és ezután válassz felnit!! amugy szerintem is a motorcsere a helyes irány..;)

    #8452
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Krisztián!

    A motorcsere és anyagi vonzatai, már többször is ki lettek itt a fórumon tárgyalva! Légy szíves és keress rá!

    #8467
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm újfent a tanácsokat. Igaz kicsit sokat kérdezek, de lenne még egy. Megnéztem a korábbi témákat, csak egy dologra nem tudtam még rájönni. A környezetvédelmi besorolására a mostani 1,3-asnak, és az 1,6 gtd-nek és így elég nehéz számolni, mégis mennyi lenne.

    #8469
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Nézd meg a forgalmidat! A környezetvédelmi osztály a döntõ! Az 1.6 GTD moci osztálya nullás…

    #8477
    admin
    Adminisztrátor

    Kösz a segítséget Doki. Megnézem, nem tudtam, hogy benne van.

    #8491
    admin
    Adminisztrátor

    Még egy kérdés Doki.1,9 díselben van olyan ami négynél jobb környezetvédelmi besorolású, és nagyobb átalakítás nélkül beépíthetõ? Ha igen a futómûvet már kompletten kellene cserélni?

    #8496
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Krisztián!

    Tudomásom szerint az 1.9 TDI mocik 4-es környezetvédelmi osztályúak.
    Nem tudom, hogy Nálad mit jelent a ‘nagyobb átalakítás’.
    Az alap 1.3-as benzines motor miatt szinte mindent (a motortérben) cserélned kell, még abban az esetben is, ha csak 1.6-os benzinesre alakítod…

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.09.07 18:33

    #8504
    admin
    Adminisztrátor

    Rosszul tettem fel a kérdést Doki. Arra számoltam, hogy a motortérben mindent cserélni kell. A kérdés úgy helyes, hogy a felfogatási pontok megegyeznek? Vagy teljesen más? A futómûnél elég a féket és a lengéscsillapítót cserélni? A kettes Golf a kedvenc autóm, szeretném még sokáig a magaménak tudni, azért kérdezek inkább átalakítás elõtt ennyit, nem akarom csak összecsapni.

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 17
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.