turbo

  • This topic is empty.
7 bejegyzés megtekintése - 1-7 / 7
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #6027
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!Új tag vagyok Zsoltnak hívnak!Hátha valaki tud segíteni!Van egy tdi 110 le 98-as passatom!Nem nagyon autópályázok vele és a turbóm itt a városban folyamatosan letilt!Ha leveszem menet közben a gyújtást és visszateszem utána megint jó egy darabig ,de ha eléri azt a bizonyos 2200-3000 fordulatot megint ledobja!Voltam autópályán "kiégetni" a turbót utána úgy ment mint a …. villám de rá 100 km-re mikor megint városoztam vele ugyanezt csinálja!Turbó kuka?Vagy van más megoldás is?Elõre is köszi

    #6031
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zsolt!

    Sajnos a turbód tele van korommal és szeméttel, ami a silány magyar gázolaj velejárója! A turbót ajánlott leszerelni és legalább a geometria állító lapátkák minden elemét kitakarítani. Vigyázni kell,hogy az állító gyûrû milyen helyzetben lesz kiszereleve, mert ha fordítva kerül vissza, nem dolgozik jól a turbó…

    #6036
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm szépen a választ!A szerelõm is ezt mondta (Pomáz Homonyik) hogy ne tankoljak a shellnél!Most bulgár gázolajat vettem bele egy szállító ismerõsömtõl és repül vele az autó!!!!Ez amúgy nagy meló?Turbóshoz vigyem vagy járjak ki bulgáriába tankolni?Vicc ez az egész köszi szépen

    #6038
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zsolt!

    Kis hazánkban a nemzeti olajtársaság által gyártott szemét, amit üzemanyagnak neveznek az oka mindennek! Teljesen mindegy melyik kúton tankolsz, az alap üzemanyag silány,csak a ‘nagynevû’ kúthálózatok igyekeznek adalékokkal javítani rajta! Nevek szándékosan nincsenek!:sick:
    Keresd meg, az 2006-os éfolyamban az ‘Üzemanyag, Te drága’ címû cikkemet! Abban több mindent leírtam errõl!
    Azért a turbójavító kollégát keresd fel ,a ‘takarítás’ miatt!

    #6053
    admin
    Adminisztrátor

    Bocs hogy fárasztalak de nem tudsz valakit aki megbízható és nem horror áron csinálaja ezt!!!Még valami!Az autópályás 5ik sebességben 90-rõl padló utána vissza 90 megint padló megoldás ugyanaz mint a turbó "kitakarítás "szerelõ által?Azt is mondták már hogy felkéne szabályoztatnom a turbómat!Az a baj hogy ezek a dolgok nem annyira olcsók sõt a gázolaj sem olyan olcsó mint régebben!És azért szeretem a kocsimat!Na köszi

    #6061
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zsolt!

    Sajnos a turbódnak csak a mechanikus ‘takarítás’ fog használni! 🙁 A turbó felszabályozásról még nem hallottam, nem tudom, mit jelenthet…
    A turbó le- és felszerelése, fõleg,ha ‘egybe’ turbós nem kis munka! Annak pedig anyagi vonzatai is vannak! A katalógus csak a turbó ki és beszerelésére 1,6 órát ír elõ (Autofit’07). Azt még szorozd ki a rezsióra táblázattal (szalon munkadíja 7850 HUF+ÁFA/óra)…

    #6069
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi szépen a választ ,Értesítelek hogy mi történt vele!!!Köszi Doki

7 bejegyzés megtekintése - 1-7 / 7
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.