www.kedvezmenyesbiztositas.hu

vészüzemmód

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 26
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #22951
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    A szekér adatai:
    vw passat 1.9tdi ’96 1z motorkod 90hp még a mosolygós.
    Korábban írtátok hogy ha hiba lépne fel a wastegate szeleppel akkor a motor vészüzemmódra vált,ami teljesítménycsökkenéssel jár!
    Az ok amiért gyanakszom erre:
    130km/h-nál hirtelen megtorpan és csak nagyon lassan halad feljebb a mutató!
    A turbó nyomás vag-commal mértem 1,7 bar, a turbó még nem geos.
    (egyébként minden adat normális és az agr és nyomástöltõ szelep is ok.)

    Én arra lennék kíváncsi,hogy ilyenkor vag com ír-e valamit vagy egyátalán az ember honnan tudja megállapítani ezt a módot?

    Másik problémám a hullámzó fordulatszám 0 sebességben 1500-1600 fordulaton tartva a gázt!

    Köszönöm elõre is a választ!

    #22955
    admin
    Adminisztrátor

    Ezt vag-com nélkül is megmondom hogy magas a turbó töltönyomása.

    Ennek az autónak a gyári nyomása 0.8bár. Vezérlõegységed max. 1.2bárt enged töltetni. 1.7 az a turbo sem fogja sokáig bírni meg hát állandó hibakódod lesz.

    #22956
    admin
    Adminisztrátor

    [img size=199]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/Image.jpg[/img]

    Attachments:
    #22957
    admin
    Adminisztrátor

    Ebbe befutó csövek épségét nézd át. Ez vezérli a turbo nyomásod.

    #22958
    admin
    Adminisztrátor

    “A turbó nyomás vag-commal mértem 1,7 bar, a turbó még nem geos.”

    Késön vettem észre hogy ezt vag-commal mérted. Mivel az autód hibásan müködik most ezért nem lehet biztos hogy valós az érték. Ilyenkor csak turbonyomásmérö órával tudod megmérni pontosan.

    A légtömegmérö és a MAP szenzornak ~egyenesen arányos értéken kell hogy mozduljon tehát ha valamelyik szar akkor már jön is a hibakód.

    Én mikor tuningolom ezeket akkor is csak 1.2emelem a nyomást. (magasabbnál betilt…meg nincs értelme magasabbra emeltetni.) Föleg ha az adagolód még a gyári kaját szállítja.

    Remélem tudtam segíteni.

    #22980
    admin
    Adminisztrátor

    köszönöm szépen a gyors választ!
    hibakódot nem ír ki sajna,mert akkor tudnám hová nyuljak!:(
    Az adagolom gyári,sõt minden gyári!
    Tehát akkor hibát nem fog írni csak az adatokat kell megfigyelnem hogy a MAP és a légtömegmérõ egyenesen arányos-e!?
    Atöltõnyomás szelepet hogy tudnám kiiktatni ill. melyik vákumcsöveket kell összekötnöm,hogy rögtön kiderüljön hogy hibás-e?Természetesen csak próbára szeretném!
    Máris nagyon sokat segítettél,ezer hála érte!
    Ma rámérek a MAP-ra és remélem ez lesz a baj!

    #22982
    admin
    Adminisztrátor

    A turbótól jövö két kis gumicsövet lehúzod és egymásba dugod össze. Ilyenkor a vezérlõszelep ki van iktatva tehát kevesebb a hibaforrás ebben az esetben. (Ilyenkor a turbó önmagát vezérli)

    Neked a MAP szenzor mérhet hülyeségeket. Azt gyanítom hogy a MAP szenzorod jóval kevesebb értéket lát valójában ami azt jelenti hogy megemelkedik a töltönyomásod—-> mivel a turbó jobban szív ezért több levegö áramlik át a létömegmérödön keresztül ami viszont soknak lát. (légtömegméröd jó szerintem)

    #22984
    admin
    Adminisztrátor

    Ezt nézd meg

    Attachments:
    #22986
    admin
    Adminisztrátor

    [img size=380]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/34_a.jpg[/img]

    Attachments:
    #22989
    admin
    Adminisztrátor

    megnézem még ma az biztos,de az enyémbe nem ez a fajta van!
    az enyém még olyan mint a 3-as golf tdi.
    remélem egyrõl beszélünk,a nyomó oldalon az intercooler után van a hengerfej elõtt egy kerek alakú acélbiztosítóval rögzítve!?
    ja és utólag most hogy mondod a MAF nálam is jóval többet mért!:)
    ugyhogy már szinte meg is oldottad a problémát!:)
    igazi profi vagy,mert itt Szegeden nagyon sokan csak az alapokra gondolnak mindíg és hülyeségeket cseréltetnek ki velem!

    #22991
    admin
    Adminisztrátor

    Szegeden????? Az király ha gondolod segítek neked személyesen is. 😀

    Gondban voltam mert a 96közelében kiadott autók vagy az a fajta szenzoros amit mutattam neked van a másik amit te mondtál. Nyomásmérö gombád van neked. Egy villa alaku szarral van beszorítva.

    Nagy mértékû tuning nem érdekel?

    #22993
    admin
    Adminisztrátor

    igen ez 96-os de váltás elõtti szinte utolsó darab!
    Szegedi vagy!:)
    priviben add már meg a számod,mert komolyan senki nem konyit ilyen profin hozzá!:)
    tuning most nem igazán érdekel,mert nincs most lé rá!:(
    volt már benne,ill.egyszer raktam rá egy tuning progit,de hát az nem az igazi,mivel mind egyedi és én átírni nem tudom az elektronikát csak a progit felirni és kész!
    🙂

    #22998
    admin
    Adminisztrátor

    Pont a váltás elötti, ezt most jól beszoptam.

    A Szegedit helyesbíteném annyival hogy Maroslele ami Szegedtöl 36km.
    Profi szó az egy kicsit durva, de azért köszönöm hogy így vagy vele. Hobbi szinten nyomom 😀

    Ha el akarsz érni: e-mail/msn: acsko01@freemail.hu
    06305563668

    #23040
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Ennél a motornál a map szenzor az ECU-ban van! Nagyon sokszor a felvezetõ gumicsõ lyukad ki ,vagy magán az ECU-n belüli!
    Ez abból derül ki, hogy a légköri nyomás szenzor rendkívül alacsony értéket mutat(1000 millibar helyett csak 600 körüli értéket). A turbónyomás mérés 1 bar-ról indul,tehát a mért értékbõl azt mindíg ki kell vonni! Ennek a motornak a maxumum turbónyomása 3. fokozatban, padlógázon, lefékezve 0,65-0,8 bar lehet…

    #23042
    admin
    Adminisztrátor

    köszönöm szépen ez is tanulságos volt!
    Doki, akkor az a kerek szenzor micsoda a nyomó oldalon a csõbe sülyesztve;töltõhõm.jeladó?
    ma sokat tanultam!:)
    ezer hála!

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 26
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close