Beautiful Friendship

Most, 2009 februárjában ünneplik második együtt töltött évüket. A veszprémi Horváth Attila és piros kettesének kapcsolata nem indult felhőtlenül, de mára mindketten edzettekké váltak a nehézségekkel szemben.

 

– Egyszer hagyott ott töltéshibával 50 km-re a házunktól. Nem sokkal ezután pedig majdnem belecsúsztam a vizes füvön a szomszéd halastóba… na itt állt meg először a szívem! – kezdte a történetet Attila, de mi az autóvásárlás motivációira és az 1.8-as, karbis motorral szerelt Golf életének előzményeire is kíváncsiak voltunk.

• Miért ezt az autót választottad? Korábban ismerted? Hogyan került a látóteredbe?
Teljesen véletlenül akadtam rá, és nagyon le volt pukkanva. Tulajdonképpen jelképes összegért jutottam hozzá. Ő életem első autója és amióta az enyém lett, azóta imádom!

• Szerinted most melyik stílushoz áll a legközelebb?
– Fene tudja… gyári inkább, de egyszer talán szeretném Cult-ra.

• Ha első autó, akkor gondolom segítettek páran az építésben.
– Nem sokan, kasznizásban, festésben pár haver.

• Miért vált számodra ilyen különlegessé?
– Azért, mert én építettem ilyenné, általam érte el a jelenlegi állapotát és stílusát. Szinte mindennel elégedett vagyok, de például a „kocka” műszerfalat lecserélném, és a szélzajt is jó lenne valamilyen eljárással csökkenteni. És hogy teljesen őszinte legyek, eleinte nagyon sok gond volt a motorral.

• Akkor ezek szerint nem állt le a fejlesztés? További tervek?
– Az összes porcikáját megvenném újonnan és teljesen újjáépíteném VR6-os motorral, új fényezéssel.

• Mi tart vissza?
– Háát mi…? A pénz! De sok munkával és várakozással alakulnak a dolgok…

• Ki a projekt legnagyobb kritikusa?
– A Fater… „minek költesz rá már megint…” 🙂

• Egyébként tetszik nekik az autó?
– Nézegetik-nézegetik…

• Kedvenc úticél?
– Azok a sima, szürke utak… Egyenesen az ausztriai hegyekbe! Mellesleg minden nap használom, leginkább városban. Elég sokat fogyaszt.

• Ha mottót adnál a kocsinak, mi lenne az?
– Inkább a márkának: „Mindannyian különbözünk, mindannyian mások vagyunk, de egy dolog mégis közös bennünk és összetart minket: VOLKSWAGEN…”.

• Következő autód? Azt is átalakítod majd?
– VW-Audi. Alakítás? Még szép!

 Modell/évjárat VW Golf 2/1991.04
 Motor 1.8i 8V RP Monojetronic katalizátorral, 50 mm kipufogó rendszer középdob nélkül (kb. 90 LE). Futásteljesítmény: 340e km
 Futómű –60mm Kayaba gázos lengéscsillapítók, Vogtland rugók, Ronal Turbo 7×15″ felnik, Good Year Excellence 195/50 gumik
Karosszéria hátsó ablaktörlő, jelzések, vonóhorog kuka, GTI lökhárító, G60 koptató, hátul GTI koptató, Rabbit jelek, fehér első index, napfénytető, kristálylámpa elöl, piros kristály hátul, 5 ajtós CL, zöld üvegek, metál piros fényezés
Belső teljes hangszigetelés a szélvédőtől a csomagtartóig, minden gyári és ép állapotú, kivéve: G3 kormány, piros bőr váltózsák, zárgombok eltüntetve, hibátlan kalaptartó(!), bicskakulcsos központizár, riasztó
Autóhifi Pioneer DEH-2920MP fej, 2 db magas, 4db Pioneer hangszóró, SAL 350W erősítő (egyenlőre), M.N.C X2 12″ 350W
Köszönet Legfőképp az asszonypajtásnak a rengeteg türelmet
Rendelje meg! VW depo 2009/2 A legfrissebb VW Depo!

 

További tartalom

www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .