Hátha az autó külsejét szájtátva néztük, akkor a belsőnél az állunk is leesik… Műszerfal a kettes dízelből, GTI-ket idéző Audi S2 kiegészítő műszerek, fehér számlap, Momó kormány és sebváltó, billenősre alakított, könyöklős első ülések a kétajtós Golf IV-ből, s persze akkor már hátul is Golf IV ülések egységes kárpitozással, alu taposók, alu pedálok, alu alul, alu felül, s hátul a csomagtartóban is, ahol a csúcskategóriás Nakamichi fejegység jeleit alakítja tiszta zenévé a Kenwood erősítő és a Phoenix Gold hangszóróval szerelt mélyláda.
A maximális önerőből, saját, aprólékos munkával készített autó minőségét jól példázza az egyedileg, fából készített kalaptartó-konzol, amely a legtöbb egyes Golfon márcsak egy törött műanyag. Ezzel is és minden átalakítással az volt a cél, hogy az eredetinél jobban funkcionáló, erősebb, szebb kivitelt készítsenek.
Itt tart most a projekt, amivel sokan kiegyeznének akkor is, ha ez lenne a vége, de nincs megállás… A maximalizmus egyik ismérve, hogy az ember sosem érzi késznek a művet, ezért Zsolt is sorolja az újabb célokat: állítható futómű, tárcsafék hátra, Momo Millennium kormány, díszléces feszítők, színrefújt tükrök, stb, stb… Szóval tud még jobb lenni a tökéletes?
Modell/évjárat | VW Golf I (1983) |
Motor | 1.6TD (1987), dízel Passat kipufogó + Audi 80TDI hátsódob, direktszűrő, alulemezek a motortérben |
Futómű | 80/60-as ültetés Eibach sportrugók, toronymerevítők alul-felül, minden futóműalkatrész színrefújva, bilincsek galvanizálva, elöl belső hűtésű tárcsafék, hátul még dobfék. 6×15 ET35 BBS felnik 195/50 Uniroyal gumikkal |
Karosszéria | 1983-as Pirelli GTI kaszni spanyol zöld Seat-színben, napfénytető, króm lökhárítók, fehér hátsó lámpabúrák, klarglas első fényszórók, DTM-tanksapka, hátsó ajtózár, ablaktörlő mosó eltüntetve, egykarú ablaktörlő |
Belső | Golf 2 dízel műszerfal, Audi S2 kiegészítő műszerek, egyedi óraszámlap, billenősre alakított Golf IV első- és kissé átalakított hátsó ülések, Momo sebváltó és kormány, alu taposólemez és pedálok, króm kiegészítők |
Zene | Nakamichi CD35 fejegység, elöl Rockford Fosgate 2×30 W hangszórók, Magnat Stratos 150W erősítő a műszerfalban eltüntetve, hátul Kenwood erősítő 25cm-es Phoenix Gold mélynyomóval, 0,5F DLS kondenzátor, Exide akkumulátor |
Köszönet | Szvetnik Endrének, Mikó Lászlónak, Szabó Károlynak |
Tetszett? Mondd el miért, vagy miért nem! {mos_fb_discuss:10}
KAPCSOLÓDÓ GALÉRIA
{gallery}deporond/ivanzs{/gallery}