www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Golf 3 VR6 Cabrio

Amennyinél most tart (5.000 euró) az ebay-en folyó aukció, annak csak a többszöröséből lehetne megépíteni ezt az 1995-ös piros kabriót. Több év alatt lett ilyen. Benny, a tulaj szerint eredeti, sérülésmentes állapotban vásárolta 2006-ban 1,8 literes, 90 lóerős motorral. Most G.A.S. légrugós futómű van alatta (Variante 1) 11 literes légtartállyal, Viair 350C kompresszorral és 2 távirányítóval.

 

A kapcsolók az utastérben a hamutartó helyére kerültek. A 7,5×17 colos Porsche 944 felniket bézs színűre fényezték, a kupakon lévő emblémát pirosra. Az 5×100-as furat kiosztású felnik H&R adapterrel mentek fel a komplett VR6 futóműre és féktárcsákra, a féknyergek pirosak némi bézs pinstrippinggel, a kerékjáratokat a belső bőr színére fényezték, a Nankang Sport NS2 gumik 185/35/17 méretűek.

Elöl Ingo Noak lökhárító ad markáns kinézetet az autónak, na meg az, hogy az embléma nélküli hűtőrács felett a motorháztető egyedi kialakítású: légbeömlő nyílással, hegesztett „morcosítással” és eltüntetett ablakmosókkal. Hátulról szintén eltüntették a VW jelet, valamint a harmadik féklámpát és a rendszámtábla világítást, csakúgy mint az oldalsó irányjelzőket és az antenna helyét. Oldalt a díszléc is lekerült, plusz a küszöbvédőt leszedték és az alatta lévő lemezt simára borotválták, majd fényezték.

Hátul a különleges Looney Tunes lökhárítón eltűnt a vonóhorog helye, viszont a dupla csövű kipufogóvég tökéletesen beleilleszkedik. Ami a további szerelékeket illeti, a tükrök a BMW M3 stílusában készültek, elöl nappali fénnyel kombinált ledes fényszórók, hátul FK piros-fehér ledes lámpák világítanak a sötétben.

A teljes újrafestésre 2008 januárjában került sor a Volkswagen Tornádó vörös színében, majd mindezt a Standox Crystal Rainbow mázzal fújták be 3 rétegben. Maradt is némi festék, így Benni az autó megvásárlójának ajándékba ad 1-1 liter javítófestéket mindhárom színből. (Csak iránymutatóként: 1 liter Standox Crystal Rainbow ára 320 euro.) Az autón található összes bézs szín a beltérben található bőrhöz igazodva matt jellegű. Ja, és mellesleg teljesen új elektromos tető van a kabrión.

Belül sem tették alacsonyabbra a lécet a Golf átalakítói, amikor az átalakítást tervezgették. Szerencsére megugrották a magasságot, vagyis precíz, jó minőségű munkát végeztek. Belül minden bézs, piros, vagy króm, egyedül a kormány árválkodik feketében – ezt talán már fölösleges volt kihagyni.

Előre-hátra a Golf 3 GTI jubileumi kiadásának vörös öveit szerelték, az ülések szintén a sportos modellből érkeztek. Utóbbit, csakúgy mint az oldalkárpitokat és még néhány elemet 2008 márciusában bézs Mercedes bőr és vörös alcantara kombinációjával kárpitozták. Az alap 60 lóerős hármas Golf műszerfal, a középső konzol, a kesztyűtartó és még pár műanyag alkatrész vagy az autó piros, vagy a bőr bézs színére van fényezve. Az egyedüli fekete tag a Raid Silberpfeil légzsákos kormánykereke.

Króm díszítést a pedálok, az ajtónyitó, a váltógomb, a váltókulissza kerete, az ajtózár csavarjai, az öv csatok és a szellőző nyílások kaptak, de csillognak a belső kilincsek, a géptető nyitó karja és a kormányoszlop is. A műszerek háza bézs, a számlapok skálája vörös színű, de egyedi pinstriping is díszíti a sebességmérőt. Az airride kijelzőjét a középkonzolba helyezték.

A 2,8 literes VR6 motor sem csupán széria mivoltában került a géptető alá. A mindössze 122 ezer kilométert futott egység szívócsöve, motortartója, légszűrője krómozott és még jó néhány csavar is az alapvetően a clean stílust követő kialakításban. A motor legtöbb kopó alkatrésze – úgymint vízpumpa, feszítő, vezérműlánc, gyújtógyertyák, motor csapágyak, tömítések, gyújtás elosztó – mintegy 8000 kilométerrel ezelőtt lett új, gyári alkatrészre cserélve.

Nemrég új akkumulátort is kapott a gép, melyet a csomagtartóba építettek be. A Remus sport kipufogó felszerelésével, teljesítménymérő padon mérve, jelenleg 181,6 lóerőt tud a kabrió, ami több mint elegendő ahhoz, hogy igazán élvezetes legyen az autózás.

A zene frontján JVC CD-MP3 rádió támad 4×50 wattal, a Canton hangszórók és magassugárzók, valamint a Crunch Cabrio mélyláda jól bírják a decibel-löketeket, melyek erejét 4-csatornás Eton végfok adja.

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close