www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Hatosfogat

Ha már a műszerfalnál tartunk, akkor essen szó az utastérről is. Mivel Wolfsburg Edition-ről van szó, ezért Attila jó érzékkel úgy döntött, hogy az ezzel járó magasabb komfort fokozatot csupán a 28 centis JOM kormány beszerelésével csökkenti. Persze tehette, hiszen a gyári szervóval még az ilyen apró méret miatt sem kell szkanderezni manőverezés közben.

A ketteseknél ritkaságnak számít az elektromos ablak és tükör, továbbá a vezető oldalán lévő fűthető(!) ülés. A szürkés kárpitok szerencsére a kaszni új színével is jó barátságban vannak – erre mindenki figyeljen, ha eltér a gyári fényezéstől.

Attilát is magával ragadta a hév és a manapság oly divatos mély narancsmetál kompozíciót választotta. Mivel ez az árnyalat jelenleg szinte minden gyártónál felbukkan valamelyik modellen (lásd: óarany, kaliforniai naplemente, narancsvörös stb… fantázia nevekkel), a szomszéd utcában lakó, az autókhoz analfabéta ismerőseink joggal hihetik, hogy már megint vadiúj verdát lízingelünk. Persze itt ilyen szándékok nem játszottak közre, egyszerűen megtetszett ez az új Mazda-szín.

Ahhoz, hogy a VR6-os kettes a német találkozókon is csúcskategóriában indulhasson az autószépségversenyeken, elengedhetetlen az Audi-kilincsek installációja, továbbá célszerű volt a hátsó ajtóval is kezdeni valamit. Többek szerint a teljes lefalazás már éppen leszálló ágban van, ezért „csupán” zsugorították a rendszám helyét, de nem tüntették el teljesen.

Azért a hátsó ablaktörlő „otromba” kiszögellése itt sem zavarja a kilátást. A csillogó, síküveges első fényszóróknak és a kétszínű hátsólámpáknak a gyakorlataban is jó haszna van, hiszen fényerejük az új foncsornak köszönhetően meghaladja a régi lámpákét. A laikusok kevésbé, a hozzáértők viszont annál inkább felfigyelhetnek a Steffan felnikre, melyek klasszikus, időtálló formájuk miatt szinte minden autón jól mutatnak, minőségük pedig kimagasló.

Röviden talán ezek voltak a legfontosabbak. Akik viszont többre kíváncsiak, azok jöjjenek el jövőre valamelyik Golf-találkozóra, hiszen Attila nemcsak a tahitótfalusi főutcán vágtat végig Hatosfogatával, de ellátogat majd a golfosok közé is.

 

 Modell/évjárat VW Golf 1.8 GTI Wolfsburg Edition/1986
 Motor V-elrendezésű, hathengeres 2882 ccm, direktszűrő, 2.8-as szívósor, szelepdekli polírozva
 Futómű állítható FK, elöl ATE Power disc, hátul vágott tárcsafékek, Steffan Cup felnik, elöl 8×14 195/45/14, hátul 9×14 225/40/14 gumikkal
Karosszéria mazda-fényezés, T4 légbeömlő, A6-kilincsek, motortérben a vízvályú, zárak, hátsó ablaktörlő eltüntetve, síküveges lámpa, jelnélküli hűtőrács, hátul zsugorított redszám, piros-fehér hátsó lámpák, fehér indexek
Belső Corrado-műszerfal, gyári tolótető, 28-as JOM sportkormány
Zene készülőben

Tetszett? Mondd el miért, vagy miért nem! {mos_fb_discuss:10}

Rendelje meg! VW depo 2003/12 A cikk elsőként
a VW Depo 2003/12
számában jelent meg

További tartalom

 

 

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close