www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Mindenhol jó, de a legjobb útközben

Évekkel ezelőtt, még T5-ös korában kinéztük magunknak a VW Multivan PanAmerica változatát. Tipikusan az az autó, ami lényegében minden célra, minden körülmények között bevethető, mégsem kell kompromisszumokat kötni sem a kényelem, sem a menettulajdonságok terén. Persze az álom egyelőre álom maradt, s most a T6 PanAmericana változatáért epekedünk.

Modern individualisták kedvenc járműve lehet, taglalja a hivatalos sajtóanyag, s valóban, egy olyan autó előtt, ami a terepjáró képességet ilyen fokú komforttal és utastérrel kombinálja, nem állhat semmilyen akadály.

PanAmericana-1

A 2016-os Genfi Autószalonon bemutatkozó „többcélú” kisbusz szupergyorsasággal vált szériaéretté, hiszen tavaly szeptemberben még csak koncepció járműként jelent meg a Frankfurti Autókiállításon, ráadásul ez év májusától az értékesítése is elindul.

Alapból 20 milliméterrel magasabban helyezkedik el a földől, de aki nem tervezi terepre vinni, az rendelheti normál magassággal is, 17-es vagy 18-as alufelnikkel.

PanAmericana-2

A karosszérián is felfedezhető jó pár megkülönböztető jegy, így például a lökhárítók effekt fényezése, az oldalsó küszöb toldalékok, a kőfelverődés védő fóliázás az alsó részeken.

Egyszerre feltűnő és kifinomult megoldás a színezett hátsó ablak, a sötétített hátsó lámpák, a Highline hűtőrács, vagy az ízléses PanAmericana logo a B-oszlopokon.

PanAmericana-5

PanAmericana-4

Azonban nemcsak kívülről hatásos a PanAmericana: könnyen tisztítható padló és gumi szőnyegek biztosítják, hogy akár a sáros mountain bike-ot, vagy a havas snowboardot is itt szállíthassunk anélkül, hogy nagyobb gondot okozna a takarítás.

Bőr multikormány, bőr váltógomb, Climatronic, beszálló fények, magas minőségű, mégis strapabíró anyagok, jellegzetes stíluselemek, mint például a ‘Mithy’ (fekete-fehér) inzertekkel készült ülések, Alcantara és kontrasztos öltésekkel varrt bőr hangsúlyozza a különleges Multivan kiadást.

PanAmericana-3

Természetesen 4Motion összkerékhajtással készül, azonban rendelhető lesz enélkül is, a 62 kW-os TDI motoron kívül bármelyik benzines vagy dízel motorral.

Tehát irány Pán-Amerika! Mi szívesen autóznánk keresztül egész földrészeket egy ilyen kisbusszal!

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close