German Style

Ez általában nem tesz jót az autó megjelenésének, mert megtörik ezt az erőt sugalló megjelenést. Kötelező elem az első indexbúrák – lehetőleg a lökhárítóban, hogy ne kelljen a karbon sárvédőt megfúrni – fehérre cserélése, és a hátsó lámpák feketítése. A könnyűfém kerekek mérete 16”-tól fölfelé, alacsony profilú széles gumikkal. Az uralkodó Porsche felnik lehetnek 15” átmérőjűek is. A sárvédők külső vagy belső szélesítésűek.

A belső tér mindenféle korszerű technikával és kényelmi berendezéssel felszerelhető. Szinte kötelező a fordulatszám-, olajnyomás- és hőfok-, valamint a hengerfej-hőfok mérő. Az összhatás egységes, modern, techno jellegű legyen. Semmi nem öncélú, minden a biztonságnak és kezelhetőségnek alárendelve – német precizitással.

Elfordulhat még a súlycsökkentés érdekében átfurkált kilincs és egyéb nem szerkezeti eszköz RACE jelleget kölcsönözve az autónak. Újabban gyakori a nyersen hagyott karbonszál felület, mint sportos és feltűnő elem. Gyakran kikerülnek a hátsó ülések, helyet adva a négypontos biztonsági övnek.

 

Motor/sebességváltó:
Tuningolt TYP-4, vagy TYP-1, lehetőleg Porsche típusú hűtéssel. A lóerők érdekében mindent szabad, ami a nem megy a biztonság és tartósság rovására. Jellemzőek a műszakilag átgondolt fejlesztések, a karburátoroktól a kipufogóig. A motortérben sok a króm, itt tobzódik a látvány. Ez az igazi malacpersely az autóban. Itt minden belefér a hosszú löketű főtengelytől a száraz karteres olajrendszerig.

A megnövekedett nyomaték miatt szükséges a váltó erősebb rögzítése, és szilárdabb elemek alkalmazása, kisebb végáttételt biztosító fogaskerékpár beépítése. Gyakran bekerül a Porsche 5 fokozatú G50-es váltója. Nem árt egy erősebb kuplungszerkezet beszerzése sem.

Futómű/fékek:
Az 1302-03-as modellek itt előnyben vannak, a korszerűbb futómű és kihajtás révén. Elsődleges a futómű összehangolt ültetése, megfelelő tengelycsonkok, rugók, lengéscsillapítók, stabilizátorok alkalmazásával. A McPherson futóműnél erősen ajánlott a toronymerevítő beépítése. A gumi alkatrészek helyett javasolt az urethan elemek használata. Kötelező a tárcsafék mind a négy keréken, minél nagyobb átmérővel, minél több dugattyúval, belső hűtéssel, lehetőleg perforálva.

VW depo 2005/3 

Kapcsolódó galéria

{gallery}technika/germsty{/gallery}

Szólj hozzá Te is! {mos_fb_discuss:10}

  

www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .