Egyhónapos szünet után hétvégén újra megküzdenek a túraautózás nagyágyúi: szeptember 4-5-én a németországi Oscherslebenben folytatódik a Túraautó Világbajnokság (WTCC), ahol Michelisz Norbi, a Zengő-Dension Team versenyzője jelentős kihívások elé néz.
Egyhónapos szünet után hétvégén újra megküzdenek a túraautózás nagyágyúi: szeptember 4-5-én a németországi Oscherslebenben folytatódik a Túraautó Világbajnokság (WTCC), ahol Michelisz Norbi, a Zengő-Dension Team versenyzője jelentős kihívások elé néz.
A 2010-es évad 15. és 16. versenyét a túraautózás szempontjából tradicionális pályán rendezik meg, a 3,69 kilométer hosszú versenypályán kétszer 14 kör áll majd a pilóták rendelkezésére, hogy a lehető legtöbb pontot szerezzék meg.
A balszerencsés brnoi versenyhétvégén a világbajnok-esélyes Yvan Muller kilökése miatt a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) versenybírái a SEAT Leon TDI-vel versenyző magyar tehetséget vitatható módon tíz rajthelyes büntetésre ítélték a németországi futamra.
„A büntetés alaposan megnehezíti a dolgom, de igyekszem jó eredményt elérni az időmérőn, az első versenyen pedig egy optimális rajttal és első körrel akár a 8.-9. helyre is beverekedhetem magam. Ha pontokat akarok szerezni, kockáztatnom kell, hiszen ezzel sokkal többet nyerhetek, mint amennyit bukhatok” – mondta el Michelisz Norbi a zengodensionteam.com-nak.
A Zengő-Denison Team 26 éves versenyzője jelenleg a második helyen áll az újoncok számára rendezett Rookie Challengen, az összesített ponttáblán pedig 42 pontjával a 11. helyet foglalja el.