Egyre fokozódik a Super 1600-as kategória szerepe, a vezető autógyárak sorra mutatják be 1.6-os üdvöskéiket.
A WRC rallygépek bizonytalan helyzete miatt egyre fokozódik a Super 1600-as kategória szerepe, sorra mutatják be a vezető autógyárak 1.6-os üdvöskéiket. Kétségtelen, hogy eddig a PSA konszern gépei vitték a prímet, de úgy néz ki, a többiek is a fejükhöz kaptak végre (lásd Opel Corsa, Volkswagen Polo).
A kiskirály Peugeot 206 Super 1600-ot, és a Citroen Saxo-t reméljük minél előbb megszorongatja a kis Polo. Azért mondom, hogy minél előbb, mert mint tudjuk minden új típusnak vannak gyermekbetegségei, melyek valószínűleg csak versenykörülmények között jönnek elő, gondoljunk csak a Skoda és a Seat küszködéseire. A tesztelések már 2002. júliusában megkezdődtek, persze Jutta Kleinschmidt aktív közreműködésével, mára pedig számos tétversenyen túl van a Super Polo. A legutóbbi Monte Carlo Ralin például a finn Kosti Katajamäki (Lehtonen Motorsport) vezérletével a második helyezést érte el kategóriájában (Junior WRC).
deje tehát közelebbről is szemügyre venni a masinát. Az alap Polo új formájáról erősen megoszlanak a vélemények, van aki elolvad az első Merci lámpák láttán, és van aki a fél elejét lebontaná, annyira elszúrtnak érzi a design-t. Azt azonban leszögezhetjük a gyári fotókat nézegetve, hogy szörnyen dögös lett a megvadított változat. Így metálkéken még az utcán is betérdelést okozna, nem csodálkozom, hogy a tuningcégek rárepültek a témára. A szinte kötelező szélesítéseknek és a mélyre húzott első lökhárítónak köszönhetően csaknem vasalja az aszfaltot az autó, a megnövekedett légszomjat és forrongást hatalmas beömlők csillapítják. A méregzsák farát szolid légterelő szorítja az úthoz.