Az fix, hogy Magyarországon minden autóverseny-rajongó ismeri a Bovi Motorsport jellegzetes sárga színben pompázó Porschéit.
Az fix, hogy Magyarországon minden autóverseny-rajongó ismeri a Bovi Motorsport jellegzetes sárga színben pompázó Porschéit. A csapat olyannyira kinőtte magát, hogy nemcsak idehaza, hanem a Forma 1 előfutamaként is ismert Porsche Szuperkupa sorozatban is bemutatkozott. Még egy dolog biztos. Ez a gép sokakban irigységet indukált, hiszen a mintegy 31 milliós nézettségű őrült száguldás során Rácz István jó néhány volt F1-es tesztpilóta és indicaros orra alá is borsot tört.
A BOVI Motorsportnak jelenleg öt autója van és legeredményesebb versenyzõjük Rácz István valamint maga a „nagyfõnök” Bódis Kálmán. Pisti hamar bebizonyította, hogy Magyarországon nincs nála gyorsabb pilóta és a 2002-es Porsche Michelin Super Cup versenysorozatban külföldön is megismertette nevét. Mi kell ahhoz, hogy ilyen gyorsan és ilyen magaslatokba törjön az ember? Némi szerencse, de fõleg nagybetűs TEHETSÉG, hiszen ez az érzékek birodalma. A GT3 ugyanis „Nehezen vezethetõ és elég alattomos autó. Aki nem ismeri könnyen eleshet vele” – mondja Pisti. Azért Pisti és nem István, mert aki személyesen nem ismeri az bizonyára meglepődne, ha találkozna vele. Annyira fiatalos, hogy amikor egy nagy doboz fényképpel a hóna alatt belépett az interjúra kiválasztott étterembe, hirtelen egy fiatal gokartversenyzõre emlékeztetett.
Apropó gokart. Természetesen ez volt a kiindulópont. A Kesjár János Gokartiskolában töltött egy hét után, a záróversenyen mindenkit elvert. Ekkor „már” kilenc éves volt. Meglett kor nem? Következõ fontosabb állomásként a Tormási csapatot lehet említeni, ahol Opel Lotusban ült és rögtön az elsők között végzett a '97-es csehországi Forma Ford 1600 kupában.
Egy évvel késõbb ugyanezzel az autóval (200 LE) edzett a Pannonia Ringen, és elkezdett üldözni egy Forma 3000-es (400 LE-s) autót, melyet Bódis Kálmán vezetett. Csak akkor derült ki, hogy ki-kicsoda, amikori leállították a gépeket és Kálmán odament gratulálni versenytársának. Nem telt el sok idõ, ténylegesen a versenytársa lett, hiszen 2001 elejére Pisti beülhetett a BOVI 993-as Porschéjába. Már első alkalommal nagyon jókat autózott és ami a lényeg, nem törte össze. Általános tapasztalat ugyanis, hogy aki kipróbálja a Porschét, az rögtön az elején elesik vele, és utána valahogy nincs kedve többet próbálkozni. Vajon miért…?