www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Hooligans

Piszkosul nehéz úgy bemutatkozni valahol, hogy a belépő már megvolt és a fogadtatás sem biztosan örömteli. Azért én megpróbálkoznék ezzel, hogy az őszinte kíváncsiságot kielégítsem és az előítélettől mentes olvasókhoz szóljak, mert hiszen a huligánokról majdnem mindenkinek megvan a véleménye. Nem igaz?

Kik ezek az őrültek? Teszi fel magának a kérdést az olvasó, aki látja a csapatunk által „újragondolt” Volkswageneket. Kik ezek a renitensek? Teszi fel magának a kérdést a találkozóra kilátogató „békés” bogaras. Kerékfüstölés robbanásig, bólyagyűjtés a szlalompályán, helybenforgás, gyorsulási verseny, „közös tánc” az éppen fellépő pom-pom lányokkal, na és az elmaradhatatlan huligán üvöltözés az éppen versenyben lévő társunkért. Aztán büntetés, térdeltetés, jaffázás, cafkázás.

Hooligans

De kezdjük az elejéről! Csapatunk 1995-ben alakult. Négy alapító tagja: Jákim Tibor, Maschitz Sándor, Megadja Zoltán, Poprócsi Ádám, majd később csatlakozott a klubhoz Dankovits Zoltán, Horváth Béla, Kiss László, Kőmíves Sándor, Kun Tamás és végül, de nem utolsó sorban Andrássy Márton, Jákim Zsolt és Simon Gergő. Ez idő tájt az alapító tagok már túl voltak pár autón, pár tuning próbálkozáson. A csapat első komoly motorját Ádám jegyzi, melyet még Hoffer Feri csinált a ’90-es évek elején, de sajnálatos módon ez az autó porig égett.

A sors kegyetlen, de az élet megy tovább és Ádám nekilátott egy új autónak, új elképzelésekkel, új motorral. Ekkor Megadja Zoli már sötétkék-metál autójával kerékfüstöl a nagyérdeműnek és elkészül Masitz Sanyi narancs bogara és Jákim Tibi is nekiáll a bugyikék T2-nek. Ez idő tájt bővült ki a brigád. Jöttem jómagam az ezüsttel, Kun Tomi és Kőmíves Sanyi a lila cabrióval, Lacinak elkészült a zöld 1303-a és Dankovits Zoli is hozta a csodaszép servicewagent.

Később csatlakozott a brigádhoz Andrássy Marci és Simon Gergő szintén a bogaraikkal. Aztán elkészült Ádámé is, és ez lett a találkozók igazi nézőmágnese, a ’Hűbazzegodanézz’ autója. Ezzel az autóval a csapat folyamatosan képviseli, öregbíti a VW hírnevét a Hungaroring gyorsulási versenyen nem kis sikerrel, több Hondás bánatára. „Ártanak a hazai bogarazásnak” – volt nemrég olvasható a neten. Nos, azért én nem lennék ennyire szigorú!

Vajon bűn-e az, ha mi egy kicsit másképp gondolkodunk az általunk kiválasztott VW egyes típusairól és megpróbáljuk kicsit felfrissíteni a már megszokott formát? Bűn-e az, hogy próbáljuk a mai kor színvonalára felhozni, TUNINGOLNI az autó fékjét, futóművét, motorját? Miért kellene megelégedni a 20-30 éves konstrukcióval? Csak mert nem „gyári”?

Van, aki ezen szavak után zöldségeshez fokhagymáért, utána templomba ördögűzőért rohanna, na, de azért nem kell annyira sietni! Ha szívedre teszed a kezed Kedves Olvasó, beláthatod, azért mindenkiben ott bújkál a büszkeség és néha nagyon jól esne (esik), megleckéztetni egy-két Suzukis, Opeles, stb. macskajancsit a 30 éves öreg vassal!

Hát ezt éljük mi! Imádjuk a száguldást, az autózást és ha éppen az kell a boldogsághoz, hogy bogárral meg kell kergetni egy A6-ost az autópályán, ám legyen! És itt le is szögezném: mi nem a közízlésnek építjük így az autókat, (az más dolog, hogy sokaknak tetszik) és nem akarunk megfelelni semmi féle viselkedés-formának sem.

Kizárólag a magunk szórakozására csináljuk, és ha ez esetleg másoknak is bejön, az külön öröm számunkra. Rosszalkodni pedig ki ne szeretne? Hogy miért? Gondolj arra a dologra, amitől igazán libabőrös leszel. Na, ez az az érzés, amikor egy bogárban 150 km/h-nál rakod a negyediket! Hát ezért!

De igazából ezt csak az értheti, aki inkább megnézi a Halálos iramban-t, mint a Miss Daisy sofőrjét. Egyébként a csapat folyamatosan látogatja a külföldi Volkswagen találkozókat is, mint pl. Bordeaux, Whörthi-tó, Hockenheim, Fürstenfeld, stb, ott lehet csak igazán bámulni és ami a legfontosabb, tanulni! Hát ezek vagyunk mi, kis Hazánk VW-s társadalmának csibészei, a Hooligans Club!
Üzenet a túloldalra: Nem hagyjuk abba!

 

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

2 thoughts on “Hooligans

  1. Gergely Ferenc Gyepesi 2015-11-29 — 21:09

    Engem ugyesen kihagytatok a tagok kozul 😉 az en 1303 Padlizsan metal bogarammal amivel en is tag voltam az elejetol 😉

    1. Köszönjük a kiegészítést! A cikk tulajdonképpen a kétezres évek elején jelent meg a VW Depóban, Horváth Béla írta. Lényegében változtatás nélkül jelent meg itt 2007-ben.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close