www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Fekete úr piros kabriója

“Íme egy lakatolás mentes autó 1980-ból. Megpróbálom megtartani az eredetiségét és szépségét még hosszú-hosszú éveket keresztül.”

Mivel foglalkozol? Hogyan lettél volkswagenes?

Teherautó sofőrként higiéniás termékeket fuvarozok szinte az egész országban. Külföldre is, Romániába! Hobbiként fel tudom hozni az autók iránti szeretetemet, illetve makett és modell gyűjteményemet. Gyerekkoromban bátyámtól kaptam el a fertőzést és testvérem gyerekkori haverjától. Amikor beülhettem melléjük az egyes és kettes Golfba. Akkor fogott el egy érzés, hogy nekem ilyenem lesz! 🙂

Haveromtól vettem 2012.05.05-én, Ő szerette volna saját magának megépíteni, de én beleszóltam a projektbe 🙂 Nagyon szép állapotban volt, rozsda mentes kasztnival. Egyedül a fényezés volt nagyon lepusztulva és a tető volt csúnyán szétszakadva. Na és nagyon koszos volt az egész beltér. Egyszóval azért le volt pukkanva 🙂

A fényezésre való előkészületeket haverom végezte, a fényezést fényezőre bízta. A tetőcserét hárman csináltuk. A munka “legnehezebb” része talán a tető csere volt, de régi Golfhoz mérten ez sem volt azért agyon bonyolítva.

Hobbi autó vagy napi használatban van?

Nekem ez az autó csak hobbiként üzemel, ezért csak nyáron, jó időben veszem elő, akkor is csak találkozókra, vagy ha párommal nyaralni megyünk 🙂 Másik Volkswagenem egy kettes Golf, a mindennapokba őt nyúzom!

Mi volt a legemlékezetesebb élményed a Golffal?

A nyáron több kupát nyertem vele találkozókon és a nemrég megszervezett Golf találkozón a Hungaroringen:) Valamint amikor dicsérő szavakkal illetik az autót, akár pirosnál vagy csak amikor leparkolok vele.

Korábban is építettél/restauráltál már valamilyen autót?

Igen, a mindennapi autómat, a kettes Golfomat, ami már 3 éve szolgál. Talán minden alkatrészéhez hozzá nyúltam már.

Szeretnél valakinek köszönetet mondani azért, mert segített vagy támogatott a projekt megvalósításában?

Köszönetet mondok páromnak, aki támogatott, hogy enyém lehessen az autó, M. Attilának, akitől vettem, és bátyámnak, aki sokat segített mindegyik autómnál, így ennél is…

 

Tulajdonos: Fekete Árpád (24)

Karosszéria:

Motor:

(GG 1085 ccm) a motor és váltó teljesen eredeti “tuningmentes” állapotban van:) A kipufogó egy 1.6-os cabrio alól van és a végén a gyári dobon egy 80-as Brutus vég lett felhegesztve. A kis 1100 ccm-jéhez képest nagyon szép mély hangja lett az autónak! Az autót 92 ezer km-rel vettem.

Futómű:
4 db TA-Technix Gewinde tartja az úton, melyek állítható magasságúak. Mivel a Porsche felnik osztóköre sajnos nem egyezik meg az autóéval, ezért elöl 1,5- hátul 2 cm-es osztókörmodosítók szélesítik meg a futóművet. Porsche Teledial 15 col kerekek (7J, ET23,3), 165/50 R15 gumik

Beltér:
Megmaradt a gyári szürke belső. Elsődleges cél a gyári állapot megtartása! (A Wolfsburg Gti kormány project még folyamatban van:) Fordulatszámmérős műszeregység

Autóhifi:
Az autóval majdnem egykorú Blaupunkt kazettás magnó, az első ajtókban 2 db hangszóró! (előző tulaj faragmánya volt… sajnos…)

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close