www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Hector Golf 3

Újabb jelentkező a harmadik szériában.

 

 

Mivel foglalkozol? Hogyan lettél volkswagenes?

 

Erősáramú villanyszerelő vagyok. Az autóimádatomon kívül még snowbordozok és régen sokáig gördeszkáztam. A rajongás hogyan alakult ki? A családban kábé ez a tizedik VW! 🙂 Édesapámnak jelenleg is egy VW Bora van, fullextrás 1,9 Pdtdi, tesómnak pedig a céges autója is egy 2011-es VW Polo 🙂

 

 

 

Mit tudsz az autó előéletéről?

Pestről vásároltam egy autószerelő sráctól, sajnos amikorra hazaértem vele elette a fél életemet és hosszas keresgélés után kiderült, hogy hengerfejes volt, de gyorsan orvosolva lett és azóta szuper (15-ről visszament a fogyasztásom 6,5 körülre). Az autó állapota ezt leszámítva szuper, semmi rozsdásodás (csak a hátsó ajtó), törve pedig a 20 év alatt 1x volt a ’90-es években, de márkaszervizben lett kijavítva. Harmadik tulaj én vagyok.

 

 

Mennyi ideig tartott az átalakítás/felújítás?

Itthon lett végezve minden. A legnehezebb az volt, hogy ráfaragtuk az ülésekre a gyári Golf 3 síneket, de megoldottuk édesapámmal 🙂

 

Hobbi autó vagy napi használatban van?

Az autót napi szinten, munkába járáshoz használom.

 

Korábban is építettél/restauráltál már valamilyen autót?

Igen, volt egy ugyanilyen GTI-m 5-ajtósban, aminek sajnos kiégett a  motortere, azzal az autóval is sokat foglalkoztunk itthon, amire szép és jó lett :\

 

 

 

Szeretnél valakinek köszönetet mondani azért, mert segített vagy támogatott a projekt megvalósításában?

Édesapámnak a sok sok segítségért!

 

Név: Hector (27)

Karosszéria:
1992-es VW Golf GTI nagy koptató elöl, GTI ívek körbe, GTI küszöb, GTI-edition díszlécek, sötétített oldalindexek, FK jelnélküli hűtőrács, FK króm angel-eyes lámpák elöl, Tanksapkán VW emblémás airbrush, hátsó 3 ablak fóliázva, GTI szárny pótféklámpával, alumínium tetőantenna.

Motor:
2000 ccm, 60-as kipufogórendszer a katalizátor utántól kezdve, középdob megszüntetve, a hátsó dob egy rozsdamentes WM-Racing kipufogódob 60-as átmenő csővel.
Futómű:

Elöl alumínium toronymerevítő, elöl-hátul tárcsafék, elöl KAYABA gázos sportgátlók és 4 cm ültetés, féknyergek pirosra fényezve, BCW Powertech 9×15 ET15 felnik, 195/50 R15 gumik
Beltér:

gyári kiegészítő kapcsolók a középkonzolon, kék led világítás az egész műszerfalon, krómkarika a km órában, váltórúd meghosszabbítva 12 cm-rel rajta koponyás váltógomb, Recaro Classic-C elektromos ülések 1978-ból! (10 ponton állítható, teljesen személyre szabható), 3 légzsák a deréknél, egyszerre felfújhatóak gombnyomással és külön külön leereszthetőek kényelem szerint, fűthetőek. A Recaro fejtámlákban gyári Blaupunkt stereo hangszórók vannak beépítve. Hátul gyári fekete osztott, fejtámlás hátsó ülések.

Autóhifi:
Daewoo fejegység 7″-os kinyíló monitorral dvd-divx sd és usb fejegység. 8db gyári hangszóró plusz hátul 275W JBL 30 cm-es mélyláda egy 800 W-os Blaupunkt erősítővel. HTC desire IGO-val GPS.

 

{gallery}depodium/Hector_gti{/gallery}

 

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close