www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Simon Jetta Mk2

Első kocsim, egy év van köztünk és ezen tanultam meg vezetni. Talán ezért is szeretem ennyire :)) Nem válnék meg tőle semmi pénzért…

 

 

Mivel foglalkozol? Hogyan lettél volkswagenes?

27 éve élek Budapesten és buszvezetőként dolgozom. A Volkswagen rajongást a VW Depónak köszönhetem 🙂 Amikor olyan típusokat láttam benne, ami nekünk (családunknak) is volt, akkor azt gondoltam, hogy ilyen átalakításokat én magam is meg tudnék csinálni. A kocsin kívül a másik hobbim a labdarúgás. Kis pályán focizok minden héten egy céges bajnokságban. Kisebb nagyobb sikerrel 🙂

 

Mit tudsz az autó előéletéről?

Anyukám kollégája hozatta be Belgiumból 1994-ben, majd 1999 körül anyukám megvette, 2003-ban a jogsi lerakása után a Jettával tanultam vezetni, majd aztán megkaptam ajándékba. Korának megfelelő állapotban volt, kisebb hibákkal, de a karosszéria jó állapotban volt.

 

 

Mennyi ideig tartott az átalakítás/felújítás?

Körülbelül három évig folyamatosan kisebb-nagyobb munkákkal vegyesen, mikor mire volt időm.

 

Hobbi autó vagy napi használatban van?

Heti két alkalommal használom, max 5.000 km-t járok vele évente.

 

Mi volt a legemlékezetesebb élményed a kocsival?

Amikor elkészült…

 

Korábban is építettél/restauráltál már valamilyen autót?

Nem.

 

 

Szeretnél valakinek köszönetet mondani azért, mert segített vagy támogatott a projekt megvalósításában?

Családnak és mindenkinek, aki dolgozott a kocsin.

 

Név: Andris (27)

Karosszéria:
1986-os VW Jetta. Jel nélküli króm hűtőrács szemöldökkel, síküveges fényszórók, kristály hátsó lámpa, M3 króm (indexes) tükrök, VW T4 légbeömlő, szélesített sárvédők, Audi kilincs, lefalazott csomagtér ajtó, oldalküszöbök. Rendszám a lökhárítóba süllyesztve, gyári lökhárítók átalakítva ill. fényezve, emblémák, feliratok díszlécek eltüntetve, antenna áthelyezve, sötétített ablakok

Motor:
1272 ccm, motor teljesen felújítva, új gyári kipufogó rendszer
Futómű:
Első féktárcsa belső hűtésű, a hátsó dobfék helyett pedig tárcsafék lett felszerelve (Golf II GTI), Bilstein B4 gátlók, első és hátsó toronymerevítők, nyomtávszélesítők (elöl 15mm, hátul 20mm), Dezent 16″ felnik, Yokohama 195/45 R16 gumik

Beltér:
GTI ülések (alcantra bőrrel behúzva)  Golf GTI kormány, “puha” műszerfal, FK Mérőműszer, plazma számlap, elektromos ablakemelők, könyöklő

Autóhifi:
Fejegység: Seltronic , erősítő: Blaupunkt 800W, hangszórók: Pioneer (6 db)

 

{gallery}depodium/Simon_A_Jetta_2{/gallery}

 

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close