www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Hommage a Mk2

Emberek, vegyetek ketteseket! – mekeghetném Mekk Elek nyelvén. De tényleg, a sorozat darabjai, melyekkel a Golf végérvényesen etalonná vált, melyek sokak szerint máig a legsikeresebb, legkiforrottabb modellek, manapság szinte aprópénzért megszerezhetők.

Tudom, mit beszélek. Emlékszem a jó tizenöt évvel ezelőtti időkre, amikor szinte minden faluban (ha nálunk nem is, de Ausztriában biztosan) járt még egy-egy Oválablakos, sőt a T1 Buszok jó része is ekkor indult utolsó útjára a bontóba. Valószínűleg hatalmas mennyiségű, mai szemmel nézve igencsak jó állapotú masina végezte ilyen szomorúan.

Emberek, vegyetek ketteseket! – mekeghetném Mekk Elek nyelvén. De tényleg, a sorozat darabjai, melyekkel a Golf végérvényesen etalonná vált, melyek sokak szerint máig a legsikeresebb, legkiforrottabb modellek, manapság szinte aprópénzért megszerezhetők.

Tudom, mit beszélek. Emlékszem a jó tizenöt évvel ezelőtti időkre, amikor szinte minden faluban (ha nálunk nem is, de Ausztriában biztosan) járt még egy-egy Oválablakos, sőt a T1 Buszok jó része is ekkor indult utolsó útjára a bontóba. Valószínűleg hatalmas mennyiségű, mai szemmel nézve igencsak jó állapotú masina végezte ilyen szomorúan.

 

 

És mi a helyzet most? Az európai gyűjtők Amerikából hozzák vissza a „kisablakosokat” a T1 Buszokért pedig kisebbfajta vagyont fizetnek. Persze furcsa lehet elképzelni a lakótelepen álló, kissé már lepukkant GTI-t látva, hogy egy évtized múltával ezek a kocsik veteránok lesznek és az eredeti fényüket, belső üléshuzatukat féltve őrizzük majd őket.

De figyeljük csak a trendet! Az egyes Golfokat már nemigen fűrészelik, nagyobb hatás érhető el velük, ha büszkén mutatjuk eredeti króm lökhárítóit.

Szóval hobbiautónak keresve sem található jobb alany, mint a kettes Golf. Az alkatrészek még széles körben beszerezhetők – a legtöbbje akár gyári újban is – és megfizethetők. De hol találunk kettest eredeti fénnyel, viszonylag kevés kilométerrel, rendszeresen karbantarva?

A válaszért újra Ausztriáig kell utazni. A VW Börzét vagy az internetet böngészgetve látszik, hogy ezt már számos honfitársunk megtette. A baj csak az, hogy az osztrák bontók helyett, most ők végzik el a piszkos munkát. Nem elég, hogy üzletrontást követnek el a fizető hirdetőkkel szemben, de még meg is semmisítik a jövő klasszikusait. Ne hagyjuk! Inkább mentsük meg az arra érdemeseket!

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close