Az, hogy az autók és a nők összetartoznak, nem újkeletű felfedezése a reklámiparnak. Már a legelső automobilokat is gyakran fotózták csinos hölgyek társaságában. Manapság pedig elképzelhetetlen, hogy az autó kiállításokon ne csinos hostesszek pózoljanak a termékek mellett, vagy az autóversenyeken ne ők adják át a díjakat.
Az, hogy az autók és a nők összetartoznak, nem újkeletű felfedezése a reklámiparnak. Már a legelső automobilokat is gyakran fotózták csinos hölgyek társaságában. Manapság pedig elképzelhetetlen, hogy az autó kiállításokon ne csinos hostesszek pózoljanak a termékek mellett, vagy az autóversenyeken ne ők adják át a díjakat.
Persze, lehetne sorolni még számos példát, hogy a férfiak álmainak e két legfontosabb szereplőjét hol, és hogyan használták az illúziók megteremtésére… és lehetne filozofálgatni a test árucikké degradálódásáról, de ez maradjon inkább a szakemberekre, mi meg csak élvezzük a szépet.
Köszönjük Giuseppe G, gondolom jó mulatság, férfi munka volt! 🙂