www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Vágyunk rá, de csak kevesen élnek vele

Mindannyian vonzódunk hozzá, de csak kevesek mernek hosszabb távú kapcsolatra lépni vele… Ha autó vételre kerül a sor, a kupé nem éppen a legpraktikusabb választás, ez tény!

Nézzünk csak rá egyre, s a formából nyilvánvalóan látszik. Legalább annyira szembeötlő, mint mondjuk Kim Kardashian hátsója. Egyértelmű, hogy ezeknél a kétajtós modelleknél a stíluson van a hangsúly. A lényeg, hogy kellemes látványt nyújtsanak, a többi mellékes – csakúgy, mint az említett hölgy esetében. Végtére is, amióta csak megjelentek az első, lóerők helyett még valódi lovakkal vontatott francia coupék, ez a kocsi típus a divatról, a stílusos megjelenésről szólt.

A stílus és a praktikum azonban sosem voltak közeli viszonyban, de nem is kell, hogy jó barátok legyenek, ezt minden sportautó tervező tudja. Hiszen a praktikum nem minden téren jelent jobb eredményt. Vegyük például a házakat. Nyilván akkor praktikus egy ház, ha minél több szoba van benne, viszont egy hatalmas terasz vagy úszómedence mégis sokkal szórakoztatóbb, nemde?

Ugyanez a helyzet az autókkal. Tudjuk, hogy az a praktikus, ha egy adott alvázra minél tágasabb helyet adó kabint szerelnek, de az így kapott eredmény sosem fogja rabul ejteni a szívünket, és a járókelők sem fordulnak utána az utcán. Egy Lamborghini Huracan-t viszont mindenki megnéz, és senkit nem érdekel, hányan férnek el benne.

Mindezek eredménye, hogy a legtöbb ember életében a kupé-birtoklás egy rövid intermezzo lesz, úgy mint kamaszkorunkban a szoba falának kiplakátolása, vagy később a piercingek és a szexuális szabadosság. Aztán valami kevésbé avantgárd és praktikusabb irányt vesz az életünk, például megházasodunk.

Mások megpróbálják életükhöz igazítani a kupét, még akkor is, ha a velük való közlekedés egyre nagyobb kihívásokkal jár. Ez általában akkor működik, ha az illető megengedheti magának, hogy legyen egy második autója.

A helyzet az, hogy gyakorlatiasság szempontjából a kupé nem versenyezhet a szedánokkal, kombikkal, csapotthátúakkal vagy terepjárókkal, de nem is ez a célja. Hiszen fapados járaton is elrepülhetünk a célállomásra, de aki megteheti, inkább az első osztályra vált jegyet…

További cikkek kétajtós Volkswagenekről a VW Depo 179-es lapszámában.
Kapható az Inmedio és Relay magazin üzletekben.

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close