www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Nekik nyolc?

Korántsem! A tulaj jóformán még háromig sem számolhatott, mire a debreceni Martin Car Audio stábja előállt egy komplett A8 installációval. Ám a megbízás mégsem bizonyult sablon melónak, mivel a tulajdonos fanatikusan ragaszkodott bizonyos alapfelszereltséghez és funkcionalitáshoz.

Korántsem! A tulaj jóformán még háromig sem számolhatott, mire a debreceni Martin Car Audio stábja előállt egy komplett A8 installációval. Ám a megbízás mégsem bizonyult sablon melónak, mivel a kocsi gazdája fanatikusan ragaszkodott bizonyos alapfelszereltséghez és funkcionalitáshoz.

Drágán add az életed! Persze a Martinos fiúknak nem kellett reszkető kézzel, életre-halálra menő küzdelemben dönteni, hogy a piros, vagy a fekete vezetéket vágják el. Mégis. Minden autóhifi építő ismeri ezt az érzést, aki jó pár éjszakát végigdolgozva mepgróbált egy gyári fejegységet és egy utólag beépített erősítőt összehangolni. Szakmai szempontból megfogva: az S8-nál a fej kimenetijel-szintje saját (gyári) erősítőjéhez kalibrált, így ilyenkor egy speciális jelszint-átalakítót is be kell építeni.

Kompatibilitás kizárva. Ugyancsak leküzdendő problémát jelentett a gyári sugárzók impotenciája „izé”, akarom mondani impedanciája. Hogy miért is okoz ez problémát? Egyszerűbb lenne lecserélni a fejegységet és kész. Tamás (a tulaj) azonban kikötötte, hogy az utastérben a magason kívül semmi sem látszódhat, a gyári fejegység is marad (mert szépen harmonizál a belsővel), a csomagtartó pedig tartsa meg funkcionalitását, mindennek ellenére az Audi teherautókat megszégyenítő hangerővel szóljon.

Rendben. Kell akkor egy dinamit erejével bíró láda, ami kicsi, mégis hangos. Elhelyezésére egyetlen lehetőség kínálkozott, mégpedig a sízsák feláldozása. Ide kerültek a Mac Audio High-End kategóriás termékek, a 30 cm-es Absolute mélysugárzók. A közös nyomókamrás, alul-felül hangolt band-pass láda hátsó kamrája maga a csomagtartó lett, melyben így abszolute láthatók a jókora mágnesek. A rendszer beállítása sem tartozott a „térdkoppantós” reflex, illetve rutinmunkák közé, hiszen a számos (különböző helyen elhelyezett) hangszóró, rengeteg fázis problémát hordoz magában. A szívós munkával telt négy nap után Anti és Attila benyújtotta igényét veszélyességi pótlékra, hiszen az ő idegeik nem kábelből vannak.

Nagy autó, hosszú munka, semmi „csoki”, viszont hallható profizmus. A recept egyszerű: végy egy Audi S8-at, álmodd meg rendszeredet… és, …és akkor megszólal a vekker!

VW depo 2004/4

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close