www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Nekik nyolc?

Korántsem! A tulaj jóformán még háromig sem számolhatott, mire a debreceni Martin Car Audio stábja előállt egy komplett A8 installációval. Ám a megbízás mégsem bizonyult sablon melónak, mivel a tulajdonos fanatikusan ragaszkodott bizonyos alapfelszereltséghez és funkcionalitáshoz.

Drágán add az életed! Persze a Martinos fiúknak nem kellett reszkető kézzel, életre-halálra menő küzdelemben dönteni, hogy a piros, vagy a fekete vezetéket vágják el. Mégis. Minden autóhifi építő ismeri ezt az érzést, aki jó pár éjszakát végigdolgozva megpróbált egy gyári fejegységet és egy utólag beépített erősítőt összehangolni. Szakmai szempontból megfogva: az S8-nál a fej kimeneti jelszintje saját (gyári) erősítőjéhez kalibrált, így ilyenkor egy speciális jelszint-átalakítót is be kell építeni.

FCF 2015
Képünk illusztráció

Kompatibilitás kizárva. Ugyancsak leküzdendő problémát jelentett a gyári sugárzók impotenciája „izé”, akarom mondani impedanciája. Hogy miért is okoz ez problémát? Egyszerűbb lenne lecserélni a fejegységet és kész. Tamás (a tulaj) azonban kikötötte, hogy az utastérben a magason kívül semmi sem látszódhat, a gyári fejegység is marad (mert szépen harmonizál a belsővel), a csomagtartó pedig tartsa meg funkcionalitását, mindennek ellenére az Audi teherautókat megszégyenítő hangerővel szóljon.

Bagged D2 S8
Képünk illusztráció

Rendben. Kell akkor egy dinamit erejével bíró láda, ami kicsi, mégis hangos. Elhelyezésére egyetlen lehetőség kínálkozott, mégpedig a sízsák feláldozása. Ide kerültek a Mac Audio High-End kategóriás termékek, a 30 cm-es Absolute mélysugárzók. A közös nyomókamrás, alul-felül hangolt band-pass láda hátsó kamrája maga a csomagtartó lett, melyben így abszolút láthatók a jókora mágnesek. A rendszer beállítása sem tartozott a „térdkoppantós” reflex, illetve rutinmunkák közé, hiszen a számos (különböző helyen elhelyezett) hangszóró, rengeteg fázis problémát hordoz magában. A szívós munkával telt négy nap után Anti és Attila benyújtotta igényét veszélyességi pótlékra, hiszen az ő idegeik nem kábelből vannak.

Nagy autó, hosszú munka, semmi „csoki”, viszont hallható profizmus. A recept egyszerű: végy egy Audi S8-at, álmodd meg rendszeredet… és, …és akkor megszólal a vekker!

VW Depo 2004/4

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close