www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Szívlágyító

ImageA legelvakultabb VW-mániások is elismerően emelik fel hüvelykujjukat. Az Audi 80 Cabrio valódi „szívlágyító”.

A legelvakultabb VW-mániások is elismerően emelik fel hüvelykujjukat. Az Audi 80 Cabrio valódi „szívlágyító”. Minden idők egyik legszebb kabriója. Amennyire sportosan agresszív ék alakú a felépítése, annyira kifinomult is, hiszen megtalálhatók rajta a lágyabb, gömbölyded formák is. Valahogy minden élből, hajlításból pont annyi van rajta, amennyi már-már kimeríti a tökéletesnek tartott aranymetszés szabályait…

 

Belül minden folytatódik. A kabriókra jellemző bőr kárpitozás sportfoteleket fed, a műszerfal pedig letisztult, mentes minden mai dizájn sallangtól.… Az öthengeres, 2,3 literes, benzines Audi-alapmotor különböző változatokban már több mint 20 éve szolgál a gyűrűs márka típusaiban…

Hasonló gondolat-montázsok cikáztak Kósa Sanyi fejében is, amikor az egyik budapesti autókereskedésben megpillantotta a tűzpiros kabriót. Valójában hathengeres Golfot keresett már egy ideje, de a látvány nem hagyta nyugodni és minduntalan a VR6-os helyére tolakodott. Olyannyira, hogy végül nemcsak a fejébe költözött be, hanem a garázsába is. Aki Sanyit közelebbről ismeri, az biztosan tudja, hogy mi következett ezután…

 

Nos, az első, ami megindította a fantáziáját, egy hirdetési újságban megpillantott 80-as Coupé volt. Az autón nem az eredeti lökhárítók voltak, hanem az úgynevezett RS2 típus, amit audis körökben kisebbfajta „személyi” kultusz övez. Hosszas alkudozás és egy hatszámjegyű összeg végül meggyőzte az eladót, hogy a lökhárító nélkül sem válik rossz vétellé az autója. Ezután egy bontóban – teljesen más okból tett látogatás alkalmával –, hirtelen kivillant a kacatok közül egy jobb első RS2-es fényszóró. Nem hagyta ott… Mostmár csak egy baloldalit kellett hozzá venni és, – mindjárt jobban kijövök, ha ide benézek. – dúdolgatta Sanyi a régi reklám szlogent. A lámpa-tuning kiteljesedése xenon-szett beszerelésével valósult meg. Persze a hagyományos burákba nem volt egyszerű feladat a beszerelés, főként ha belegondolunk abba a lelki leterheltségbe, amit a vadiúj 60 ezer forintos bura szétszedése, kifúrása jelentett.

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close