www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Szívlágyító

 

Bár a 80-as kabriók szériában alacsonyabban ülnek, mint keménytetős társaik, a gyári sportfutómű mínusz két centijét H&R rugók segítségével újabb 4 centivel rövidítette meg. Miután a piros színnel is megbarátkozott, mostmár körülbelül úgy néz ki az autó, ahogyan Sanyi elképzelte. – Bár az RS2 gömbölyű Porsche tükreit nyilván nem utasítanám el. – teszi hozzá.

Az öthengeres motorAz öthengeres motor járása annyira kulturált, kiegyensúlyozott, hogy már-már szokatlan volt az új Audi tulajdonos számára, ezért némi kipufogó átalakítással megpróbált sportosabb hangokat előcsalogatni az autóból. Repedt fazék, szőnyegporolás, dörmögő dömötör állomások közbeiktatása után aztán mégis inkább visszatért az eredetihez, és csupán a hátsó dobot cserélte.

Az adatlapon olvasható kimerítő belső felszereltség miatt az utastérben csupán a műszerek krómgyűrűs díszítése az, ami nem az Audi designerek munkája. Ezenkívül némi zenei rendezést kellett még végrehajtani, aminek következtében mostmár teljes DLS-ármádia szolgáltatja a „fülbevalót”. Tehát a belső finomításról ennyit, persze a Kósa-féle slusszkulcs-tuningot el ne felejtsük! Ez utóbbi Sanyi kreativitását is jól példázza, hiszen – a mai autókon elterjedt –, a rugósbicskákhoz hasonlóan működő indítókulcsot sikerült fabrikálnia az eredeti és egy újabb slusszkulcs összeházasításából.

Ezzel nagyjából a bemutató végére is értünk, csupán a kabrió kipróbálása maradt volna hátra, de az égen látható, vészjóslóan tornyosuló fekete fellegek láttán inkább gyorsan elbúcsúzunk, Sanyi pedig lehajtott tetővel farolt ki a Budaörsi útra. Igen, most eszünkbe jut: csupán a lengőkar szilentekre panaszkodot… – Szegény szilentek, mindenesetre most nem lettünk volna a helyükben…

 

 Típus Audi 80 Cabrio 2.3 – 1992
 Motor  öthengeres 2276 ccm, egyedi hátsó dob
 Futómű  H&R rugók, gyári sport futómű, Azev 8×17 felnik elöl 215/40, hátul 225/45 gumikkal. Kapcsolható ABS
 Karosszéria  RS2 első lökhárító, projektoros fényszórók xenon lámpákkal
 Belső teljes bőr belső fűthető Recaro ülésekkel, Momo Race sportkormány, elektromos ablak, elektromos tükör
 Zene  Kenwood fejegység, Kenwood CD-tár, DLS hagszóró szett (hátul 16 cm-es közepek) magassugárzók a műszerfalban, DLS mélyláda a csomagtartóban, 400W-os DLS erősítő

 

Kapcsolódó galéria

{gallery}audifil/kosa_a{/gallery}

Szólj hozzá Te is! {mos_fb_discuss:10}

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close