www.kedvezmenyesbiztositas.hu

4 lufikon csücsülő szépség

 Az utólagosan beszerelt légrugós futómű nem mai trend az egyedi autók világában, azonban eddig jobbára színesre pingált karosszériával és felfelé nyíló, Lambo-stílusú ajtókkal kombinálták a jó anyagi forrásokkal büszkélkedő tunerek. Manapság egyre inkább visszaszorulnak az autó eredeti vonalait megváltoztató optikák, helyettük előtérbe kerülnek az olyan kifinomult technikai megoldások, mint amilyen a profi motortuning, a minőségi kerekek, vagy a légrugós futómű.

 

 

Golf 6-ost még nem nagyon láttunk légrugókon, hát íme egy Angliából: a G-werks műhelyében 8,5×19 colos Rotiform BLQ felniket raktak alá – természetese feketében – a gumik 215/35×19-esek.

Az angoloknál most menőnek számító Rotiform egyik saját demoautója is „levegős”, de nem úgy… Az A6 Avant magasságát az osztrák Bagyard légrugója állítja be, a kovácsolt alumínium felni átmérője 20", szintén a népszerű BLQ sorozatból.

 

A piros 2007-es GTI-n számos optikai kiegészítőt megtalálunk (első-, hátsó spoiler, küszöb), de az alapot itt is az egyedi vörösre festett BBS RS (8×17, 9×17) felnik és az FK állítható magasságú futóművel kombinált Universal Areo légrugók adják. A kompresszor Viair Dual 380, a gumik pedig Falken 512-esek (205/45/17, 215/45/17).

 

A beige R32 teljesen gyárinak néz ki első pillantásra – eltekintve az ültetéstől és a látványos felniktől –, csak ha jobban megfigyeljük, akkor tűnik fel a tulaj nem kevés belefektetett munkája: hátul a módosított lökhárító, a leborotvált hátsó ajtó, az eltüntetett gyári tető spoiler, a ledes hátsó lámpa, elöl Bonrath hűtőrács. Az egész kocsi Audi Melange Metallic fényben úszik és a motor sem maradt ki a beavatkozásra várók listájából (befecskendező, turbó, lefúvó-szelep, leömlő, intercooler, új vezérlés, stb…).

A lényeget azonban itt is az ültetés közvetíti, melynek elemei a következők: sárga Koni lengéscsillapítók, Air House II légrugó, Viair kompresszor, Easystreet Auto-pilot digitális levegő vezérlő rendszer, Champion Motorsport RG5B keréktárcsák 8×19" ET46 méretben, Falken FK452 gumikkal. Apropó: elöl 332 mm-es, négydugattyús Brembo fékrendszer dolgozik.

via: G-Werks
Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close