Az R8 Spyder nem csupán egy kabrió, hanem csúcskategóriás sportautó is egyben. Az ABT Sportsline verziója még inkább kiemeli az autó kontúrjait, s bajor alapossággal definiálja újra a ‚roadster’ fogalmát. Az eredmény egy olyan jármű lett, amelynek ereje, potenciálja álló helyzetben is egyértelmű a szemlélő számára.
Az R8 Spyder nem csupán egy kabrió, hanem csúcskategóriás sportautó is egyben. Az ABT Sportsline verziója még inkább kiemeli az autó kontúrjait, s bajor alapossággal definiálja újra a ‚roadster’ fogalmát. Az eredmény egy olyan jármű lett, amelynek ereje, potenciálja álló helyzetben is egyértelmű a szemlélő számára.
A hűtőmaszk, az első-, oldalsó- és hátsó karosszéria toldatok a hátsó spoilerrel valamint a kétszínű ABT BR könnyűfém keréktárcsákkal tovább hangsúlyozzák az R8 dinamikus külsőjét. Csakúgy mint az R8 zárt változatának tovább fejlesztésénél, az ABT szakemberei ügyeltek rá, hogy a sportkocsi optimális súlyelosztására, ezért minden elem karbonból készült. Az R8 Spyder súlycsökkentéséhez kiváló megoldás az ABT új CR Superlight könnyűfém felnijeinek használata, főként, hogy stílusban is tökéletesen igazodik az Audi szuper sportautójához.
Az ABT által biztosított felfüggesztés még jobb kezelhetőséget nyújt az autónak, amit igazán a határon való autózáskor tapasztalhat meg a vezető. Ezen felül a súlypont alacsonyabbra helyezése még agresszívebb megjelenést kölcsönöz a középmotoros sport autónak.
A R8 Spyder ABT verziójában alkalmazott 5,2 literes V10-es motor 600 lóerőt teljesít (szemben a gyári 525-tel), és az autó gyorsulása is még elképesztőbb: mindössze 3,8 másodpercre van szüksége a 100-as tempó eléréséhez. A csúcssebesség ebből következően minden képzeletet felülmúl: 320 km/h! Az ABT roadstert bátran hívhatjuk hát az utak hurrikánjának.