www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Az Audi szívverés

Az elmúlt 14 évben minden Audi a hirdetés ezzel zárult: a négy karika és egy szívverés hangja. Ez az „akusztikus logo” a márka szinonimájává vált. Most tovább finomították a hangzást. Az új Audi „szívverés” rövidebb, dinamikusabb, és a háttérben ipari zajok is hallhatók. Így talán még inkább érzékelteti a „Vorsprung durch Technik”, jelszavát. Hallgasd meg te is:

 

(70 KB)
Listen on posterous

 

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close