Az MR szignó ugyan nem a VW depo szerkesztőségének egyetlen hölgy tagjára utal, de őt is megkérdeztük a Touran átszabott külsejéről, s a véleménye szintén pozitív volt. A német tuner csapat éppen a családossá „szelídült” egykori VW szobrászokat célozta meg, amikor a népszerű egyterűt sportosította. A lökhárítók elöl-hátul megváltoztak, oldalt küszöbspoilerek mélyítik az optikát.
Az MR szignó ugyan nem a VW depo szerkesztőségének egyetlen hölgy tagjára utal, de őt is megkérdeztük a Touran átszabott külsejéről, s a véleménye szintén pozitív volt. A német tuner csapat éppen a családossá „szelídült” egykori VW szobrászokat célozta meg, amikor a népszerű egyterűt sportosította. A lökhárítók elöl-hátul megváltoztak, oldalt küszöbspoilerek mélyítik az optikát.
A középen kivezetett kipufogó végek az R modelleket juttathatják eszünkbe és nem is teljesen alaptalanul, ugyanis a gépészek 223 lóerőt és 453 Nm nyomatékot hoztak ki a 2.0 TDI-ből, többek között a nagyobb töltőlevegő-hűtő és a sport kipufogó rendszer beépítésével, valamint a vezérlőelektronika átprogramozásával.
Ehhez mérten a futóművet is sportosították Weitec állítható magasságú gátlókkal és a 20 colos RS felnik sem csak szépségükkel tűnnek ki.
{gallery}deporond/mr_touran{/gallery}