A hazánkban kevéssé ismert német Senner Tuning egy R32-es Golf 5-öst vett kezelésbe nemrég. A gyári 250 lóerős teljesítményt 274-ig sikerült feltornászniuk, a nyomaték 339 Nm-ig nőtt. A teljesítménynövelés segédeszközei között BMC karbon légszűrőt, rozsdamentes kipufogórendszert és természetesen némi chiptuningot fedezhetünk fel.
A hazánkban kevéssé ismert német Senner Tuning egy R32-es Golf 5-öst vett kezelésbe nemrég. A gyári 250 lóerős teljesítményt 274-ig sikerült feltornászniuk, a nyomaték 339 Nm-ig nőtt. A teljesítménynövelés segédeszközei között BMC karbon légszűrőt, rozsdamentes kipufogórendszert és természetesen némi chiptuningot fedezhetünk fel.
A Senner-csomagban találunk még egy új állítható magasságú sport futómű készletet – a gyönyörű nevű B16 PSS10-et –, melynél akár az összenyomódás és a csillapítás mértéke is szabályozható. A Senner ezenkívül feltett még előre két 8,5×20-as, hátulra két 9×20-as háromrészes alufelnit, a keréktárcsákra pedig 235/30 R20 Dunlop Sport Maxx gumikat szerelt. A futómű tuningot lyuggatott hőkezelt féktárcsák, valamint sport fékbetétek teszik teljessé.
Az aerodinamika javításához a Senner szénszálas karosszéria kiegészítőket szerelt fel: hűtőmaszk betéteket, tető légterelőt, hátsó diffúzort és a külső tükrök háza is ebből az anyagból készült. Ezen kívül az első lökhárító légbeömlői mögött egy pár ledes nappali fény is helyet kapott.