www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Hatalmas hisztit rendezett a Golfért…

Martin Golf 4 Variantja semmi különöset nem mutat első blikkre, ám ha ránézel, valahogy azonnal megindul a nyálképződés, no meg a fantázia: milyen jól mutatna a garázsomban egy ilyen makulátlan négyes…

Kérlek, röviden mutatkozz be az olvasóknak.

Tóth Martin vagyok, igazi VW fanatikusnak mondanám magam. Dombóváron születtem, és jelenleg is itt élek a párommal. A márkahű rajongásom már egész kiskoromban kezdődött, amikor „szerelmes” lettem édesapám kettes Golfjába… Egyszer még hisztit is rendeztem, mert busszal kellett bemenni Dombóvárra a mamával. Teli torokból üvöltöttem az összes buszon utazónak, hogy „Én apa Golfjával akarok menni, apa kettes Golfjával” – közben pedig taknyom-nyálam egybefolyt a sírástól 😀 Szóval itt kezdődött minden, és jelenleg is tart a márka iránti rajongás. 

elülső nézet

Hogyan jött a képbe jelenlegi autód?

A Golf IV Variantot 2017-ben vásároltam. Pontosan 2017 februárjának utolsó napján került a tulajdonomba. Kőszegen vásároltam, de Németországból hozták be, egy török hölgy volt korábban a tulajdonosa. Beltere kulturált, megóvott, ezért reálisnak gondoltuk a kilométerszámláló által mutatott 194 ezres értéket.

Mi történt a kocsival ezután? Mennyit mentél vele azóta?

Jelenleg 263 ezer kilométert számlál az óra. Az autó belterét tekintve szürke szegélyes nagyboard-os óracsoportra cseréltem az műszeregységet, középső kijelzővel együtt, így most már a meleg nyári napokon is jól olvasható a kijelző. Ezen kívül kapott egy gyári multikormányt, amihez egy 2-din es Pioneer érintős fejegység párosul. A fejegység a beépített modul révén irányítható a multikormányról.

bal első nézet

Mi a helyzet a decens optikával? Mi változott?

Az autó a külsejét tekintve nem feltűnően, de kissé lejjebb süllyedt. A gyári gátlókhoz –40 mm-es német Vogtland ültetőrugó szettet alkalmaztunk, amitől kellemesen sportossá vált a futómű. Ezt a gyári Audi A1 S Line  225/40 R18-as kerékszett is kihangsúlyozza. Az első lökhárítóba USA szélességjelzők kerültek. A gépészetet tekintve egy 101 lóerős, 240 Nm nyomatékú 1.9 PDTDI dízel motor hajtja az autót, ami kisebb optimalizálást követően 125–130 lóerő teljesítményt tud jelenleg.

További célok, elképzelések?

Nagy álmom, hogy egyszer sikerüljön restaurálni egy Golf Mk2 GTD-t vagy egy GTI-t. Remélem, egyszer sikerülhet megvalósítani…!  

Családom több Volkswagennel is büszkélkedett már az elmúlt években, az egyes Goltól kezdve a kettesig, valamint Passatokból is volt pár darab. Ezeken kívül jelenleg is családtagunk egy megvigyázott T4 Transporter, édesapám részéről, valamint egy ötös Jetta a testvérem, Dávid révén.

utastér
jobb hátulja részlet
Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close