www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Az új Caddy generáció

A Volkswagen Haszonjárművek bemutatta a legújabb Caddy generációt. A praktikus hátsó tolóajtókkal szerelt kompakt kis áruszállító minden tekintetben tovább javult. Hat új TDI és TSI motor 21%-kal alacsonyabb üzemanyag fogyasztással bír, teljesen átalakított modellsorozat, pontosabb, frissebb front az új Amarok és a jelenlegi T5 (Transporter, Multivan) stílusában, valamint továbbfejlesztett belső tér, most kivehető második üléssorral. További fontos újítás, hogy a jármű karbantartási költségei csökkentek, így az új Caddy az egyik leginnovatívabb városi szállító jármű.

 

 

A harmadik generációs Caddy-ből globálisan mintegy 800.000 darabot értékesítettek, mindössze hat év alatt (2004-2009). Az új Caddy most eme sikertörténet dinamikus folytatását ígéri. Ez lesz az első kompakt kisteherautó, melyet szériában ESP menetstabilizáló rendszerrel szereltek fel. A VW-nél tehát rendkívül fontos a biztonság, legyen szó az autóban ülő utasokról, vagy akár a gyalogosokról. A Caddy az egyetlen jármű ebben a szegmensben, amelyet hatékony 6- vagy 7-sebességes, közvetlen kapcsolású (DSG) váltóval, valamint Hill-Start (a meredek parton történő indítást megkönnyítő) rendszerrel szereltek fel. Természetesen az új Caddy is kapható lesz hosszú tengelytávú kivitelben és ebben a piaci szegmensben egyedüliként 4Motion össz-kerékhajtással.

A hátsó üléssor az összes modellben kivehető. Az ötüléses Caddy-ben ez azt jelenti, hogy a raktér 3030 literesre növelhető, a Caddy Maxiban pedig 3880 literre. A kereskedők és egyéb szolgáltatók biztosan értékelni fogják, hogy ha a Caddy Maxit az opcionális Flexi-Seat Plus csomaggal is felszerelik, akkor a jobboldali első ülés helyével együtt mintegy 4,7 köbméterre növekszik a hasznos rakodó terület, ami ebben az osztályban a legjobb értéknek számít. Az új Caddy harmadik üléssorral is rendelhető, így akár hét személy utazása is megoldható a járművel.
Hat új motor variánssal rendelhető a Caddy: a négyszelepes common rail befecskendezésű TDI motorok (75–140 LE) rendkívül takarékosak, ugyanakkor erősek is, és megfelelnek az Euro 5 kibocsájtási normáknak, csakúgy mint a 105 lóerős benzinesek.


Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close