www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Befutott az Amarok falka

 

A Volkswagen Haszonjárművek tavaly októberében vezette be terepjáró modelljét – az új Amarokot – a pick-up kategóriában. A karizmatikus külsejű Volkswagen pick-up piaci bevezetése marketing szempontból is különleges szakmai kihívás volt a márka hazai importőrének.

 

 

2010 februárjában a Volkswagen Haszonjárművek a Rebel Rouse kreatív ügynökséget kérte fel a bevezető aktivitások előkészítésére. Az ügynökség első nagy kampánya a Volkswagen Amarok piaci bevezetése volt. A kizárólag online térben megjelenő, közösségi aktivitásokra alapozó kampány négy hetes futása alatt sikeresen terjesztette el, hogy a Volkswagen Amarok hamarosan Magyarországra érkezik – több mint 25 000 látogató érkezett a kampány központi weboldalára. A bevezető kampány szórakoztató módon, releváns szakmai információkkal kiegészítve sikerrel építette az Amarok imázsát. Az eredeti célokat messze felülírva, nem egész egy hónap alatt 39 értékesítés született az egyedi tartalomstratégia és a közösségi vásárlási mechanizmus segítségével. Köszönhetően az erős aktivitásnak is, az új Amarok igazi sikertörténet lett a hazai gépjármű piacon, a bevezetést követő első évfordulón már több, mint 500 új Amarokra kötöttek szerződést.

 

Az 1968-ban alapított EFFIE-díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelynek célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz az egyetlen, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza. A 43 éves „kora” ellenére ma is fiatalos szakmai megmérettetés olyannyira attraktív, hogy világszerte több mint 40 országban rendeznek helyi EFFIE-t, Magyarországon az idei volt a 10. kiírás.

 

A platina Effie-díjat az a kampány kapja, amelyik az adott évben az összes pályamunka közül a leghatékonyabbnak bizonyult. A Rebel Rouse munkája a fődíj mellett két különböző kategóriában 1-1 arany Effie-díjat is bezsebelt. Az Amarok Falka kampány az idei rekordszámú nevezés közül is kiemelkedett, így lett méltó az elmúlt év legsikeresebb kampányának járó elismerésre.

 

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close