Látványos bemutató a Párizsi Autókiállításon

A hagyományoknak megfelelően a Párizsi Autókiállítás sajtónapjait megelőző estén hatalmas show kíséretében mutatta be a Volkswagen-csoport a 10 márka újdonságait. Az eseményen 46 ország 1400 újságírója volt jelen, akiknek a márkák elnökei egy-egy különleges autót mutattak be.

A hagyományoknak megfelelően a Párizsi Autókiállítás sajtónapjait megelőző estén hatalmas show kíséretében mutatta be a Volkswagen-csoport a 10 márka újdonságait. Az eseményen 46 ország 1400 újságírója volt jelen, akiknek a márkák elnökei egy-egy különleges autót mutattak be.

 

A hagyományoknak megfelelően a Párizsi Autókiállítás sajtónapjait megelőző estén hatalmas show kíséretében mutatta be a Volkswagen-csoport a 10 márka újdonságait. Az eseményen 46 ország 1400 újságírója volt jelen, akiknek a márkák elnökei egy-egy különleges autót mutattak be. Így itt volt látható először a Volkswagen Passat és a Passat Variant, a Skoda Octavia Green eLine, az Audinál a 30 éves évfordulóját ünneplő quattro technikát felidéző tanulmány „Quattro Concept”, a SEAT teljesen elektromos hajtású IBe tanulmánya autójának újabb változata, a Volkswagen Caddy Life megújult kiadása, a Porsche Carrera 911 Speedster, a Lamborghini Sesto Elemento, a Bentley Continental GT és a Bugatti Veyron Supersport.

A csoport teljesítménye – az eseményen az újságírókat köszöntő Dr. Martin Winterkorn Volkswagen elnök megerősítése szerint – erőteljes és dinamikus lendülettel fejlődik, az idén először sikerült több mint 5 millió gépjárművet piacra vinni a január-szeptember közötti időszakban. Ez – valamint a legkisebb kategóriájú Up!-tól a 44 tonnás kamionig tartó termék-spektrum – továbbra is jó alap arra, hogy a csoport 2018-ra átvegye a világ legnagyobb autógyárának szerepét. 

Ennek elérésére a Volkswagen-csoport teljes lendülettel dolgozik a Porsche integrálásának érdekében, a Suzukival kiemelkedően nyereséges együttműködést alakít ki a kisautók kategóriájában, az Italdesign többségi részvényeinek megszerzéséven kiemelkedően jó hátteret teremtett a mérnöki munkában és a formatervezésben, a Scania és a MAN együttműködéssel megteremtette a növekedés lehetőségeit a nehézgépjárművek piacán, új termelési lehetőségeket hozott létre Kínában, Indiában, Oroszországban és az Egyesült Államokban, csak ebben az évben 70 új modellt mutat be, és a moduláris technológiával nagy lépést tett a termelékenység és a nyereség növelése felé – emelte ki beszédében Martin Winterkorn.

www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .