Mindannyian tudjuk, hogy nem csak a minél magasabb bevétel hoz profitot, hanem a költségek csökkentésével is növekszik a tiszta hasznunk. Erre alapozott most a VW, amikor kifejlesztette az új Transporter ezen verzióját.
Mindannyian tudjuk, hogy nem csak a minél magasabb bevétel hoz profitot, hanem a költségek csökkentésével is növekszik a tiszta hasznunk. Erre alapozott most a VW, amikor kifejlesztette az új Transporter ezen verzióját.
Társaival egyetemben a BlueMotion is kétliteres TDI motort kapott, azonban kisebb-nagyobb ügyeskedésekkel (start/stop rendszer, aerodinamikai módosítások, fék-energia visszanyerés, alacsony gördülési ellenállással rendelkező gumik) még fél liter üzemagyagot megspóroltak a mérnökök az átlagfogyasztásból. Ezáltal a haszonjármű már 6,8 liter gázolajjal is beéri 100 kilométerenként.
Lehet, hogy nem hangzik soknak az a fél liter, de ha belegondolunk, hogy 10.000 kilométeren az már 50 liter, azaz nagyjából 15.000 forint megtakarítás, akkor már érdemes minden csepp gázolajra odafigyelni… Ráadásul egy nagyobb vállalkozásnak feltehetőleg nem csak egy haszonjárműve van. A takarékos VW e hónap második felében mutatkozik be Hannoverben.