A világ vezetői a szebb és jobb jövő szolgálatában január 26. és 31. között Davosban, a 41. Világgazdasági Fórumon adtak egymásnak randevút – ahová az Audi szállít őket. A rendezvény exkluzív shuttle szolgáltató partnereként a vállalat összesen 86 Audi A8L illetve 12 különleges páncélozott járműből álló flottával látta el e feladatot. Az ingolstadti gyártó emellett az elektromos mobilitás jövőjét illető saját vízióiba is bepillantást nyújtott Davosban.
Aki a Világgazdasági Fórum alatt Davos központjába készült behajtani, igencsak környezetkímélő autóval kellett rendelkeznie, a kapuk ugyanis csakis a 200 g/km alatti széndioxid-kibocsátású járművek előtt nyíltak meg. A szigorú határérték ezzel kilométerenként 30 grammal alakult alacsonyabban a tavalyinál. Az Audi flottája számára mindez aligha jelenthetett problémát, A8 zászlóshajója hosszított tengelytávú változata 176 g/km értékével jócskán e küszöbérték alatt maradt.
Nagyszabású létesítmény volt azonban Davosban az „Audi Pavillon”. A Davosi-tó idilli háttere előtt a négykarikás márka már a jövőt mutatta be. Az Audi A1 e-tron és az idei Detroiti Autószalonon bemutatkozó elektromos sportkocsi-tanulmány hatásos igazolása annak, hogy az elektromos autózás és a vezetés élvezete korántsem állnak ellentétben egymással.
Az „Audi Pavillon” programjában az idén is szerepel az „Audi Driving Experience”, amely során a Világgazdasági Fórum látogatói havon és jégen tehetik próbára autóvezetői képességeiket. A vezetéstechnikai oktatásra a márka 15 Audi A8 4.2 TDI modellel készült.
Amikor pedig a politikusok, konszernvezetők és tudósok a fárasztó fogadásokat és tárgyalásokat követően lazítani kívántak, az igen prominens helyen, közvetlenül a Steigenberger Belvédère Hotel bejáratánál kialakított „Audi Lounge” kiváló lehetőséget kínált erre. Az Audi itt egyik legújabb design-különlegességeként A7 Sportback 3.0 TFSI modelljét állította ki.