Péter technikusként dolgozik, persze, hogy nem tud ellenállni a műszaki ínyencségeknek. Egyszerűen beszippantották őt az autós-gasztronómia fauvés finomságai.
Aperitifként, első autónak (20 évesen) csodás, fehér, ‘94-es Golf 3 TDI? Hmm, egyeseknek ez már maga a főfogás… Ráadásul jött Krézi, akivel új adagoló, más turbó és egyéb furcsaságok kerültek extraként az étlapra, de leginkább a motortérbe. Aztán ahogy lenni szokott, a gép lelkének módosítása megkövetelte a teljes átépítést: váltó, futómű, fékek.
Nem, itt már nem volt se laktóz, se glutén intolerancia, se vega-kaja, „zsírozni” kellett bő lével! Egyösszegű anyagi forrás sosem állt rendelkezésre, tehát ha éppen összegyűlt az a bizonyos – élethez nélkülözhetetlen, szükséges rossz, ami állítólag nem boldogít – akkor épülhetett tovább a mű. Lapozzunk, mert itt a szűzérmének számító Corrado, ami mégis elvesztette szüzességét…
Cél? …szép, majdnem gyári kinézetű VW, ültetéssel, de nem eredeti felnivel, viszont keményített motorral, váltóval, szóval valódi VR6 tuninggal… „Legyen meg a kemény szívhang, a pörgős motor, és ne kékesen füstöljön mint a nagy átlag!” – erre gondolt a tulajdonos.
A teljes cikk a VW Depo 2017/szeptember-októberi – 168-ik – számában olvasható. Keresd a kiemelt benzinkutakon, valamint az Inmedio és Relay újságárusoknál.