www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Véerhatás

Két-hár-négy… és egy-két-hár… csa-csa-csa! Ja, nem is! Balra: 1-3-5, jobbra: 2-4-6… persze ez már nem tánclecke, hanem a VR6 hengereinek működési sorrendje. Ezeket a V-alakban elrendezett hengereket csodásan megkoreografálták! A gyárilag 174 lóerős, 2800 köbcentis motor olyan átütő erővel szedi a lábát, hogy hatása alól nincs menekvés.

Szunai Dániel, a tulajdonos, konkrétan két éves volt, amikor ez a VR6 készült! Hmm… Szalad az idő és ez meglátszik a Golf hármasokon is… Mára nagyon más dizájn jellemzi a Volkswagen flottát, és a méltán híres harmadik generáció (1992-ben elnyerte az év autója díját), immár nyugdíjba vonulhat, további kellemes éveket megélve mondjuk egy idősebb párnál… Vagy egy hobbistánál…

DSC_0118

No, azt már nem! Nem kell és nem lehet ezeket temetni, főleg ha egy ilyen kuriózum merül fel a láthatáron! A Golf hármasok 1991-es megjelenésének évében (pontosabban novemberben) már kapható volt a VR6-os motorral szerelt változat is. Nevét a V-elrendezés és a reihe (soros) szavak kezdőbetűjéből alkották. A „V” mindkét szárában 3-3 henger dolgozik, de közös hengerfejjel. A motor hengerszöge mindössze 15 fok a szokásos hatvannal szemben.

 

A teljes cikk a VW Depo 2016/március-áprilisi – 160-ik számában olvasható.

Keresd a kiemelt benzinkutakon, valamint az Inmedio és Relay újságárusoknál.

Oszd meg a közösségi oldalakon!

TLX_125x125_web

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close