Tibor tipikus példája annak, ahogyan a legtöbbünk elkezdett golfozni. A különbség csak annyi, hogy az ő minőségbeli elvárásai valószínűleg jóval magasabban vannak a megszokottnál. Íme az ő története, saját megvilágításban.
»Régen volt a családban egy 32B Passat. Kicsi voltam még, de imádtam, mai napig nem tudom megmagyarázni miért, de csak erre tudom vissza vezetni a VW-mániámat. Tizennégy évesen már csak Volkswagenekről beszéltem, és mondogattam mindenkinek, hogy amint lehet, tuti lesz egy Golfom.
Nem tudtam még, hogy melyik széria, de azt tudtam, hogy bármelyik is lesz, abba VR6 motort kell raknom. Végül nem így lett, mert eladtam az első autónak vásárolt 1.6-os hármasom (friss jogsival vettem, botrányos állapotban, sok idő ment rá, míg használható állapotba került). Már csak ezért sem akartam átépíteni, gyárilag VR6-ot szerettem volna.
Gyakorlatilag teljesen az autóknak szenteltem az életem, nem fért bele más hobbi 🙂 Annyit tudok erről a VR6-ról, hogy 2002-ben hozták be az országba Svájcból, 2013 közepe óta vagyok én a harmadik tulajdonosa. Nem volt kifejezetten rossz állapotban, de rengeteg szemmel látható nyoma volt a sok nem megfelelő javításnak…«
A teljes cikk a VW Depo 2016/január-februári – 159-ik számában olvasható.
Keresd a kiemelt benzinkutakon, valamint az Inmedio és Relay újságárusoknál.
Sziasztok!
Mi a különbség a vr6-nál, láttam olyat ami úgy néz ki mint a gti-n és láttam olyat ami kívülről úgy néz ki mint egy gl. Mi ennek az oka?
Üdv
A VR6 optikája nem egyezett meg semelyik másik felszereltségi szinttel. Egyedi volt kívül-belül.